Ja, een auto is voor mij niets meer dan een vervoersmiddel, om met de hele zooi van A naar B te komen. En het liefst dan zo snel mogelijk... Dat ze daar rekening mee gaan houden vanaf 1 januari blijkt wel weer, boetes gaan aardig omhoog. Het is alleen nu wel fair dat ze per km af gaan rekenen ipv die standaardboetes. Nu reed ik op de snelweg op de teller 140 a 142, net zodat hij na meetcorrectie onder de 80 euro uitviel, al moet ik zeggen dat ik er de laatste 3 jaar welgeteld 4 gehad heb voor snelheid (28e,28e,50e,86e), dus dat valt me nog allersinds mee met een goeie ton erbij op de teller!
Die uitlaat aan gort, lijkt wel een euvel bij de Caddy's, heb er vorig jaar ook een geheel nieuwe onder moeten leggen, 400 euries lichter, gewoon doorgeroest en afgebroken... Zou toch niet moeten kunnen, was toen 8 jaar oud.
Banden, Ritmeester, begin er niet over. Ik heb nog nooit onder de 2mm profiel gezeten... Lijk het te presteren om ze elke keer weer op onmogelijke plaatsen lek te rijden, zo dat ze niet meer te maken zijn met een prop. Denk toch zeker een bandje of 10 in de laatste 3 jaar...