Voetbal !...en Championship Manager op de PC.
Latex
Ro.
Raymon Schra schreef:Call of duty 2
![]()
Rick Nijland schreef:Heb vroeger ook heel veel aan scooters gesleuteld. Was er helemaal weg van. Na een aantal trouwe dienstjaren heb ik mijn scooter verkocht. Had een Aprilia SR. Voor de liefhebbers en de kenners zal ik even mijn setup posten:
Cilinder: DR70cc IS-tuned (stage 3)
Carb: Delorto 17,5mm
Uitlaat:Yasuni R
Krukas: Rito racekrukas
Lagers: C4 lagers
Vario: Malossi Multivar
Koppeling: Polini Speedclutch
Digitaal gemeten top was rond de 100 km/h. Op de teller van mijn scooter 120 km/h.
Als ik nu terug kijk na mijn scooterperiode ben ik blij dat ik het overleefd heb als onervaren rijder!
vinnie kuiper schreef:Snowboarden, helaas al weer een tijdje geen goede sneeuw gezien.....
komende winter zal ik ook wel meer water (en hopelijk vis) zien dan sneeuw maar ooit duiken we weer de vette poeder in.....
Gr Vin
Simon Hogenkamp schreef:Nice score!Raymon Schra schreef:Call of duty 2
![]()
lionel Coeverden schreef:vond je niet dan ?
met de scooter gaat het om een bepaalde setup, en het is een evenement wat eens in de zoveel tijd gehouden wordt.
volkomen LEGAAL ! je kunt het natuurlijk ook illigaal gaan doen maar goed.
met de auto heb je dit op het tt in assen, maar illigaal is met de auto spannender.
elco kuipers schreef:vinnie kuiper schreef:Snowboarden, helaas al weer een tijdje geen goede sneeuw gezien.....
komende winter zal ik ook wel meer water (en hopelijk vis) zien dan sneeuw maar ooit duiken we weer de vette poeder in.....
Gr Vin
Snowboarden doe ik ook aan, ik hoop deze winter ook weer de poeder te trotseren!
vinnie kuiper schreef:elco kuipers schreef:vinnie kuiper schreef:Snowboarden, helaas al weer een tijdje geen goede sneeuw gezien.....
Gr Vin
Snowboarden doe ik ook aan, ik hoop deze winter ook weer de poeder te trotseren!
Zoiets verraad je avatar al ja, haha.
Sinds ik 2 keer vader ben geworden staat het op een laag pitje maar we waren aardig fanatiek.... het plan was om voor m'n 30e uit een heli te springen ergens in de poeder maar dat zie ik voorlopig nog even niet gebeuren..
wat rijd jij trouwens? Ik rij een lekkere stijfe felle nitro shadow en voor de poeder heb ik een Burton Cascade, deze is echter nog niet vaak gebruikt, dook eigenlijk altijd de poeder in met m'n nitrotje, toen ik de cascade kocht was m'n vrouw zwanger van de eerste en hebben we de sneeuw maar even afgezegt......
gr vin
henri eenkhoorn schreef:modeltreinbaan erg leuk voor de wintermaanden wel erg dure hobby
Raymon Schra schreef:Simon Hogenkamp schreef:Nice score!Raymon Schra schreef:Call of duty 2
![]()
Pwnd!Naabserver joh, maar je moet het wel ff doen..
Op 10 rondes zou dit al een mooie score zijn, maar dit was maar op 5 rondes.. WOOT!!
Soms lukt het om de nul te houden.
Xfire: hybridfromholland