Altijd leuk in de 'koude' periode op dicht bevolkte putjes vissen! kunnen weer is heerlijk wennen aan de prachtige winter kleuren, maar zo ver is nog lang niet!!!
De vissen die al niet meer actief waren, zullen waarschijnlijk ook echt niet weer actief worden door die paar (tiendes)graden verhoging.... en zonder zon word dat opwarmen ook niet wat. Het water zal iig. voor even niet verder afkoelen.
Je zult het toch moeten hebben van vissen die nog actief zijn....
En nu nog beginnen met het bevoeren van een stek is ook iets dat ik niet snel zou doen.... doorvoeren op een stek die al langer licht word bevoerd (weken) is een ander verhaal
De vissen die ik de laatste weken heb gevangen zitten stuk voor stuk allemaal vol en hebben al een dikke slijmlaag. Ze zijn al een tijdje winterklaar. Dussuh Voerruh met mate aub. Houdt ze gewoon met licht voeren een beetje bezig en pluk zo nu en dan een visje van je voerplek. Dat gaat bij mij iig de laatse tijd het beste. Verziek het niet voor jezelf en andere door te veel te gaan storten. Iedereen wil nog profiteren van die extra vismaand dit jaar!!