vriendinnen

Gebruikersavatar
Remco van Hal
Berichten: 550
Lid geworden op: 28-06-2005 00:13
Locatie: Strijen

29-06-2007 01:00

Danny Mastenbroek schreef:maar jij ben 29 en woont samen.
ik ben 17 en woon nog thuis ! mag meestal alleen in weekend bij haar slapen want anders word het nix.. (ben er wel mee eens anders ben ik zo mn baan kwijt omdat ik me teveel verslaap).
maar ik heb morgen lkkr dagje vrij gevraagt en ga met mn broer ff vissen :)

LaterZz !!


Als je 17 bent heb je juist meer vrijheid! Daarnaast waarom zou je je moeten verslapen als je naasrt je vriendin ligt doordeweeks? Ik heb er geen problemen mee om er dan vroeg uit te moeten. Liever niet maarja.
Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

29-06-2007 08:03

Thijs de Lange schreef:ik nam van t jaar mn vriendin voor de eerste keer mee visse, vond ze leuk, dus ik liet haar met mn 2 steje vissen, eerste run, ik sla voor dr aan en blok de vis(obstakels), geef de hengelaan mn vriendin, zegt, ik krijg pijn in mn pols, dus ik neem de hengel over tot lort onder de kant.

wanneer de vis een klein beetje boven komt, zie ik tot mn verbazing dat t een dikke s[iegel is :-? (bij ons in de polder zijn nog geen 5 spiegels bekent!!)

nu gaat ze geregeld mee. ze vangt wel minder, maar in de regel wel de mooiere vissen.

niks te klagen dus :D


Mijn vrouwtje gaat dus niet mee, niet omdat ZIJ niet wil, maar omdat IK het niet wil. Vissen is mijn ding, mijn maniet om even uit de dagelijkse dingen te stappen. Daar wil ik mn vrouwtje niet bij hebben.
En ik vis vanuit een boot (kleintje), dus dat is ook erg lastig. En we hebben 2 grote honden die we niet een hele nacht alleen thuis laten zitten (die passen ook niet in de boot :lol: )
Gebruikersavatar
Mario de Wit
Berichten: 65
Lid geworden op: 04-05-2007 20:45
Locatie: Den Haag

03-07-2007 14:13

mwah, heb toch geen vriendin meer, lekker rustig hé..

en ik kan zoveel vissen als ik wil
Remco Eskes
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-05-2007 21:55
Locatie: Westervoort

04-07-2007 12:46

gewoon meenemen ze moet niet zeiken. Maak er een romantische nacht van dan word ze wel losser.

Of gewoon weekend om weekend:D

later
Gebruikersavatar
purdey smazyk
Berichten: 36
Lid geworden op: 13-04-2004 19:52
Locatie: raamsdonksveer

14-07-2007 07:43

:roll: Wat was ik dan een makkelijk vriendinnetje..
Niet te veel er over gezeurd,
ging toch wel graag mee :D
Aan het water sliep ik zelfs beter dan thuis..
Dus dat was aankomen, meehelpen alles opzetten, slapen, eten, slapen..
en af en toe wakker worden om foto's te maken :wink:
3 Augustus
10 dagen weg..
Heerlijk Zon,,Zee,Zand & Zuipen..
Salou here we Come