Aart,
heel veel beterschap toegewenst, hoewel je al weer een paar stappen op de goede weg bent. Lees het overigens nu pas van je infarct. Heb zelf een infarct gehad zo'n vier jaar geleden en bwen daar gwoon heel goed uitgekomen. Ik hoop dat voor jou ook. Het belangrijkste is dat je goed revalideert. Luisteren naar die kanjers van de revalidatie, want ze weten echt wat ze met je doen. Daarnaast is het belangrijk dat je een balans weet te vinden tussen wat je doet en wilt doen. Je moet niet in de valkuil trappen om meer te gaan doen dat verantwoord is of te snel. Aan de nadere kant moet je je ook niet te veel gaan ontzien, waardoor je je eigen conditie ondergraaft. Maar nogmaals, de mensen in het rvalidatiecentrum weten donders goed waar ze mee bezig zijn. Je kunt ze blind vertrouwen.
Overigens ken ik een site waar je alles kunt nalezen over wat er precies bij een infarct is gebeurd, wat de risicofactoren zijn. Hoe je zaen kunt herkennen. Waar je per sé niet bang voor moet zijn, enzovoorts.
Het gaat om de site:
http://www.hartaanval.nl/ Aan de rechterkant staat heel vele patiënteninformatie. En ook belangrijk veel informatie over de medicijnen die je inmiddels al slikt. Echt aanbevolen om na te lezen. Ook goed voor alle rokers hier. Wanneer je meer info wilt over mijn eigen situatie en hoe ik daar mee ben omgegaan, kun je me uiteraard altijd even een pb-tje sturen.
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????