Bush

Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

01-02-2006 22:08

Ach mensen,

wij kunnen ons er zo druk over maken, dat doe ik ook (te vaak). Maar we schieten er echt niks mee op. Er zitten een paar piemels met penisnijd op de troon, te vechten over wie de grootste heeft.

Ik volg de politiek, het nieuws over de hele wereld, en lees 3 kranten iedere dag. En steeds meer krijg ik de neiging om gewoon mijn middelvinger op te steken naar dat gepeupel in Den Haag en Washington, en lekker mijn hengeltjes te pakken en naar het water te gaan.

Luisteren doen ze toch niet. Waarom zou ik dan naar hun luisteren?

Groet,
Steef.
Boudewijn Stolk
Berichten: 287
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Waterland
Contacteer:

01-02-2006 22:11

mitsz kijk ff op de link van henk ter maat op vorige pagina en bekijk al die grappen ik zweer dat er meerdere lachkicks tussen zitten.
Ich sage so: Besser ein schwanze in die hole dan die luft von zehn
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

01-02-2006 22:24

Pieter, applaus!

En de beste stuurlui staan altijd aan wal. Links gepeupel heeft ook nog nooit iets opgelost, sterker nog, zijn echt niet van deze wereld! Luister bijv. eens kritisch naar Bos of Halsema. Lullen veel, zeggen weinig!

Balkenende is ook te soft hoor, Wilders, dat is neerlands hoop in bange dagen, net zoals Bush dat is voor Amerika!

Zooooooooo
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

01-02-2006 23:27

Ja hoor die eikel zet de spotprenten op zijn site waar de Denen voor bedreigd worden.
Je mag een hoop vinden, het is maar wat er in die hoop ligt.
Zou het kleuren van je haar dan echt slecht zijn voor je hersenen?
Vissen is een hobby, geen religie!
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

02-02-2006 08:11

Maar laten we eerlijk zijn. Niemand hoeft toch meer op te treden? Vervangen we de K door een N, laten we ze daar gewoon hun gang gaan hoor.

Worden we straks genuked door gasten die de gaskamers ontkennen. Lache joh.

Of toch niet?

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

02-02-2006 09:23

Ik ben niet pro-wilders. Totaal niet. Hoewel hij wel, net als Fortuin, mensen wakkerschud. Inderdaad is het plaatsen van spotprenten van Mohammed niet acceptabel wat mij betreft.

Balkenende en coalitie te soft? Ja en nee, je kunt bijvoorbeeld zeggen dat ie een beetje achter Bush aanloopt. Aan de andere kant heeft ie ook prima dingen gedaan, zoals het verlagen van de premie die Nederland jaarlijks bijdraagt aan de EU o.i.d. Dat onder dit kabinet de financiële meevallers niet aan de burgers wordt uitgekeerd noem ik nou ook niet bepaald soft. Paars is altijd onder die druk bezweken, nu wordt er eindelijk wat gepot.

Nu de abortus en evt euthanasiewet nog terugdraaien, want dat vind ik nog wel de meest zieke en hersenloze wet die nederland heeft getekend onder paars. Het gaat niet gebeuren, en steeds meer landen zullen het morbide voorbeeld van Nederland volgen. Het heeft niet echt met het onderwerp te maken maar dit moet ik dus even kwijt.
Misschien onder een coalitie CDA - CU - SGP maar dat zie ik ook nog niet gebeuren.

Pieter
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

02-02-2006 09:37

Zit echt met de kaak op tafel te lezen... :o

Zijn een aantal mensen waartegen ik wil zeggen dat ze wat meer respect moeten tonen voor deze en gene.

Wat bush doet in eigen land zal mij een rotzorg zijn, maar als hij met bedreigingen naar ons komt...is voor mij de kous af.
JA we zijn amerika een hoop verschuldigd...JA er zijn duizenden amerikanen omgekomen in nederland...en had respect voor deze man...niet meer! Zelfs als wij als klein landje al iets zouden kunnen uitrichten in afganistan, zou het daar toch nooit velijg zijn(voor westerlingen)...de russen hebben zich er niet voor niets op stuk gebeten! en die hadden notabene bijna het dubbele aantal soldaten in de streek.

kan er niet bij hoe mensen zo ignorent kunnen zijn, terwijl de hele wereld naar de kanker gaat. ik zie het wel gebeuren hoor...nucliaire winter. Misschien niet in onze levensjaren maar het komt er...zolang er geen overeenkomst is over olie(zolang de voorraad strekt), water, wapens, grondstoffen.

Zal wel me wel weer de toorn van Douwe op de hals halen...of valt het dit keer mee :P :wink:
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

02-02-2006 09:38

Bush en Balke-ellende allebij een stel misbruikte kinderen anders hadden ze niet van die zieke ideén !!

Ontspoorde Gasjes
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
stephan kerger
Berichten: 341
Lid geworden op: 08-11-2005 17:13
Locatie: O-bl

02-02-2006 09:46

Pieter,

Volledig sluit ik me bij Kees aan!! Applaus!!!

Vooral over het links en rechts verhaal. Links heeft het altijd verneukt voor rechts en recht heeft het altijd makkelijk gemaakt voor links. Wat jammer is, is dat niet alle nederlanders een hoog genoeg IQ hebben, om in te zien dat rechts het het beste met ons voor heeft en links enkel aan de macht wil komen door geld wat niet beschikbaar is in de kiezer zijn zak te steken. Als rechts altijd aan de macht geweest was had nederland niet zo ver achter gelegen op de economie ten opzichte van de andere west europeese landen. Links (Kok) heeft het verneukt, en rechts (Zalm, Balkie) krijgt het gezeik over zich heen door gepaste maatregelen te nemen. Volstrekt een voorbeeld van jammer!!!

MVG,

Kerger!!!
Vissen is een religie, geen hobby!
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

02-02-2006 09:50

beste stephan,
wil jij zeggen dat de ideen die uit dit kabinet rollen goed zijn...?
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

02-02-2006 09:51

Daniel Legrand schreef:Bush en Balke-ellende allebij een stel misbruikte kinderen anders hadden ze niet van die zieke ideén !!

Ontspoorde Gasjes


Heerlijk he dat ongenuanceerde schreeuwen :evil:

Wees eens wat zorgvuldiger met je woordkeuze man. Zoiets ernstigs hoor je niet mee te spotten.

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

02-02-2006 10:09

Tim niets geen toorn hoor, ik waardeer vrijheid van mening zolang die maar niet gepaart gaan met zinloze scheldpartijen.

Waar ik in mijn vergelijking op doel is de verwachting die onze ouders/grootouders hadden van de andere landen om ons te steunen en te bevrijden van de zware onderdrukking.
De tijd is veranderd de verwaching van de mensen die NU in de shit zitten niet.
Het is geen terugbetaling aan de Amerikanen, het is een menselijke plicht om, zodra je er iets wezenlijks kunt veranderen dit ook te doen - oa de Amerikanen hebben dit voor ons gedaan.

De intelligentie van de goegemeente is blijkbaar niet groot genoeg om de ophitsers zoals wilders - let op geen hoofdletter, door te hebben.
Die Eikel - met een hoofdletter - brengt met zijn plaatsing van de spotprenten alle Nederlanders in gevaar die in de Moslimlanden werken of op vakantie zijn.
Tevens flikkert hij een mooi zootje olie op het vuur wat de Militairen ongetwijfeld over zich heen zullen krijgen.
Deze hersenloze ophitser heeft dat blijkbaar niet door.
Dat hij zijn eigen leven daarmee korter kan maken is een eigen keuze.
Nu kun je zeggen hij laat de mensen nadenken, ja op hun knietjes biddend om terugkeer van hun geliefden die daar straks hun "plicht" moeten doen.

Valt mee vind je niet Tim,
Ja ik ben volgens een goed gebruik toch links.

Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

02-02-2006 10:14

Natuurlijk moeten we de Amerikanen dankbaar zijn omdat we nu Nederlands mogen spreken en natuurlijk ook is dank verschuldigd aan alle leden van de alliantie.

Maar waarom goedkeuren, het vertoonde wereldwijde gedrag welke in resultaat vergelijkbaar is met de bezettingsmacht van destijds??
Waarom?
Macht?
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

02-02-2006 10:18

Ik ben het in grote lijnen met je eens Douwe. Er zijn gewoon uitspraken of daden van Wilderd die niet kúnnen. Waaronder dat wat jij beschrijft.
Mensen laten nadenken moet niet ten koste gaan van respect voor die mensen. Bij wilders ontbreekt het wel eens aan respect, en hij heeft niet door welke verregaande consequenties zijn uitspraken kunnen hebben.
Gebruikersavatar
stephan kerger
Berichten: 341
Lid geworden op: 08-11-2005 17:13
Locatie: O-bl

02-02-2006 10:32

Beste Tim,

Dat klopt. Misschien is niet ALLES goed, maar ik ben er heftig van overtuigd dat als we alleen maar met de VVD en de CDA te maken hadden we een consistente toekomst tegemoet zouden gaan. Het om de vier of acht jaar wisselen van de wacht is funest voor ons land. Dit heeft als gevolg wat wij de laatste 2 jaar hebben mogen meemaken. Ook ik vind het niet leuk dat ik van een goed salaris niet normaal kan rond komen. Maar zie wel in dat de maatregelen die getroffen zijn ook noodzakelijk zijn. Als Kok verstandiger om was gegaan met de extra's die wij verdiend hebben met hard werken, had Zalm nu niet zo'n gierig imago gehad.

Ook ik ben bang dat wederom, door dit alles, er zometeen weer een linkse regering plaats gaat nemen.

Is dit nu echt wat we willen???

MVG,

Kerger!!!
Vissen is een religie, geen hobby!
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

02-02-2006 10:38

Ok 1tje nog:


Nu heb ik me verdiept in onze voorvaderen, die er voor gezorgd hebben, dat wij in een vrij land leven.

Nu gingen ze in Denemarken misschien tever.

Nu wist ik niet waarmee, maar de doodsbedreigingen vlogen je om de oren.

nu plaatst Wilders die prenten, zodat ik o.a. zelf een oordeel kan vormen. (Ik vind het wel meevallen, zeker geen doodsbedreiging waard)

Volgens mij is dit nu precies waarom er op Waalsdorpervlakte en de diverse slagvelden in Europa 1000en zijn omgekomen.

Vrijheid van meningsuiting!!

Of zou het eurabieren al toeslaan?

Vrij naar Rob H. = europeanen die bang zijn voor de toorn van arabische moslims


MVG

Klaas
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

02-02-2006 10:44

dat het economisch niet voor de wind gaat is een globaal probleem waar een regering maar mondjes maat wat op uit kan oefenen.

dus of je het op de man moet spelen...ben ik niet van overtuigd.

ben het wel met je eens dat we niet weer een linkse regering moeten hebben...maar of ie geheel recht moet zijn ben ik dan ook weer niet mee eens.
ik ben een wat zweverig type, dus ik hou van balans...of dit een haalbare kaart ik weet ik niet.
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

02-02-2006 10:44

Wie was er eigenlijk minister van Financiën onder Kok?
En wie was er MP toen Kok Financiën leidde?

Lekker makkelijk om links de schuld te geven...

m.v.g.

Bert Vooijs
ff v==
Gebruikersavatar
stephan kerger
Berichten: 341
Lid geworden op: 08-11-2005 17:13
Locatie: O-bl

02-02-2006 10:45

Klaas,

Ik heb me nooit echt verdiept in geschiedenis en heb dus verder ook geen flauw idee waarover je het heb.

Maar die eurabieren, ben ik er denk ik één van. Maar dat gaat niet zonder slag of stoot.

Of een lekkere Westmalle Dubbel :lol:

MVG,

Kerger!!
Vissen is een religie, geen hobby!
Gebruikersavatar
stephan kerger
Berichten: 341
Lid geworden op: 08-11-2005 17:13
Locatie: O-bl

02-02-2006 10:53

Bert,

Vraag is wie was de baas? Oftewel, wie had het voor het zeggen? De doorslag gevendheid lag, naar mijn mening dan, toch bij Kok.

Tim,

Balans is de sleutel, misschien niet in links en (wel) rechts, maar wel door de jaren of decennia heen. Economie heeft de nederlandse politiek niet in de hand, maar ik denk wel dat ze onze positie t.o.v. andere europese landen in de hand hebben.

Een vraag aan (evt.) jou en andere boarders, wat maakt links (de SP of PVDA) zo aantrekkelijk om op te stemmen?

MVG,

Kerger!!
Vissen is een religie, geen hobby!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

02-02-2006 11:05

........
Laatst gewijzigd door michel Tja op 27-03-2006 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Willem Barnas

02-02-2006 11:06

Pieter for president?

Links heeft nog nooit een kans gehad. Alsjeblieft zeg, kijk om je heen, dat is het resultaat van die rechtse rakkers, mijn mening is de afgelopen 5 jaar wel bijgedraaid. Ik stem SP en daar blijft het bij.

Geef mij maar de balans van Tim en verder wat zweven achter een bos hengels. Liefst 's-nachts waar/wanneer het niet mag en met drie stuks als dat loont, ik ruim wél mijn stek op en zet alles terug, gun een ander wat en leef in harmonie met mijn omgeving.

En dat de Amerikanen (ons) helpen/hielpen is leuk, maar daar zien ze ook brood in hoor, zo gaat dat overal. Als Pakistan vol olie zat, liep de humanitaire hulpverlening ook veel harder. Nee, we hebben geen olie, maar we helpen wel in New Orleans. Jammer dat als het moet Amerika zelfvoorzienend kan zijn. Bom erop en bek houden is het dan.

Gelukkig is de olie bijna op, jammer voor de aarde...

Mazzel,
WB :P
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

02-02-2006 11:13

Willem Barnas schreef:Links heeft nog nooit een kans gehad. Alsjeblieft zeg, kijk om je heen, dat is het resultaat van die rechtse rakkers, mijn mening is de afgelopen 5 jaar wel bijgedraaid. Ik stem SP en daar blijft het bij.

Gelukkig is de olie bijna op, jammer voor de aarde...

Mazzel,
WB :P


SP is tegen de hengelsport!

En de olie op? Valt reuze mee hoor, met deze voorraden/reserves die nu bekend zijn gaan we zeker de eerste 100 jaar vooruit kunnen.

Nee, dan Wiegel maar. VVD is VOOR de hengelsport en zo slecht doet Zalm :wink: het niet.

Er moest worden ingegrepen om alles betaalbaar te houden, maar ja toen moesten we inleveren en dat waren we niet meer gewend.
En maar lopen janken met zijn allen, wel naar Spanje op vakantie, een glas bier van € 2, - kopen, een kilo boilei met een gemiddelde waarde van 6 euro de kilo het water inflikkeren, broeken twv € 100, - kopen, uit eten gaan voor 200 per gezin, en zeker hebbne sommige bejaarden het slecht en is er onder bepaalde bevolkingsgroepen armoe, maar dat is er altijd geweest en zal altijd zo bliven.

En Bush, tja ieder weldenkend mens vind dat de cowboy maar eens vrijwilligers werk moet gaan doen.

In pakistan bijv.

gr Harnold
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

02-02-2006 11:14

Wel bij de les blijven kids,
het ging over Bush..
Wat zal die lieve man nog van ons denken dat wij onze regeringsgepeupel nog belangrijker vinden dan The number one man!?

Shame on you, you didn't trust Bush!

Koeweit, koeweit, koeweit,
kiele kiele koeweit kiele kiele hopsasa..
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

02-02-2006 11:21

Willem Barnas schreef:Pieter for president?
WB :P


Nee laat maar :-? Als ik hier op sommige plaatsen de naam van Bush ga verwisselen voor die van mezelf, voel ik me diep ongelukkig. :cry: