18de karperdagen in Genk

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

14-01-2003 19:32

Watersportcentrale De Zutter uit Genk organiseert op zaterdag 8 en zondag 9 maart 2003 weer hun jaarlijkse karperdagen.

Alleen, dit jaar 2 x zo groot!!!

En, een werkelijk indrukwekkend programma.

Philippe Cottenier (!) "Mijn aanpak in Frankrijk"

Torsten Becker "Monasterium" (een audio-visuele diashow)

Frank Warwick "Single Hookbait Fishing"

Rod Hutchinson, Simon Crow, Christian Finkelde, Steve Briggs "Around the World" (Canada, Afrika, Cassiën, Raduta...)

Geza Ashchoff "Down Asia"

Ziet er verdomd goed uit! Luc de Baets staat trouwens op de lijst gasten en sprekers. Hopelijk zal hij aanwezig zijn om samen met Phillipe Cottenier een soort van interview - lezing te geven. Al zal een uur dan wel wat kort zijn! :wink:
miguel moens
Berichten: 206
Lid geworden op: 10-03-2002 01:00
Locatie: Zuienkerke (B)

14-01-2003 22:07

hey , ja dat word alweer verlangen naar 8 maart hé ,
maar die spreekbeurten waar vind zich dat juist plaats? vorig jaar heb ik ze allemaal gemist omdat ik niet wist waar , maar kan dat zijn als je binnen komt ergens boven ?

p.s fox zal er dit jaar ook staan maar dubbel zo groot als vorig jaar :grin::d:d

MVG miguel
Peter Quick
Berichten: 16
Lid geworden op: 05-08-2002 02:00
Locatie: Antwerpen

15-01-2003 11:09

Ik hoop dat de zaal deze keer groter is, heb niets kunnen zien vorig jaar.
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

15-01-2003 11:15

hoy,

ik ben eens benieuwd!
ik ben nog nooit in genk geweest, maar ga dit jaar voor de eerste keer!!

zover ik weet hebben ze het wel op een andere lokatie als normaal.

groeten rob
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

15-01-2003 12:16

Mark,

Hebben ze die andere hal dan ook gehuurd waar de computerbeurs gegeven werd de afgelopen jaren?

Jij was dus ook op de VBK meeting van 2001 :smile: , een van de meest interessante lezingen die ik ooit gehoord heb. Van mij mogen ze de hele middag uittrekken voor de lezing hoor! Ik hoop dat ze ongeveer verder gaan waar ze de vorige keer opgehouden zijn. Toen begonnen ze net over Frankrijk van de afgelopen jaren en was het Tombola tijd ... Ik ga in ieder geval zeker kijken zoals andere jaren.

mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

15-01-2003 13:09

Ze hebben dit jaar alles in de A-hal staan.
Zelfde complex, andere hal. Voor de lezingen vraag je best bij het binnekomen waar ze plaatsvinden, dan moet je niet meer zoeken nadien en ben je nooit te laat! :grin:


Ik denk dat dat de hal van de computerbeurs is.

Er is dit jaar ook een junior corner, waar cracks demonstraties zullen geven i.v.m. rigs, montages, aanpak...

Ook zijn er "superstands" van meer dan 150 m² van Nash en Fox. Niet dat me dat interesseert, maar voor sommigen zal dat interessant zijn. :wink:

MVG,Mark

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Hoedemakers Mark op 2003-01-15 13:10 ]</font>
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

15-01-2003 13:49

Ik denk niet meer na Rijswijk en Zwolle, daar staan ze namelijk ook allebei.

mvg

Bart van den Hurk
sterkmans tim
Berichten: 175
Lid geworden op: 22-01-2003 01:00
Locatie: belgië/limburg/zonhoven/hoekstraat 12

10-02-2003 20:44

hey miquel
ik dacht dat fox er voor de eerste keer aanwezig zal zijn
volgens het foldertje toch dacht ik
mvg tim
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

10-02-2003 20:48

ik ga dit jaar de tombola winnen :smile:

kga de onschuldige hand omkopen :wink:

graptje :razz:
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

11-02-2003 08:20

Tim,
fox stond ook op de beurs in zwolle.

mvg
stefan
nicky helsens
Berichten: 14
Lid geworden op: 11-02-2003 01:00
Locatie: België Oost-Vlaanderen

12-02-2003 11:20

Vergeet zeker geen aandacht te geven aan de ECHO/ECPO stand....
Deze organisatie hebben we in Zwolle opgestart en komt over van the UK.

De Europese Karper Beschermings Organisatie
(een onderdeel van ECHO)

Geloof jij in het volgende?

• Meehelpen in het tegengaan van het stelen van de karpers uit onze eigen wateren door het opzetten van een Europese organisatie.

• Het tegengaan van de barbaarse ilegale transporten van karper en witvis in Europa.

• Overleg over hogere boetes en straffen voor degenen die veroordeeld worden voor het ilegaal vervoeren van vissen in heel Europa.

• Overleg met de overheden over strengere wetten omtrent het legaal transporteren en importeren van vissen in Europa.

• Voorlichting over de afschuwelijke omstandigheden en als gevolg de vele dode vissen tijdens ilegale transporten.

• Bewustwording over het feit dat onderschepte ilegale transporten eindigen in het nutteloos doden van de vissen.

• Voorlichting over de gevaren van ilegale uitzettingen, o.a. ziektes en zelfs uitroeiing van complete bestaande populaties, zoals bijv. in de zomer van 2002 in Zuid-Holland is gebeurd. "denk een aan beervelde, veel sterftes door uitzetting zieke populatie

• Het beschermen van de bestaande populatie vissen, origineel of officieel uitgezet, door ze terug te zetten waar ze leven.

• Het assisteren van de overheden bij het tegengaan van ilegale transporten en uitzettingen.

• Het promoten van uitzetten van legale vissen op een verantwoorde manier, zoals gedaan wordt door de OVB.

• Het bij elkaar brengen van de diverse Europese organisaties die actief zijn in het beschermen van de vissen in hun eigen omgeving.

• Het behouden van het unieke Europese visbestand en dit overbrengen op de jongere generaties.

Wil je dit project steunen?
In de toekomst zal je zeker en vast meer over ECHO te weten komen i.v.m. lidmaatschap en andere steun mogelijkheden.
in Genk zullen de eerste T-Shirts tevens te koop zijn.

k'Zie je wel aan de stand he?
Greets Nicky
Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

12-02-2003 12:45

Count me in!
Chi Fai Man
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Purmerend(N-H)

13-02-2003 20:52

Is er iemand uit Noord-Holland of ergens anders die naar deze
beurs gaat?Zou nl. graag mee willen rijden.
Woon in Purmerend.

<!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:chi_faiman@hotmail.com" class=bericht>chi_faiman@hotmail.com</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Het verzamelen van karper/hengelsportboeken kan een erg kostbare hobby zijn. Vraag het maar aan ondergetekende.
nicky helsens
Berichten: 14
Lid geworden op: 11-02-2003 01:00
Locatie: België Oost-Vlaanderen

14-02-2003 01:17

Go to this site for more info about ECPO and ECHO!!

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://pub56.ezboard.com/fblackwaterscarpcornerfrm25" target="_blank" class=bericht>http://pub56.ezboard.com/fblackwaterscarpcornerfrm25</a><!-- BBCode auto-link end -->

Greets Nicky
ECHO/ECPO medewerker
Plaats reactie