Nu ook dode zwaan H5n1 virus in Frankrijk

Plaats reactie
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

06-03-2006 15:31

Hou me hart vast, gaat nu wel erg snel door europa dat virus.
Eerder vandaag hoorde ik het bericht dat er in polen 2 doden zwaanen op een rivier gevonden waaren. Nu ook net het nieuws dat er een doden zwaan op een meer in zuid Frankrijk gevonden is(naam even kwijt), lekker, in mei vertrek ik om in het beloofde land te gaan vissen. Zet je toch aan het denken...

Gr Danny
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

06-03-2006 16:21

Tsja, ach, allemaal in quarantaine en niet meer naar de waterkant. Was trouwens Berre geloof ik.

Ik zei het al eerder, het virus is allang aanwezig in diverse vogels, neem dat maar aan, maar omdat er nu mensen in het Verre Oosten aan doodgegaan zijn (waar de bevolkingsdichtheid veel groter is, en overdracht dus ook veel logischer is en eerder voorkomt) controleren ze nu elke vogel die doodgegaan is zonder verklaarbare reden.

Dus wordt het overal ineens ontdekt.

Ik maak me er niet druk om, het is de hoogste tijd dat moedertje natuur eens wat doet aan het overbevolkingsding wat er gaande is. Alleen de mens heeft in tegenstelling tot de rest van de natuur het denk- en communiceervermogen dat hen in staat stelt deze poging van moeder natuur ook weer in de kiem te smoren.

Ik zeg: Leef, doe wat je wilt doen en neem alles zoals het komt.

Amen
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Plaats reactie