HELP EEN DIE-HARD FAN

Plaats reactie
Jordi Schoffelen
Berichten: 294
Lid geworden op: 27-06-2004 17:00
Locatie: Hulsberg

19-05-2006 18:16

Beste medeboarders,

Door mijn huidige situatie heb ik de concerten van een van mijn favoriete bands, Radiohead, in Amsterdam moeten missen. Ik heb me toentertijd al mijn haren uit mijn hoofd getrokken, omdat ik al een hele tijd al het nieuws omtrent de band aan het volgen was, hopend dat ze weer eens een keer in ons landje zouden spelen, want ik moest en zou erbij zijn... Zul je altijd zien dat het dan komt op een moment dat het omogelijk is voor jou om te gaan :evil: zoals ik al zei: mijn haardos heeft het moeten weten...

Dan een paar maandjes later: omdat je toch wil weten hoe het was bel je een paar makkers 'back home' om te vragen hoe het was. Blijkt dat door een sterfgeval het concert is verplaatst naar eind augustus. Echter na heel wat uren speurwerk op internet nog steeds geen kaartjes aangezien het concert uitverkocht was. Zelfs op marktplaats e.d. blijf ik achter het net aanvissen (om het toch maar ff aan te passen aan de context) en daarom dreigt mijn haardos voor de tweede keer in korte tijd toegetakeld te worden.

Vandaar dan ook deze oproep: als iemand me zou kunnen helpen PLEASE DO SO!! Ik ben bereid redelijk wat te betalen voor de kaartjes, want zoals uit het voorgaande blijkt, ik ben een die-hard fan. . Het betreft dus het Radiohead concert op 28 augustus in de HMH, Amsterdam.
Als iemand me zou kunnen helpen: neem a.u.b. contact met me op!!

Grazie moltissimo (ook namens mijn hoofdbedekking)
Laatst gewijzigd door Jordi Schoffelen op 22-05-2006 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

22-05-2006 07:39

Jordi Schoffelen schreef:Beste medeboarders,

........ Een goddelijke interventie!!! ......


Ja gelukkig heeft God het beste met jou voor, zelfs een sterfgeval schuwt hij niet om het jou naar de zin te maken. Vraag mij af of de familie van de overledene ook zo blij is .....

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Jordi Schoffelen
Berichten: 294
Lid geworden op: 27-06-2004 17:00
Locatie: Hulsberg

22-05-2006 13:08

Beste Marc,

inderdaad nogal ongelukkig geformuleerd, maar ik mag hopen dat dit niet al te zeer serieus is opgevat. Het lijkt mij vrij duidelijk uit de toon en de reden van mijn stukje dat dit niet mijn bedoeling was. Mag toch hopen dat enige vorm van beeldspraak begrepen wordt en mogelijk is op een dergelijk forum. Zou nogal jammer zijn als elk woord uitgelegd en verantwoord moet worden, omdat het d.m.v. een geschreven medium nu eenmaal op verschillende wijzen geinterpreteerd kan worden. Zo niet, dan sta jij boven aan mijn lijst voor leden van de Commissie ter Verbetering van Taalgebruik en Grammaticale Correctie van het Karperwereldforum..

Voor de lieve vrede heb ik het veranderd.

Jordi
Plaats reactie