toen bas dat zei moest ik ook even denken.
maar,ik ken de buurt daar wel goed en palingstropers heb ik daar nog nooit gezien,op dit water dan,en bovendien zetten die overal fuiken,echt overal die onder water staan.
als die een enkele lijn met hair en onderlijn en grote haak met wartel verbinding gebruiken,nee ik geloof dat niet.
het is lekkerder voor je gevoel om te proberen de waarheid een draai te geven,maar ik weet wat ik heb gezien.
de enige resterende mogelijkheid is dat aan die hair een grote pellet heeft gezeten om meerval te vangen.
maar dat denk ik niet want de meeste mensen hier kennen pellets als aas voor meerval niet("vang jij ze op boillies? neehhee jonge , jij vist snachts met een dooie brasem")en dat soort opmerkingen.
nee ik denk dat het echt wel een visser is geweest,wat ik hoop is dat het uit onkunde is gebeurt door een jongeling ofzo,en niet door iemand die schijt aan alles had.
ik ga er nu nooit meer vissen in iedergeval,die vis was de mooiste vis die ik hier in de buurt heb gevangen,en die is nu dood ,en ik moest hem vinden,terwijl ik eigenlijk niet eens daar zou gaan vissen maar de wind stond verkeerd

nee, dat is duidelijk.

het is definitief uit.
groeten.