Jouw moment van 2005.

Ron Passant
Berichten: 85
Lid geworden op: 07-02-2002 01:00
Locatie: Rotterdam

29-12-2005 07:18

momenten 2005

een zeer geslaagd 2005 met diepte punten en hoogte punten in mijn visserij.

mooie vissen gevangen op de plas door de aanschaf van een dieptemeter waardoor ik de plas nog beter heb kunnen doorgronden. door de dieptemeter verschillende nieuwe stekken ontdekt waardoor je de andere vissers een stap voor bent op jaagd naar vis.

vijf dagen blanken met je vismaat op de waal was ook zeer bijzonder als je er alles aan doet om vis op de kant te krijgen, ook dit hoort erbij.

in het voorjaar topsessie's gedraaid en in het najaar dramasessie's [ de vissen wilden gewoon niet mijn aas hebben]

later Ronald 8)
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

29-12-2005 08:55

Martijn,

Excuses dat ik eerst aan mijn eigen "Hoogtepunt" van 2005 beschreef.
Had het,net als iedereen blijkbaar, wel gelezen. Maar merkte niet meteen wat dat met een mens doet.
Noem het egocentrisch?

Ik weet het niet, weet wel dat ik mij diep schaam.

Wens jou en je vrouw ontzettend veel sterkte toe. En hopelijk dat je ooit nog vader mag worden kerel!

Sterkte, en al het beste gewenst voor het nieuwe jaar!

Groet,
Frank
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

29-12-2005 10:03

Frank,

Gezien jou laatste reactie hoef jij je volgens mij niet diep te schamen, getuigt van kloten om met zo'n reactie te komen.

Martijn,

Het is nog zo kort geleden, het zal nog wel even duren voordat je het een plaats kunt geven. Helemaal nu er weer een kleine in de familie is gekomen, en ik denk dat dit ook jou broer een hoop onzerheid gaat brengen (ik denk dat je wel begrijpt welke kant ik op wil).
Nogmaals sterkte (ook de rest van de familie) en hou de kop erbij.

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

29-12-2005 10:08

dank Frank en Jan.

Zo zie je maar dat hoogte en diepte dicht naast mekaar liggen.

Met ons komt het wel goed, we krijgen veel steun, kijk naar de veiling voor Amelie op carpteamenschede forum, dat zijn dingen die je echt wel een licht puntje geven. Net zoals de woorden hier en dat er ook wel mensen blij zijn en vader zijn geworden, allemaal gefeliciteerd, geniet er maar met volle teugen van. Ik denk alleen maar dat had ik en dat wil ik weer. We gaan er echt wel weer voor, als de scherpe kantjes er af zijn. Wanneer we weer durven.

Ik ga nu naar mijn vismaat die bij de AKZO zit. Ik breng hem benzine voor de coleman, eieren en spek voor de inerlijke mens. Even over het water tuuren en genieten.

Deze vismaat heeft me vijf dagen en nachten in het begin gesteund en geholpen tot na het crematorium. Marnix die is echt goud waard. Hij heeft er zelf veel problemen door gekregen en is van werkplek verwisseld. Allemaal omdat het zo moest zijn. Hopelijk vangt hij nog een dikke wintervis, omdat het zo moet zijn


groet Martijn en Fritha
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
tom langens
Berichten: 133
Lid geworden op: 30-12-2005 13:00
Locatie: Bocholt

30-12-2005 13:38

Mijn seizoen heeft zovele mooie momenten gehad.

- De vangst van een 22 kg schub
- Op het kanaal waar ik enorm goede resultaten wist te boeken met de vangst van 2 targetvissen.
- De mooie momenten op het LVK, en zeker de mini meeting waar Bart wel van kan meespreken :)
- en voor de rest genietend van elke vis die er op de mat kwam te liggen.

Het zieligste moment
- al die mensen die zelf niet de moeite willen doen om iets te vinden en zich dan pal op iemand zijn stek neerzetten. Zielige kerels allemaal!

Succes in 2006
grts tom
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

30-12-2005 22:06

Het moment voor mij en mijn vrouw is ongetwijfeld de geboorte van onze zoon Sven op 1 mei 2005.
Het is met geen pen en woorden te beschrijven wat een geluk zo'n kjeeltje brengt, maar ook dat het je emotioneel erg raakt allemaal. Sven ik hou van je, prachtventje.

Beste Martijn

Ik las met vochtige ogen je bericht kerel, ik moest slikken, wat een verlies... ik zit met een kronkel in de buik nu, wat moet ik je schrijven?
Strekte in ieder geval en ik hoop dat jullie samen in de nabije toekomst het geluk kunnen vinden dat jullie nu nodig hebben.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

31-12-2005 00:35

Beste Raymond,
bij deze nog veel geluk en wijsheid, je woorden raakten de kern van het gevoel wat ik 28 oktober 2004 beleefde met lars.

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-12-2005 09:28

Martijn,
Veel sterkte met de verwerking van het verlies van jullie dochter...zulk verlies moet voor jullie beide onnoemelijk veel pijn kosten. Hopenlijk vinden jullie gezamenlijk de kracht om op termijn weer van het leven te kunnen genieten.

mvg
Hans Brinkel
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-12-2005 09:37

Mijn persoonlijk moment van 2005

Deze begon al vroeg in het jaar met de Azie veiling....deze liep gewoon als een speer .

Qua vangsten van grote vissen heb ik geen super jaar beleefd, daarentegen vis ik nu veel relaxter en enkel nog op momenten als het uit komt. Nietemin ben ik van plan om het komende seizoen de opgedane theoretische ervaring op het gebied van aas eens om te gaan zetten in de praktijk...heb zo het idee dat dit voor mij de missing link is :D

Een ander hoogtepunt is dat ik adoptieouder ben geworden van een heuse projectspiegel.

Dieptepunten waren er natuurlijk ook..echter deze vallen in het niets als ik het verdriet van enkelen anderen op dit board heb gelezen.
Voor hen...veel sterkte


En nu op naar....2006


mvg
Hans Brinkel
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

31-12-2005 11:22

Raymond, Peter en Hans....nog heel even en dan gaan we naar 2006.

We gaan gewoon positief beginnen. zo eerst een paar oliebollen bij de voorzitter van CTE eten hr Emil Molzer. Ik weet alleen niet of het een goed idee is, want volgens mij komen ze uit de zelfde pan als waar hij de boilies in bakt. dus grote kans dat ik nog lichtelijk een flavour zal proeven.

Dan de avond een feest programma bij verschillende vrienden langs voor een borrel tot de laatste uurtjes.

ik koop straks een dikke pijl en daar jaag ik het oude jaar mee weg. Normaal haal ik nooit meer vuurwerk, maar ik doe het voor mijn kleine Amelie.

Ook zal de pijl de rest van ellende symboliseren, ik ben niet enige met leed, bijvoorbeeld... we hadden binnen CTE een 17 jarig lid, die op zijn werk heel tragisch om het leven was gekomen. Mijn gedachten zijn ook bij zijn ouders en bij hem.

Mensen de steun die je elkaar geeft in deze tijden is het belangrijkste wat er is er voor elkaar zijn. als familie, als vrienden, als club, je eigen gezin.
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

31-12-2005 12:06

Meerdere hoogtepunten voor mij:zeer geslaagde trip in Frankrijk met vriendin( zie komende KW) en een zeer geslaagde terugkeer naar Horton.
Nadeel, de drukte in de buurt en aasgieren die je voerstek niet met rust kunnenlaten.... Zal in 2006 dus minder op de putten te vinden zijn in de buurt, ga het grote sop verkennen!!
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

31-12-2005 13:42

Beste Peter

Veel geluk in 2006 met Lars, god god wat zijn er veel kereltjes geboren de laatste tijd echt niet normaal meer... Vele visvrienden en vrienden hebben kinderen gekregen, vooral bij de visvrienden errrruuug veel vismaatjes idv vissermannetjes in de dop... lijkt me echt lache als die in de toekomst eens samen een dagje gaan vissen,

he o.a. Kwint, Zelle en dave!!!!??? (allemaal ventjes en we wisselen wel eens wat met poep besmeurde info :oops: :lol: :( )
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

31-12-2005 13:48

Dennis de Wilde schreef:Meerdere hoogtepunten voor mij:zeer geslaagde trip in Frankrijk met vriendin( zie komende KW) en een zeer geslaagde terugkeer naar Horton.
Nadeel, de drukte in de buurt en aasgieren die je voerstek niet met rust kunnenlaten.... Zal in 2006 dus minder op de putten te vinden zijn in de buurt, ga het grote sop verkennen!!


Dennis, ik had een paar jaar geleden al door dat we niet hier in de buurt moeten zijn om normaal te kunnen vissen.

Veel succes met je jacht naar "echte" karpers. :wink:
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

31-12-2005 16:10

'T is maar één van de betere dingen van afgelopen jaar..

REGEN

Een klein lief meisje stond onder een luifel. Ze had net boodschappen
gedaan in de supermarkt, met haar moeder. Ze zal ongeveer 6 jaar oud zijn geweest, dit prachtige roodharige sproetige beeld van onschuld. Het
stortregende buiten. Je weet wel, dat soort regen dat goten en afvoerputjes doet overstromen, zo gehaast om de aarde te raken, dat het geen tijd had om de straal wat zachter te zetten.

We stonden allemaal onder deze luifel aan de ingang van de supermarkt. We wachtten, sommigen geduldig, anderen "geïrriteerd", omdat de natuur hun haastige dag in de war had gegooid.

Ik ben altijd wat dromerig als het regent. Ik verdwijn in het geluid en in
het gezicht dat de hemel het vuil en het stof van de wereld afspoelt.

Herinneringen van "rennen en spetteren" als een "kind", zo zorgeloos spelen
in je gedachten, als een welkome onderbreking van een voorbije dag met
zorgen en stress... Haar stem was zo mooi toen het de hypnotische trance
onderbrak waar we allemaal in gevangen zaten.

"Mamma, laten we door de regen gaan rennen", zei ze.
"Wat?", vroeg mamma.
"Laten we door de regen gaan rennen!", herhaalde ze.
"Nee, lieverd. We wachten totdat het wat minder wordt" antwoordde mamma.

Het kind wachtte nog een minuutje en herhaalde: "Mamma, laten we door de regen gaan rennen."
"We worden doornat als we dat doen," zei mamma.
"Nee, dat zullen we niet, mamma. Dat is niet wat je zei vanmorgen", zei het meisje terwijl ze aan haar mamma's arm trok.
......"Vanmorgen?
Wanneer zei ik dat we door de regen konden rennen en niet nat zouden worden?"
Het meisje zei kalmpjes: "Weet je dat niet meer?
Toen je met pappa praatte over zijn kanker, toen zei je: "Als we hier samen doorheen komen, komen we door alles heen!"

Iedereen was opeens muisstil.
Ik zweer dat je niets anders hoorde dan de regen.
We stonden allemaal doodstil.
De volgende minuten kwam er niemand en ging er niemand weg.
Mama dacht even na over wat ze zou antwoorden.
Sommigen zouden het weglachen of haar voor gek uitmaken.
Sommigen zouden zelfs negeren wat ze zei.
Maar dit was een moment van affirmatie in een kinderleven.
Een moment van onschuldig vertrouwen, dat wanneer het gevoed en verzorgd wordt, zal bloeien in geloof in de goede dingen en de hoop van het leven.

"Lieverd, je hebt gelijk. Laten we door de regen rennen. Als het zo moet
zijn dat men ons vanuit hierboven nat laat worden, nou, dan hadden we
misschien juist een wasbeurt nodig," zei mamma.
Daar gingen ze.

We stonden daar allemaal te kijken en te lachen, toen ze daar vooruit
sprongen tussen de auto's door, en jawel, door de plassen.
Ze hielden hun boodschappentassen boven hun hoofd voor het geval dat.
Ze werden doornat. Maar ze werden gevolgd door enkele anderen die
schreeuwden en lachten als kinderen onderweg naar hun auto's.

En ja, ik ook. Ik rende en werd nat.
Ik had ook een wasbeurt nodig.

Omstandigheden of mensen kunnen je geld, je materiële bezittingen en je
gezondheid wegnemen.
Maar niemand kan ooit je dierbare herinneringen wegnemen.

Vergeet daarom niet om "tijd" te maken en de gelegenheden te pakken om elke dag herinneringen te maken.
Voor alles en voor elk doel onder de hemel is er een seizoen en een tijd.
bewaar de zonnige dagen voor de donkere momenten.

Een vriend zond mij deze boodschap om mij te herinneren aan het leven en de waarden in het leven.

Samen een glaasje wijn, een frisse pint, een gezellige BBQ onder buren en
vrienden, een terrasje, genietend van de dag, dagelijkse dingen, en een
beetje humor. Ik hoop dat je het apprecieerde.

IK HOOP DAT JE STEEDS DE TIJD NEEMT OM DOOR DE REGEN TE RENNEN.

Ze zeggen dat het een minuut duurt om een speciaal persoon te vinden, een uur om hen te waarderen, een dag om van hen te houden, maar een heel leven om hen te vergeten.

Stuur dit naar mensen die je nooit zal vergeten en vergeet niet om het ook naar de persoon te sturen die het naar jou gestuurd heeft.
Het is een korte boodschap om hen te laten weten dat je hen nooit zal
vergeten. Als je het naar niemand doorstuurt, dan betekent dit dat je
gehaast bent. Neem de tijd om te leven! Houdt contact met je vrienden, je
weet nooit wanneer je elkaar nodig hebt.

En Martijn,
ik hoop oprecht dat jullie er wat aan hebben..
Groet'n Henk..

still growing Old.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

31-12-2005 16:41

Sorry Henk,

Was toen gelukkig alleen maar te gehaast.
Groet,

John
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

31-12-2005 16:49

Heeej allmost fiftytwostillfeeligweekerone,

't is je metgeldigeredenallangvergeven!! :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

31-12-2005 17:28

Beste Raymond,
zal wat worden met een aantal jaren op jeugdkamp en vaders als begeleiders mee ;-) er is al een kleine kans dat ik samen met mark dit jaar een kamp doe zit alleen nog even met de datum te klooien. Nog zo`n 2e kwint erbij ach ach ach :P

prettige jaarwisseling,
Peter
Laatst gewijzigd door peter postema op 01-01-2006 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Jan Andriessen
Berichten: 4
Lid geworden op: 28-08-2005 20:20
Locatie: Geulle

31-12-2005 21:20

mijn mooiste moment was dat ik dit jaar voor de eerste keer in mijn leven ging karpere meteen twee karpers ving 15 en 17 ponder welles waar niet groot maar toen was ik helemaal verkocht aan karpere gr jan en iedereen de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar en niet te vergeten een goed karperjaar :wink: