Ontsmetten!!!!

Gebruikersavatar
Martijn Zwart
Berichten: 123
Lid geworden op: 30-08-2006 21:39
Locatie: Zoetermeer

04-03-2007 13:35

Aaron Fresco schreef:Hoi Henk,
Ik zet altijd m,n landingsnet een nacht in een emmer water met enige druppels bleekwater erin.Ook maak ik m,n onthaakmat met enige bleekwaterdruppels in een emmer water, altijd schoon. Daarna het ontsmettingsmiddel erop.Is toch wel beter dan niks.
Mvgr.Aaron


Aaron denk je niet dat je met die paar druppels bleek bij niet goed gebruik (naspoelen etz) meer schade kan aanbrengen aan de slijmlaag van de karper als dat je er mee opschiet.
Ik zeg niet dat dat bij jou gebeurt aangezien ik weet hoe je met je visserij bezig bent.
Maar menig visser kan hier de fout mee ingaan.
Karpervissers in en om zoetermeer kijk op http://www.carpclubzoetermeer.nl
Jôh, zèk nie amme kop met je riaulguppehagses
ron bouman
Berichten: 389
Lid geworden op: 14-02-2007 18:51

04-03-2007 15:13

Uiteindelijk komen de ziektes overal maar probeer het zelf wel te voorkomen. Spul gewoon goed drogen, denk ook aan gevlochten lijnen!!

Gr Ron
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

04-03-2007 18:04

Natuurlijk mag een ieder z,n mening geven.Gelukkig leven we in een land met vrije meningsuiting.Maar het Carpboard is toch bedoeld om o.a. vragen te stellen ?Ik vind het dan zeker niet passen om iedere Topic te voorzien van onzinnige antwoorden en zo op termijn de zin van dit board ter discussie te stellen.Dat gebeurt iedere keer opnieuw. Ik heb deze vraag gesteld omdat een Koikarperkweker mij wees dat ontsmetten de kans op overbrenging van het HKV aanmerkelijk kleiner maakt!!
Mvgr.Aaron.

Ps. Vogels brengen dit virus NIET over.
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!