Mijn vraag is krijg je hier al je shit in mee?? Dus ook je foederaal... ik wil er 1 gaan kopen maar me spulletjes moeten er natuurlijk wel in kunnen.. iemand met een golf.. laat het me eff weten

Wout Allers schreef:Hallo, wie heeft er een vw golf 1
Mijn vraag is krijg je hier al je shit in mee?? Dus ook je foederaal... ik wil er 1 gaan kopen maar me spulletjes moeten er natuurlijk wel in kunnen.. iemand met een golf.. laat het me eff weten
Mourad Aviara schreef:
koop er anders ook 2 dakdragers en een skibox bij
dakdragers 2e hands ongeveer 15 euro
skibox 2e hands ongeveer 75 euro
daar past je foudraal wel in plus nog wat andere rotzooi
Albert van Benthem schreef:Mourad Aviara schreef:
Mourad, het is een idee.
Maar....
De ervaring leert, dat jeugdige mensen niet voor niets een Golfje 1 kopen..De moet er blits uitzien, met velgjes hier, sportuitlaatje daar, kofferbak zonder slot, noem maar op.
Ik denk dat hij beter een aanhangwagentje kan kopen.
Gr. Albert
Mourad Aviara schreef:
daarom kan hij die dakdragers ook erop en eraf halen. alleen als hij gaat vissen zet hij die dingen erop.
aanhangwagen is ook goed, alleen ik zie 2 grote nadelen in aanhangwagens.
stalling (waar kan je die dingen kwijt?) en omdat ik een frankrijkganger ben, mag ik officieel gezien niet hard gaan met zo'n ding. en ik wil doortrappen.
bovendien, een aanhangwagen achter een blitse golf 1 ziet er ook niet bepaald blits uit.
aanhangwagen betekent ook weer een trekhaak (7 polig zal ongeveer rond de 275 euro zijn met montage) en een blitse golf 1 ziet er niet bepaald blits uit met een trekhaak. of je moet een afneembare trekhaak monteren, maar die dingen zijn vaak rond de 500/600 euro.
Albert van Benthem schreef:Mourad Aviara schreef:
Mourad, het is een idee.
Maar....
De ervaring leert, dat jeugdige mensen niet voor niets een Golfje 1 kopen..De moet er blits uitzien, met velgjes hier, sportuitlaatje daar, kofferbak zonder slot, noem maar op.
Ik denk dat hij beter een aanhangwagentje kan kopen.
Gr. Albert