dat bedoel ik maar...
Thomas de nieuwe schreef:Ik rook nie........................
Ik drink wel maar zelden aan de waterkant, en ik blow ook maar ook niet aan de waterkant!
gr.Thomas
bert kragt schreef:ik ben begonnen toen ik 13 was...
bert kragt schreef:en dit keer ga ik het volhouden ook!!!!!!!!
Arjen Dijkstra schreef:Ik lig altijd voor de openhaard de rook in te ademen![]()
![]()
Maar serieus, ik heb ook altijd heilig lopen zweren dat ik nooit zo roken. Je rookt er eens 1 op een feestje, na die ene krijg je een tweede en derde en je rookt een hele avond mee, je koopt een pakje en je bent verslaafd. Geen roker die me wijs maakt dat hij roken lekker vind... Je zou ook geen bordje boerenkool willen eten met dezelfde geur en smaak als een peuk, maar het gaat om de verslaafende stof. Als ik een middag niet rook ben ik niet te genieten en slaap er bovendien slecht van dan. Als ik er dan 1 rook voel ik me weer toppie. Eerlijk is eerlijk, roken is diep triest
Theo Nieuwenhuijsen schreef:Ben vier jaar geleden gestopt met roken. Dus ik heb de optie nee ingevuld. Ik rook immers niet.Maar het is de beste beslissing die ik in tijden heb genomen. Er is dus wel degelijk een oorzakelijk verband tussen roken en een hartinfarct. Dat heb ik uit eigen ervaring. Dus stoppen was de enige logische optie en heeft me eigenlijk totaal geen moeite gekost. Voor die tijd heb ik al eens geprobeerd te stoppen en dat gaf echt megaproblemen. Wanneer de knop in de kop om is, stop je dus wel dwegelijk. Roken en de verslaving daaraan is echt een psychisch probleem. De lichamelijke verslaving geldt maar twee of drie dagen.
Remko Oude Elferink schreef:...............
........................
+ het voordeel als je een infart hebt gehad je toch 1-2 weken minimaal in het ziekenhuis ligt en je toch niet kunt roken. dus tegen de tijd als je eruit komt ben je lichamelijk al afgekickt.
Gr. Remko
remco de koster schreef:ik ben begonnen toen ik 13 was heb ik 9maanden gerookt kwamen mun ouders erachter vonden het niet erg maar moest toch stoppen (mijn ma rookt 3 pakjes shag en 2 peuken in de WEEK)Maar kon na 4 maanden de verleiding niet weerstaan toen ik weer uitging en nu rook ik al weer 13 maanden.
Remco
ps roken verkort je leven na elke sigaret met 15min elke masturbatie verlengt hem met 8 min.Dus rokers neuk voor je leven.![]()