Back on topic!

En daar dreef hij dan op het kanaal, met de stroom mee

Peter Ponsteen schreef:Beter een grote die steigert dan een kleine die weigert
Bert Vooijs schreef:Peter Ponsteen schreef:Beter een grote die steigert dan een kleine die weigert
Dat gaat dan vooral op voor pop-ups.
Bollen die weigeren kun je beter weggooien.
Is maar een tip, hoor.
Bert.

Hans Brinkel schreef:Peter Ponsteen schreef:Ik vond het wel ttb toen er een meerkoetnest langs kwam drijven met meerkoet en al. nest was losgeraakt door de windEn daar dreef hij dan op het kanaal, met de stroom mee

quote]
Hopenlijk richting de Zee

Hans Brinkel schreef:Peter Ponsteen schreef:Ik vond het wel ttb toen er een meerkoetnest langs kwam drijven met meerkoet en al. nest was losgeraakt door de windEn daar dreef hij dan op het kanaal, met de stroom mee

quote]
Hopenlijk richting de Zee

Hans Wikkerink schreef:Hee du v.d.Kamp was ist losssss ? sinds wanneer stroomt water naar boven

doordat je totaal geen gevoel meer in je handen hebt van de kou en omdat de bevroren freezers nog veel te hard zijn........
  doordat je totaal geen gevoel meer in je handen hebt van de kou en omdat de bevroren freezers nog veel te hard zijn........

jurgen heintjes schreef:je breekt je boilienaald overmiddendoordat je totaal geen gevoel meer in je handen hebt van de kou en omdat de bevroren freezers nog veel te hard zijn........
Ja dit probleem kun je oplossen door een tentharing als boilienaald te gebruiken......

) die een boilienaald bij zich heeft
 ) die een boilienaald bij zich heeft 
 vooral als ze niet ver vandaan op 40pond zwemmen
  vooral als ze niet ver vandaan op 40pond zwemmen  

D8 dat ik dood ging van de pijn, Heb zelden zoveel pijn gevoeld
  D8 dat ik dood ging van de pijn, Heb zelden zoveel pijn gevoeld  

zijn we samen mietjes, overigens, heb me laatst ook al half in de vingers geboord.. nieuw boortje, scherp
  zijn we samen mietjes, overigens, heb me laatst ook al half in de vingers geboord.. nieuw boortje, scherp  

. Watjes dus.
. Watjes dus.
 haha nou je het zegt, lijkt net een schoorsteen idd
 haha nou je het zegt, lijkt net een schoorsteen idd  
 voordat het waterschap het doet
 voordat het waterschap het doet