LOPEN DOET HOPEN

Plaats reactie
jjr hagen
Berichten: 179
Lid geworden op: 27-04-2003 02:00
Locatie: Hoekschewaard

03-05-2007 11:11

Beste karpercollegae,

Naast al mijn heerlijke negativisme in allerlei leuke topics, doe ik ook nog wel eens iets goed.

Even de aandacht voor het volgende:
17 mei is het zover, de 1e Zoetermeerse editie van Re/max lopen doet hopen!
Deze loop zal tengoede komen van o.a. KIKA en KWF om de strijd tegen kanker een extra boost te geven!
Iedereen kent wel iemand in zijn omgeving die met deze nare ziekte te maken heeft. Daarom zou ik het enorm waarderen als "ons karperwereldje" ook een steentje bij kan dragen.

Als elk carpboardmember bijv. 1 euro stort (meer is nog beter natuurlijk) dan maken we natuurlijk al een enrome klapper voor de goede doelen! We geven immers al genoeg uit aan onszelf (maak ik me ook schuldig aan hoor) :wink: Op Postbank / Giro 32.15.193 t.n.v. Lopen doet Hopen - Zoetermeer hoop ik jullie bijdrage ook te zien. Als jullie er carpboard bij vermelden horen jullie 18 mei wat wij met zijn alle opgebracht hebben!

Zelf geef ik een carpclinic weg voor beginnende karpervissers (als prijs voor de loop of in de loterij t.b.v. de stichting). Tevens wil ik namens carpclub Zoetermeer op mijn kosten een advertentie plaatsen in het programmaboekje (als het bestuur dat ok vindt).

Naast een de kleine gift zoek ik nog:
LOPERS inschrijven kan op de dag zelf of op http://www.lopendoethopen.nl
Een aasleverancier die voor de clinic een beetje reclame wil maken en de deelnemers van aas wil voorzien.
Evt andere leden die meewillen helpen een clinic te geven.
Bedrijven die een willen sponsoren en echt alles is welkom!

Voor bedrijven hebben we sponsorpaketten (advertenties, omroepen bedrijfsnaam e.d.) info robhagen@remax.nl

Natuurlijk kan ook iedereen mee doen van buiten af, graag zelfs!

Ik hoop dat jullie meehelpen dit tot een nog groter succes te maken, want alle kosten van de organisatie zijn ruimschoots gedekt en elke euro komt dus direct ten goede aan de goede doelen!

Met vriendelijke groet,

Rob Hagen robhagen@remax.nl of http://www.lopendoethopen.nl
Laatst gewijzigd door jjr hagen op 03-05-2007 11:29, 2 keer totaal gewijzigd.
jjr hagen
Berichten: 179
Lid geworden op: 27-04-2003 02:00
Locatie: Hoekschewaard

03-05-2007 11:13

Mods.....mag hij tot iig 18 mei even sticky????

Mvg,

Rob hagen
Gebruikersavatar
Jeroen Huigen
Berichten: 393
Lid geworden op: 03-09-2006 18:26
Locatie: Emmercompascuum ( Emmen )

03-05-2007 12:05

Ik heb zelf twee jaar geleden de Nijmeegse gelopen . Op de meeting van het forum w4w de dag voor de vierdaagse kwam er iemand van het forum naar mij toe met de vraag of ik wel voor het kwf mee wou lopen en of ik een plaatje met daarop een giro nummer en sms nummer op mijn tas wou hangen . Dat heb ik toen gedaan en nog veelen met mij . Ik heb zelf ook nog een kleine bijdrage gedaan . Uiteindelijk is er toen volgens mij meer dan 3000 euro tijdens de vierdaagse opgehaald voor dit goede doel .
jjr hagen
Berichten: 179
Lid geworden op: 27-04-2003 02:00
Locatie: Hoekschewaard

03-05-2007 14:38

we zitten nu al bijna op 15.000 euro en we hebben nog een dag of 14!! Maar we willen naar de 25.000 Dus alle hulp is welkom!

En ik verplicht toch niemand :wink:
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

03-05-2007 21:26

jjr hagen schreef:Beste karpercollegae,
Tevens wil ik namens carpclub Zoetermeer op mijn kosten een advertentie plaatsen in het programmaboekje (als het bestuur dat ok vindt).

Naast een de kleine gift zoek ik nog:
LOPERS inschrijven kan op de dag zelf of op http://www.lopendoethopen.nl
Een aasleverancier die voor de clinic een beetje reclame wil maken en de deelnemers van aas wil voorzien.
Evt andere leden die meewillen helpen een clinic te geven.

Met vriendelijke groet,

Rob Hagen robhagen@remax.nl of http://www.lopendoethopen.nl


Rob,

Je krijgt groen licht van het bestuur van Carp Club Zoetermeer :wink:

Lopers...ik houd dit nog ff in beraad of ik mee ga lopen, ben namelijk nogal ongetraind en sinds ik gestopt ben vorig seizoen met zaalvoetballen is mijn conditie ook niet meer zo geweldig 8) ...maar aan de andere kant, 5 km moet te doen zijn toch?...wie sponsort Hans met een bedrag voor elk (hard) gelopen km???? :lol: ..opbrengst komt natuurlijk ten goede aan Rob zijn actie!.

Verder ben ik bereid mee te helpen met de karperclinic (en als ik niet kan vast iemand anders van het bestuur of leden van CCZ) ...graag hier omtrent wat meer details per email :wink: (datum/plaats/hoeveelheid personen/duur v.d clinic)

Aasleveranciers uit Zoetermeer...laat eens wat van u horen! :wink:

Rob, plaats dit berichtje anders ook eens op onze site :wink:

Succ6 met deze sympathieke en serieuze actie

Hans Brinkel
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

03-05-2007 21:27

jjr hagen schreef:
En ik verplicht toch niemand :wink:


Ik wel...kom op mannen, mee doen!

Dat vissen is helemaal niet zo belangrijk in vergelijking met dit soort acties!
jjr hagen
Berichten: 179
Lid geworden op: 27-04-2003 02:00
Locatie: Hoekschewaard

05-05-2007 11:00

up
jjr hagen
Berichten: 179
Lid geworden op: 27-04-2003 02:00
Locatie: Hoekschewaard

10-05-2007 11:20

Ok,

Door het geweldige animo :cry: heb ik zelf maar besloten om met mijn 230pnd 5 kilometer voor het goede doel te gaan rennen. Ik weet niet of ik het overleef, maar....hebben jullie dan wel iets over voor een dikke rennende karpervisser?

storten kan op het bovenstaande giro nummer of anders via http://www.lopendoethopen.nl

zou jammer zijn als ik mij voor niks de longen uit het lijf ren.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Tim Schless
Berichten: 657
Lid geworden op: 08-07-2005 00:58

10-05-2007 13:16

Ik heb wel wat over voor een dikke, rennende karpervisser 8)
Weer eens wat anders dan op je stretcher achter de stokken... Heb net wat overgemaakt :wink:
Succes met lopen!
Als alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien.
jjr hagen
Berichten: 179
Lid geworden op: 27-04-2003 02:00
Locatie: Hoekschewaard

10-05-2007 21:41

DANK U

VOLGENDE WEEK VRIJDAG DE FOTO
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

10-05-2007 21:59

17 mei (Hemelvaartsdag) moet ik werken..dus ik kan niet meelopen. 8) en dat is geen smoesje!

Rob, wil je wel sponsoren :lol:
Voor elk (hard :lol: ) gelopen kilometer stort ik 2,50 euro op de rekening.
kom op mannen!...wie doet ermee?
Plaats reactie