Bush

Willem Barnas

02-02-2006 11:26

Kikkert,

LUL NOU NIET!!!

Vissen is zinloos man en al wordt dat verboden, ik blijf het toch doen.
Die misstap in hun programma neem ik ze dus niet kwalijk, er staat genoeg tegenover.

Honderd jaar Harnold? Zo zo... Nou dan hoeven we ons dus niet druk te maken. Hoe lang bestaat de aarde al en hoelang maken wij misbruik van haar? Weleens van exponentiële afkalving gehoord? Man man man... Ga vissen...

Laat over honderd jaartjes (een vingerknip in het bestaan van de aarde) de valm in de pan slaan doordat jouw olie op is, laat dit voor conflicten zorgen, leuk voor je kleinkinderen kerel...

Je begrijpt dat ik je niet persoonlijk aanval he? Ons kent elkaar, maar ik ben het niet met je eens, behalve dan dat een van een vismaat gekregen polo-shirtje ook best lekker zit en je voor €5,- een beeste pot op tafel zet.

Hoi,
WB :P
Gebruikersavatar
stephan kerger
Berichten: 341
Lid geworden op: 08-11-2005 17:13
Locatie: O-bl

02-02-2006 11:28

't Is toch mooi dat iedereen hier z'n mening geven mag. Daar mogen we maar blij mee zijn. Toch??

Ik wou van die lullige vergelijkingen maken tussen onze hotemetoot van de SP en Stalin de communist.

Nee daar meng ik me niet in, denk dat mijn punt duidelijk is, kan beter iemand veroordelen over het feit dat hij een 35-kilo plus schub heeft gevangen in het land van........VOL=VOL. En zelfs daar meng ik me niet in.

Ik ben mezelf en blijf zo, kan me alleen niet voorstellen als karpervisser dat je voor de PVDD stem. Doei't toch geen pijn.

HHmmmm........


MVG,

Kerger!!!
Vissen is een religie, geen hobby!
Willem Barnas

02-02-2006 11:28

Oké,

Pieter Stam schreef:
Willem Barnas schreef:Pieter for president?
WB :P


Nee laat maar :-? Als ik hier op sommige plaatsen de naam van Bush ga verwisselen voor die van mezelf, voel ik me diep ongelukkig. :cry:


Dat bedoel ik dus...

Jo he,
WB :wink:
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

02-02-2006 11:36

Snap ook niet dat dicussiëren altijd op schelpartijen richting personen uit moet lopen. In dit geval op Bush en en onze overheid.

W.B. staat dat niet voor (George) Walker Bush :wink: :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

02-02-2006 13:40

Willem Barnas schreef:Kikkert,

LUL NOU NIET!!!

Vissen is zinloos man en al wordt dat verboden, ik blijf het toch doen.
Die misstap in hun programma neem ik ze dus niet kwalijk, er staat genoeg tegenover.



Wat staat er dan tegenover Wim? Dat linkse gelul?
En als zoiets uberhaupt al afgeschaft zou worden, krijgen we nog meer Big Brother praktijken.
Nee, alles verbieden dat lost zaken op man.

Willem Barnas schreef:Honderd jaar Harnold? Zo zo... Nou dan hoeven we ons dus niet druk te maken. Hoe lang bestaat de aarde al en hoelang maken wij misbruik van haar? Weleens van exponentiële afkalving gehoord? Man man man... Ga vissen...


Willem , ik schrij zoals het er NU voorstaat maw er zal in de toekomst nog veel meer gevonden en gewonnen worden, reken daar de alternatieven nog eens bij (kerncentrales, zonnebloemolie of wederom steenkool...)
dan kunnen we voorlopig weer rustig de verwarming met het gas uit Rusland een graadje hoger zetten.
Willem Barnas schreef:
Je begrijpt dat ik je niet persoonlijk aanval he? Ons kent elkaar, maar ik ben het niet met je eens, WB :P


Ik zou het raar vinden als je het met iemand eens bent Wim, zo heeft ieder mens zijn eigen gedachten...gelukkig maar.

En vwb Bush, nogmaals..die is net zo dom als de rest van de Amerikanen.
Kijk eens hoeveel doden dat gedonder in Irak heeft opgelverd en nu probeerd hij het probleem te verschuiven om zich te gaan richten op zonnebloemolie, dat is beter voor het milieu, mun kloten.
Nou moet je daar in Irak doorzetten, anders zijn al die slachtoffers echt voor niets geweest.

gr Harnold
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

02-02-2006 13:46

Neen Harnold,

Dom is ie zeker niet..
Duizenden doden alleen in Irak al, en hijzelf is er nog steeds!
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

02-02-2006 14:13

Henk ter Maat schreef:Neen Harnold,

Duizenden doden alleen in Irak al,


En het 100-voud hiervan aan Irakezen hiervan ligt in de massavernietigingsgraven van Saddam. :o
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

02-02-2006 14:18

En als nu die 1000 amerikanen het leven niet hadden gelaten hadden er inmiddels het 200-voudige in dat soort laatste 'rustplaatsen' gelegen.
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

02-02-2006 15:19

Rechts? :evil:

Praat me er toch niet van!
Iedereen die gezond is en werkt, heeft nergens last van, maar owee als
je afhankelijk word van een uitkering doordat je ziek bent. En wat dat
(her)keuren betreft door het UWV, een lachertje! Je bent NU voor 90%
zeker dat als je moet keuren, dat ze je goed keuren; al beweren specia-
listen dat werken niet mogelijk is. Schei uit!!! :evil: Dit heeft niets meer
met objectief keuren te maken, maar met een nummer...

En dan het bezuinigen: Nederland loopt wat dat betreft ver achter. Als ze
op economisch gebied en minder "manuel" functie werken, dan klopt de
kas weer aardig...

Dit kabinet: Bah, maar wie goed bij kas zit, word er beter van! Net de om-
gekeerde wereld. De minder bedeelden moeten het voor de rijkeren op-
hoesten, en de rijkeren worden er beter van. Het zou andersom moeten
zijn...

Zorgtoeslag.... :x :roll:

groetjes Benny
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

02-02-2006 18:56

Zo ....

Even de Balans opmaken .....

Het IQ in NL is niet hoog genoeg om in te zien dat links de boel verpest. Ach de3 poster van deze zin is zelf gelukkig slim genoeg om rechts te stemmen.

Opvallend hieraan is dat diezelfde poster erkent een eurabier te zijn ...... terwijl rechts toch redelijk VOOR ingrijpen in Afghanistan is, wonen daar geen moslims?

Daarnaast worden meningen als GELUL aangeduid, leuk he allemaal voor je beurt spreken, als iemand iets vind, dan vind hij dit toch? HEt wordt daardoor niet opeens de heiligmakende waarheid.

De politiek heeft al jaren lang ZELF zonder links of rechts weten te verkloten. Links is allang niet meer links, evenmin is rechts nog de hand waarmee jij schrijft. Ze zweven allemaal, politiek is compromissen sluiten ......... jammer, jammer , jammer zo kunnen we wel altijd elkaar de schuld blijven geven ....... dat is gek.

Politici zijn veertjes in een dwarrelelnde wind, ze preken altijd voor eigen parochie en vandaag mag die links dan wel rechts zijn. Voor de zekereid proberen ze zoveel mogelijk de gulden middenweg te volgen, anders kon je wel eens stemmen verliezen.

Wilders is zo langzamerhand een karikatuur van zichzelf aan het worden. Ik wacht met spanning op een echt debat.

Moet t beter? Ja
Is dat anders? Weet ik niet
Heb ik de oplossing? Nope
Ik dein mee in de vaart der volkeren.

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
killian bruijne
Berichten: 553
Lid geworden op: 03-01-2006 00:43

02-02-2006 19:31

Ik heb me er 2 jaar lang wel en beetje in verdiept, en wat mijn mening is: het maakt geen malle moer uit wat je stemt, het gewone volk heeft toch geen macht. je kan willen wat je wil!


al dat gezeur over de politiek altijd... :lol:

schiet je er wat mee op? NEEE

GA TOCH VISSEN MENSEN

:-?
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

02-02-2006 20:32

Benny,

De huidige ellende komt van links.

Links heeft 1 probleem. Lullen gaat best maar zakken vullen hgaat rechts beter.

Rosemuller, kok

Nog wel een paar.



MVG

Klaas
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

02-02-2006 20:36

o ja.

WAO gat links.

Misbruik WAO waardoor echtes naast de boot gaan vallen of al vielen. Links.

Helaas worden we als gewone arbeider gewoon verraden. Er is bijna niets krommer, maar een arbeider heeft vaak rechts meer te zoeken.


MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

02-02-2006 23:11

Klaas,

Gedeeltelijk met je eens ........

Ik zat trouwens net de plenaire zitting van de kamer te volgen, jullie ook?

Op dat stel peuters ofwel snotneuzende kleuters hebben jullie gestemd .....

We meoten het er mee doen tot betere tijden aanbreken, maar niet van harte :lol: :evil: :lol:

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
killian bruijne
Berichten: 553
Lid geworden op: 03-01-2006 00:43

02-02-2006 23:12

was pim er nog maar, die man had echt wat kunnen veranderen en betekenen voor het nederlandse volk!
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

03-02-2006 07:59

Mark Noorman schreef:
Daniel Legrand schreef:Bush en Balke-ellende allebij een stel misbruikte kinderen anders hadden ze niet van die zieke ideén !!

Ontspoorde Gasjes


Heerlijk he dat ongenuanceerde schreeuwen :evil:

Wees eens wat zorgvuldiger met je woordkeuze man. Zoiets ernstigs hoor je niet mee te spotten.

Groeten,

Mark


Ongenuanceerd Schreeuwen ? Nee hoor mark gewoon de waarheid waar deze woordenkeuze prima bij past !

En Spot nergens mee, Vrijheids van meningsuiting toch nog altijd hier in dit land toch ? ALs het aan mij lag nou dan zou ik die balkenende graag snel weer niets anders laten doen dat beslissen wat voor koffie die wilt drinken want het is gewoon een slijmbak die achter Nush aan huppelt als een aanhankelijke Puppie.... Arrrg laat maar ! :evil: :evil:


Oja en Mark, Begin eens op iemand anders te letten op dit board, begint een beetje te vervelen !

De Groeten

Daan
Laatst gewijzigd door Daniel Legrand op 03-02-2006 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

03-02-2006 08:05

Klaas,

van links?

De wereld is rond.....jammer dat dit deze kant op gaat en heb alweer eens iets geleerd...

Fijne dag mannen

Mitsz
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

03-02-2006 08:24

Daniel,

Vervelen staat in geen enkele verhouding tot een traumatische en beschadigende ervaring die je in je jeugd hebt meegemaakt.

Groeten,

Mark
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

03-02-2006 08:26

Het ging over Bush cq de VS.

Dacht ik.

Ook een beetje over vruiuit van meningsuiting. En het verdedigen ervan. Nu begint het volgende land te muiten. Over niet al te lange tijd te dreigen met nuken.

Nu heb ik het er even over gehad met de MP van Belgie. In principe had Belgie de oorlog al verklaard aan I.

Het opperhoofd heeft de belgen gigantisch uitgelachen: immers ze hadden wel 3 miljoen militairen, bijna netzoveel als Belgische burgers.

Na lang beraad. 5 minuut n 1/2, zijn de Belgen op hun besluit terug gekomen.

Natuurlijk werden ze weggehoond op aljazari. hahaha de belgen zijn bang.

kKlein stukje van het commentaar wil ik u niet onthouden:

"Natuurlijk zijn wij bang. Dit is echter niet waarom wij de oorlogsverklaring ebben ingetrokken. We hebben een logistiek probleem. We kunnen nergens 3 miljoen krijgsgevangennen kwijt.|"


Moraal? Loopt het uit de hand in I., is dat niet op te lossen zonder de VS.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
stephan kerger
Berichten: 341
Lid geworden op: 08-11-2005 17:13
Locatie: O-bl

03-02-2006 08:28

Daar was ik weer.

Ik heb alles terug gelezen en er een kleine 24 uur de tijd voor gehad om een reactie te geven.

Moet zeggen dat ik de reactie van Marc op mij begrijp. Ik geef hem geen ongelijk. Achteraf gezien baal ik ervan dat ik me er zo in gemengd heb, had ik niet moeten doen. Ik ben er niet wijzer van geworden en we zijn er allen geen donder mee opgeschoten. We zitten alleen maar te vertellen wat WIJ vinden en luisteren eigenlijk amper naar elkaar. Net als in de kamer, alleen dan op een discussie board over karpervissen.
Ik vraag me af of een discussie als deze hier thuis hoort en of we er iets positiefs mee gaan bereiken, zelf denk ik van niet.

Het spijt me als ik mensen beledigd heb. Hier laat ik het bij en dit was dus ook mijn laatste reactie die ik post op deze topic.

MVG,

Kerger!!!
Vissen is een religie, geen hobby!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

03-02-2006 16:13

Stephen,

Wij willen er ook niet wijzer van worden joh :lol:

Dat zou betekenen dat we opeens moeten luisteren naar wat de ander zegt (schrijft) .....tsk ben je mal?????? :P :P

Nee ons enige doel is een beetje frustratie van ons af te schrijven, het helpt toch allemaal geen donder. Maar het is wel leuk eens de degens te kruizen toch? :lol: :lol: :lol:

Wat mij betreft gewoon door posten hoor .......

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

03-02-2006 16:54

mark,

let maar op mij...dat is minstens zo leuk als op daniel :D
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

03-02-2006 19:22

Tim wat ben je toch inteligent joh :s
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

04-02-2006 10:20

kun je niet tegen een geintje? jammer jongen... :o

*Back on topic*
Groet'n,
Tim