wat kun je doen aan lastige honden

Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

01-12-2005 10:07

Ik ben opgegroeid met diverse soorten "grote" honden. Ben ook totaal niet bang voor een hond! Alleen het baasje maakt de hond...
De liefste hond die ik heb meegemaakt is een deense dog en een bloedhond die wel zelf toen hadden lopen. Nu hebben we een airdeale terrier...

WOEF
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

01-12-2005 11:25

@Marc

Die scooby doet geen vlieg kwaad, maar het kan zo lekker blaffen en de rugharen opzetten.
Dat doet meestal voor 99% zijn werk al :D :D
Overigens ZIJ is zéér beschermend in bepaalde situaties, en dat is soms wel goed :wink:

Ruud
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
erwin snaaijer

01-12-2005 11:40

toch wel leuk dat jullie denken dat mijn scooby geen vlieg kwaad doe ,ach hij is wel lief hoor tenzij hij is afgericht op hengels haha ik denk nie dat je die kan wegpakken bij de waterkant .
en geloof me als pakwerker zou ik niet graag zonder pak met hem willen stoeien bizare kaakdruk heb hij

een voordeel die franse mannetjes moete er nix van hebbe blijven ze lekker uit je buurt haha

ps

als jeje hond mee neem naar frankrijk is het wel zo handig dat je hem laat inenten en het goeie paspoort bij je heb en dat hij gechipt is anders kan je voor een verrassing komen te staan :wink:
Gebruikersavatar
Johan Colbers
Berichten: 98
Lid geworden op: 07-10-2002 02:00
Locatie: Panningen

01-12-2005 12:43

Te huur: http://www.bloedlijnen.nl/stamboom.php?ID=4298#

Groetjes Johan Colbers
Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

01-12-2005 12:49

Wil niet stoer doen hoor, maar bizarre kaakdruk? Als die echt zo'n geweldige kaakdruk zou hebben, mag je er geen pakwerk mee doen.. Rotties mogen dit wel, Bullmastiffs daarentegen is pakwerk verboden. Rara waarom?

Martin

PS
Niet vervelend bedoeld hoor, maar ik wilde het wel even melden. :-)
Gebruikersavatar
Johan Colbers
Berichten: 98
Lid geworden op: 07-10-2002 02:00
Locatie: Panningen

01-12-2005 12:59

De meeste hondenrassen zijn niet geschikt voor het pakweg, gewoonweg met de reden dat ze er niet voor geschikt zijn, te weinig durf.
De honden die hiervoor gebruikt worden zijn meest Hollandse, Mechelse, Duitse herders of kruisingen hiervan.

Gr Johan Colbers
jeroen bouwhuis
Berichten: 1
Lid geworden op: 13-02-2006 20:34
Locatie: lutten
Contacteer:

13-02-2006 20:41

hey koen
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

15-02-2006 12:27

koen bril schreef:ik was laatst aan het vissen komt er een hond aan die over mijn onthaakmat pist :( . en als dat de enige keer nou was maar nee hoor ze pissen ook over mijn plu. :(
wat kan ik hier aan doen. :-?


koen bril schreef:Ik vind Leonbergers mooie honden wij hebben er zelf ook 2
de reutjes worden ongeveer 75-80 cm hoog


Je hebt zelf twee honden en dan nog weet je geen oplossing voor je "probleem"??!! Man je hebt toch een mond? Stuur die honden gewoon weg man! Stelletje idioten met hun gebakken sponsjes, cayennepeper zogenaamd geinig bedoelde landmijnen ( wist je niet dat ze in sommige gebieden dus wel gewoon straathonden over mijnenvelden laten rennen om de achtergebleven mijnen terug te vinden..te triest). Doe eens normaal.

Lesley.
©