10 januarie ksn meeting regio rotterdam met...........

Mark Noorman

25-01-2006 08:17

Ron Boom schreef:En wie geef jou het recht om met naam en toenaam het adres op dit forum te plaatsen weet jij wel waar je mee bezig bent volgens mij niet. ik kan je bij deze vertellen dat het adres niet meer klopt :evil: zullen de personen op dit adres leuk vinden.
Ik vind dit geen manier van zaken doen, ga je zo om met de privegegevens van je leden met andere worden adres ik vind dit dan ook een kwalijken zaak van de KSN.

Mag ik even corrigeren? De KSN hoeft hier niet aan de haren bij gesleept te worden. Sommige mensen zijn nou eenmaal verwoed verzamelaar van (oude) ledenlijsten. Heeft de vereniging verder niets mee van doen.

Groeten,

Mark
Klaas van den Herik

25-01-2006 08:30

:cry:
Laatst gewijzigd door Klaas van den Herik op 26-01-2006 07:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ron Boom
Contacteer:

25-01-2006 17:29

Hier heb ik geen zin meer in DROOM MAAR LEKKER VERDEN MANNEN.
Ronduit zielig...... :cry: :cry:
Laatst gewijzigd door Ron Boom op 25-01-2006 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans Brinkel
Contacteer:

25-01-2006 18:50

Ron,
Allereerst, het vermelden van jou adresgegevens had in mijn ogen niet mogen plaatsvinden. Maar jou poging om hierin de KSN als groep hierin te betrekken slaat pas echt nergens op. De KSN kan mijn inziens nooit verantwoordelijk gesteld worden voor de daden van individuen.

Jammer dat de show van Klaas en Jacco niet naar jouw zin was, denk wel dat je tot de hele grote minderheid behoort gezien de vele positieve geluiden omtrent deze show. Verder kan ik mij niet langer meer aan de indruk ontrekken dat jij met negatieve vooroordelen naar deze show hebt zitten kijken...ze hadden het in jouw ogen waarschijnlijk nooit goed kunnen doen. Jou avond was blijkbaar bij voorbaat al vergald enkel vanwege het feit dat jou geen goedenavond in retour is gezegd, en dat voor iemand met een levenservaring van 51 jaar oud!. ik zou haast tegen jou willen zeggen ... grow up!
Verder vind jij blijkbaar dat het de taak is van iedere (verenigings)-controleur om jou compleet alle details over een water zou moeten verstrekken, inclusief de gewichten van de vissen die er rondzwemmen.
Sorry hoor, maar mag ik ff lachen
Persoonlijk ben ik best bereid om andere mensen op weg te helpen als die mij wat vraagjes stelt, maar als het bij die vreemde enkel gaat om te achterhalen wat het bestand van een viswater is...dan houd ook ik mij op de oppervlakte tegen die vreemde persoon . (En ik denk met mij een groot deel v.h karpervissersvolk!) Het is in het leven nog altijd geven en nemen..dus ook aan de waterkant.
Jouw frustraties richting Klaas is blijkbaar enkel puur vanwege het feit dat hij jou niet vermeld heeft wat op dat moment het topgewicht was van een karper wat daar rondzwom.
Gezien jou uitlatingen tot nog toe op dit board kan ik hem niet eens ongelijk geven
HB
Klaas van den Herik

25-01-2006 19:34

soms moet je mensen gelijk geven
Laatst gewijzigd door Klaas van den Herik op 26-01-2006 07:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Klaas van den Herik

25-01-2006 23:50

soms moet je mensen gelijk geven :cry: