Carp 2003 8/9 feb in zwolle.. wie gaan er allemaal

henk visser
Berichten: 7
Lid geworden op: 02-01-2003 01:00
Locatie: de meern

16-01-2003 21:37

Hoi allemaal, gaan jullie maar naar de beurs ik ga wel vissen.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

16-01-2003 22:08

Henk,

Stekkenpezer die anoniem wil blijven zeker?
Denk dat je bij Hans v Moorsel in Finland meer kans maakt aangezien de "Elf stedentocht" dat weekend hier verreden wordt.
Met voorspellende groet,

John
Danyel Dols
Berichten: 13
Lid geworden op: 30-09-2002 02:00
Locatie: Harlingen

26-01-2003 14:42

Als ik zie wat voor bedrijven er op de beurs staan,dan begrijp ik dus niet wat bepaalde mensen er te zoeken hebben.
Men maakt er een dagtaak van om duidelijk te maken hoe ze over betaalwater denken, en vervolgens rennen ze naar carp 2003,terwijl daar organisaties staan die betaalwateren verhuren.
Moeten jullie carp 2003 eigenlijk niet boycotten, of gaan jullie met protest-spandoeken het hele weekend bij de stands van Crap-connections en de Wegvluchtende visser staan om de mensen duidelijk te maken hoe jullie er over denken.

Met zeer nieuwsgierige groet,
HansPeter van Ee

26-01-2003 15:13

Danyel

Reken er maar niet op, dat men ze boycot omdat tegenwoordig veel karpervissers alleen maar achter grote vissen aan willen.
Om dan beschuldigend naar betaalwateren te wijzen dat zij profiteren van 'het alleen maar groot willen vangen' zou behoorlijk hypocriet zijn.
Men zegt het wel te willen oplossen maar dat zal helaas niet meer gaan.
Ja, betaalwateren wordt gevraagd of ze een enquete-formulier willen invullen.
Als ik dat afzet tegen de georganiseerde misdaad die schuil gaat achter deze vissenhandel dan vindt men het toch niet erg dat ik moet lachen om hetgeen diverse hengelsportorganisatie's en de 'politiek' hier denken tegen te kunnen doen.
Men praat hier dus niet meer over het af en toe overzetten van een karper.
Al bijna tien jaar is deze vissenhandel aan de gang en niemand die er een 'reet' tegen doet.
Ja, een hoop paars gelul van deze of gene maar het probleem bij de wortel aanpakken dat kan men gerust vergeten.

met lachende groet

HPE
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

26-01-2003 16:41

Danyel, ik moet toch ergens naar toe met me rotte tomaten? :wink:


MVG <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:J0H@N" class=bericht>J0H@N</a><!-- BBCode auto-mailto end -->

_________________
Huisregel Forum

Topics waar informatie gevraagd wordt over betaalwateren. De beheerders van het Carpboard staan zeer kritisch tegenover betaalwateren en willen op geen enkele manier bijdragen aan het succes van deze wateren. Voor informatie kunt u terecht bij de organistatie waar u geboekt heeft.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Johan Scheepers op 2003-01-26 16:42 ]</font>
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

26-01-2003 20:24

HPE,

Als deze organisaties, zoals jij deze noemt, er geen ruchtbaarheid aan hadden gegeven, had jij nog steeds in zalige onwetendheid geleeft.

Danyel,

Je kan op zo'n beurs ook eens met die figuren kunnen praten. Kijken wat ze drijft.

Nog mooier is te zien of ze te "bekeren" zijn.

MVG

Klaas
HansPeter van Ee

26-01-2003 21:08

Klaas

Welke organisatie's (die ik schijn te noemen ??) hebben er dan ruchtbaarheid aan gegeven ?

En fijn dat jij weet wat ik zalig vind en al dan niet weet.

met niet-wetende groet

HPE
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

26-01-2003 21:34

hpe

zelfs ik begin je gezeur en gemopper en je anti-gelul en je negativisme als zelfprofilering een heel klein beetje beu te raken... maar wie ben ik??

met nog minder hoeven te weten groet
ed

afkraak = afbraak

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: edwin siol op 2003-01-26 21:36 ]</font>
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

26-01-2003 22:20

HPE, het heeft alleen maar zin het 'haalbare' na te streven en af en toe lukt dit inmiddels aardig. Het alleen maar afgeven op onhaalbare zaken heeft geen enkel nut.
Gebruikersavatar
johan hutchey
Berichten: 32
Lid geworden op: 03-08-2002 02:00
Locatie: Heino

26-01-2003 22:24

Aart, moeten wij er dan niet voor zorgen dat het wél haalbaar wordt ?
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

26-01-2003 22:36

Johan, volgens de NVVS zijn karpervissers inmiddels de 2e in aantal van alle 'soorten' vissers. Alleen vindt ja dat niet terug in HSV- en federatie besturen. Met name in Frankrijk is dat ook min of meer zo.
Bovendien is maar een fractie van de karpervissers per land lid van b.v. het VBK, KSN, Camou of Echo.
Zolang het bovenstaande zo blijft zijn een groot aantal zaken onhaalbaar (anderen doen het n.l. niet voor ons....).
Gebruikersavatar
johan hutchey
Berichten: 32
Lid geworden op: 03-08-2002 02:00
Locatie: Heino

26-01-2003 22:48

hmmm, je bedoelt dus dat ik beter lid kan worden van de KSN... ik zal er eens over denken, zoveel vis ik namelijk niet...
HansPeter van Ee

27-01-2003 17:32

[quote]
Op 2003-01-26 21:34, schreef edwin siol:
hpe

zelfs ik begin je gezeur en gemopper en je anti-gelul en je negativisme als zelfprofilering een heel klein beetje beu te raken... maar wie ben ik??

met nog minder hoeven te weten groet
ed

afkraak = afbraak

Edwin

Ik ben blij dat jij van jouw hart geen moordkuil maakt.
En afkraak is afbraak, dat zal dan best wel kloppen maar is het dan verboden om kritisch te zijn ?
Daarbij gebruik jij het mooie woord 'zelfprofilering', ik snap niet wat dat met mij te maken heeft ?
Als ik mezelf zou willen profileren dan weet ik wel een betere manier.
Maar ach... wie ben ik ?

met onbekende groet

HPE
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

27-01-2003 17:39

Was iedereen maar kritisch HPE, dan zou het er in totaal al een stuk beter uitzien. Maar soms kun je wel erg cynisch uit de hoek komen:)
Danyel Dols
Berichten: 13
Lid geworden op: 30-09-2002 02:00
Locatie: Harlingen

27-01-2003 19:29

Zeg mannen, hoe lijkt het met die spandoeken,heb zelf een afspraak met enkele beschubte vrienden, dus ik ben er niet.

Met nog steeds nieuwsgierige groet,
Gebruikersavatar
Aart-Jan de Jong
Berichten: 103
Lid geworden op: 27-01-2002 01:00
Locatie: Harfsen (tussen Deventer&Zutphen)

27-01-2003 21:25

heren karperaars!

tuurlijk ben ik ook weer van de partij, met mn maat...is gewoon gezellig daar...k vis dan wel de hele winter door maar als ik eenmaal op de beurs ben dan begint het bloed echt weer te borrelen en k krijg er altijd wel een paar leuke nieuwe ideeen...

greetz Aart-Jan
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

28-01-2003 02:22

Kritisch zijn is 1 ding, continu jezelf profileren als allesweter is een ander iets HPE.

het continue gezever van Uw kant op alles wat een ander persoon vraagt of doet kan iemand soms de strot uit hangen.

In ieder geval zijn er nog mensen die iets proberen te doen i.p.v alleen hun gal spuien zoals Uwzelf HPE.

neem hier eens een voorbeeld aan i.p.v mensen cq verenigingen af te kraken.

er zijn ook mensen genoeg die naar carp2003 gaan om andere karpervissers te leren kennen of om bepaalde spullen die hier in de opruiming zijn te kopen.

ben het met edwin eens begin er zo langzamerhand ook genoeg van te krijgen.

met nog veel meer kritische noot,
Peter
HansPeter van Ee

28-01-2003 17:14

Peter

Waar beweer ik ergens dat ik ALLES weet ?

CONSTANT gezever van mij op ALLES wat een ander doet of vraagt ?

Welke vereniging of organisatie kraak ik hier af ?
Het enigste wat ik heb gegeven is een reply op de posting van Danyel !!!

En waar mag ik ergens van mijn eigen hand terug lezen dat ik er op tegen ben dat mensen de beurs bezoeken ?
Zelf ga ik bijna elk jaar dus daar kritiek opleveren zou onterecht zijn...

Maar goed, ik begrijp het wel, lekker met anderen meelopen en blijf jezelf vooral op de borst slaan.

met niets-wetende groet

HPE
Mark van der Made
Berichten: 39
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

28-01-2003 17:48

gaat weer lekker??
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

29-01-2003 01:10

Beste HPE,
had eerst zoiets zal ik op je reactie reageren maar goed vooruit.
Beste hans peter:
1) met anderen meelopen?
2) jezelf op de borst slaan?

in ieder geval geen zaken die mijn profiel aangaan, het is makkelijk je vooroordeel over mensen klaar te hebben zonder ze te kennen HPE. Wie kritiek geeft kan deze verwachten.

Ik lees alleen reacties van jou kant die gestoeld zijn op aanpakken van dit, aanpakken van dat & niemand doet iets.

simpele vraag HPE:
wat doe jezelf dan HPE aan dit fenomeen? alleen hier je negativiteit spuien betreffende betaalwateren en alles wat hier mee samenhangt? als jij alle oplossingen hebt neem dan eens het voortouw.

het is altijd makkelijk lullen vanaf de zijlijn. de beste stuurlui staan altijd aan wal niet waar.

Misschien dat je hier iets mee kunt HPE maar zie wel weer een reactie tegemoet.

MVG,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Peter Emmerink
Berichten: 75
Lid geworden op: 08-10-2002 02:00
Locatie: Amersfoort

29-01-2003 09:57

Yeah ik ben er ook dit jaar. FF een paar spulletjes kopen voor mijn bezoek aan een 'betaalwater' dit jaar.

Dag 2 moet ik helaas missen want dan ben ik vissen :smile:

_________________
To Carp or not to Carp, Thats the question!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Peter Emmerink op 2003-01-29 09:57 ]</font>
Danyel Dols
Berichten: 13
Lid geworden op: 30-09-2002 02:00
Locatie: Harlingen

29-01-2003 19:36

Helaas,helaas, de spandoekenactie gaat vanwege te weinig deelname niet door,toch vreemd dat de heren die altijd heel snel hun mening geven en vooral aangeven dat ze het met sommige zaken niet eens zijn, nu verstek laten gaan.

Met uitzondering van HPE natuurlijk,waarvoor mijn complimenten.

Iedereen veel plezier toegewenst op CARP 2003,en veel succes dit jaar met de visserij of dit nu op openbaar of betaalwater is.
Hope you catch a big one.
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

29-01-2003 21:50

welke actie? nooit wat van gehoord. Misshcien ligt het aan een gebrek aan publiciteit?
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

29-01-2003 22:04

Indien er echt een actie geplanned zou zijn, had ik maar wat graag mee willen doen..........

Maar als dit initiatief al bestond dan heeft het weinig publiciteit gehad (zoals eerder aangegeven.)

Maar het is nog geen beurs, dus het kan altijd nog.

Gr. Kiron
HansPeter van Ee

29-01-2003 22:10

Peter

Simpel gezien vond ik het idee van Danyel, een ludieke.
Mij valt het op dat er NOG TELKENS mensen op dit board komen met vragen over een betaalwater.
Elke discussie omtrent een betaalwater is vaak een felle maar mijn inziens niet meer dan terecht.
Sommige vraagstellers zien zelfs het licht of laten achteraf blijken dat een aantal betaalwateren toch wel erg de schijn tegen hebben.
Maar er zijn er nog genoeg die niet weten hoe de markteconomie van een betaalwater werkt en hoe deze zich in stand houdt.

Ga met een spandoek naast zo'n betaalwater-reisorganisatie staan en probeer potentiele klanten te overtuigen dat het eens over moet zijn met de handel in karper, welke op termijn de ondergang zal inluiden van onze hobby.

met niezende groet

HPE

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: HansPeter van Ee op 2003-01-29 22:15 ]</font>