conquest of paradise!!!!!!!

Gebruikersavatar
roos paul
Berichten: 382
Lid geworden op: 13-12-2003 01:00
Locatie: Brakel
Contacteer:

18-02-2006 17:47

Ferme gast van onacker!!


Paul
hou het netjes aan de waterkant!!
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

18-02-2006 18:01

j van der beek schreef:maar daar zit het probleem volgens mij, dat bij veel mensen de romantiek en de spanning een beetje uit het vissen is, komt er een sfeervolle dvd uit, begint men te zeuren dat er geen stek info is en geen voerstragieën! dan had je die dvd's over betaalwateren moeten kopen in zwolle!


Beste J,
sfeer is iets wat moeilijk te definieren is en verschilt qua mens.
Ik vind het een leuke dvd om te zien maar om dit nu onder de sfeerkrakers te plaatsen nee. Dan zijn er wel andere dvd`s van bijvoorbeeld een chris yates of de serie van spirit of carpfishing die voor mij pas echt de sfeer aangeven waar het nu daadwerkelijk om draait.

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

22-02-2006 20:29

daar heb je gelijk in peter, die films zijn ook erg leuk om te zien, het blijft allemaal persoonlijk.

gr
Gebruikersavatar
Deef Fisser
Berichten: 19
Lid geworden op: 22-02-2006 19:22
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

22-02-2006 23:48

ik heb de film zelf gekocht en ik vond hem echt prachtig..
De Beelden die worden vertoond zijn echt onwijs mooi en ik vind het ook super dat ze ondanks die regen gewoon blijven vissen.
Maar toen ik deze film zag op de jeugd dagen van de ksn waar patrick zelf ook was kreeg ik een hele andere film te zien. noujaa hele andere film.. er werder af en toe andere beelden vertoond.
Only God Can Judge Me...
Mitch Vermunt
Berichten: 145
Lid geworden op: 20-02-2006 20:30
Locatie: Den Haag

23-02-2006 21:49

je gaat tog niet van zulke mooie wateren en zulke mooie vissen op dvd zetten.
dat hou je dan tog lekker voor je zelf.
groetjes mitchell.
Hielke Meijer
Berichten: 104
Lid geworden op: 27-01-2002 01:00

26-02-2006 23:37

Het karpervissen in Italie staat, in vergelijking met Frankrijk, nog redelijk in de kinderschoenen. De informatie die er te vinden is over wateren in Italie is schaars. Een dvd als deze kan in mijn ogen alleen maar een positieve bijdrage leveren aan het land Italie als karper "paradise".
Ik weet in elk geval zeker dat mijn "conquest" dit jaar, naar aanleiding van de dvd, in Italie zal zijn...
Tuurlijk zal het aan de genoemde vijf wateren drukker worden, maar daar zijn media als boeken, tijdschriften, internet en dus ook dvd's allemaal debet aan? Volgens mij is dat juist 1 van de redenen waarom vissers zo veel lezen en bekijken.

Neem bijvoorbeeld het laatste verhaal van Bart van den Hurk in de Karperwereld over de (fantastische) woestijn vis, deze vis heeft hij gezien in de karperwereld 26. Welliswaar werd er in dit verhaal niet verteld waar het betreffende water lag, maar een ieder weet dat er in Nedreland maar weinig geheim gehouden kan worden. Ik denk dat het aan dat water na de laatste publicatie een stuk drukker zal worden.

Kortom, dit soort dvd's dragen bij aan een ieders kansen tot succes in het buitenland, doe er dus je voordeel mee!!
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

27-02-2006 11:09

:D :D :D :D