Stof tot nadenken.

Plaats reactie
Bernard Holtkamp

11-12-2005 15:49

Stof tot nadenken


volgens de wet mogen de LIBANESE mannen seksuele betrekkingen hebben met dieren , op voorwaarde , dat ze van

het vrouwelijke geslacht zijn . seksuele betrekkingen met een mannelijk dier is een misdrijf , waarop de doodstraf staat .

(zo hoort het )



volgens de wet mag in BAHREIN een dokter van het mannelijke geslacht een vrouw aan een ginecologisch onderzoek

onderwerpen , zonder echter haar genitaliën te bekijken , tenzij via reflectie in een spiegel .

(wat een volk)



het is de MUSELMANNEN verboden de genitaliën van een lijk te bekijken , en dat geldt ook voor de begrafenisondernemers.

de seksuele organen van de overledene moeten steeds bedekt blijven met een baksteen of een stuk hout

( een baksteen ?)



in 1969 volstond volstond het rekenvermogen van twee Commodore 64 om met succes een maanlander te lanceren .

in 2003 heb je een Pentium 4 aan 2000 Mhz nodig om Windows XP te doen draaien .

(daar moet iets verkeerd gelopen zijn )



in INDONESIE wordt masturbatie gestraft met onthoofding .

(zou men dat in het westen doen , bleef er niemand over )



in GUAM zijn er mannen , wier vast werk er in bestaat het land af te gaan en jonge maagden te ontgroenen

waarvoor ze door deze laatsten betaald worden . en het motief ? de wet van het eiland zegt klaar en duidelijk,

dat een maagd niet mag huwen .

(waar ergens ter wereld zou er een werk bestaan , dat hier ook maar enigszins op gelijkt ?)



in HONG KONG mag een bedrogen vrouw haar overspelige man doden , zo zegt de wet ; maar alleen met de blote hand .

de minares van de man daarentegen mag ze ombrengen zoals ze verkiest .

(wat een rechtvaardigheid)



in LIVERPOOL tolereert de wet topless verkoopsters , maar alleen in winkels van tropische vissen .

(duidelijk, niet)



in CALI , COLUMBIE , mag een vrouw alleen seksuele betrekkingen hebben met haar man ,

en de allereerste keer dat dat gebeurt , moet ook haar moeder in de kamer present zijn .

(ik huiver al bij de gedachte alleen )



in SANTA CRUZ , BOLIVIE , mag een man geen seksuele betrekkingen hebben met een vrouw en haar dochter tegelijkertijd .

(dat moet nogal een probleem geweest zijn , dat men daar een aparte wet heeft voor gemaakt)



in de AMERIKAANSE staat Maryland zijn condoomautomaten onwettelijk , behalve wanneer ze aangebracht zijn

in plaatsen , waar men alcholische dranken verkoopt die ter plaatse moeten verbruikt worden .



het orgasme van een varken duurt 30 minuten .

(in mijn volgend leven wil ik een varken zijn)



menselijke wezens en dolfijnen zijn de enige soort, die seks bedrijven om er plezier aan te beleven .

(daarom dat Flipper altijd lacht )



de sterkste spier van het organisme is de tong

(geen commentaar)



sommige leeuwen doen het meer dan 50 keer per dag .

(in mijn volgend leven wil ik nog altijd een varken zijn , ik verkies kwaliteit boven kwantiteit )



het oog van de struisvogel is groter dan zijn hersenen .

(ik ken mensen met hetzelfde euvel)



zeesterren hebben geen hersenen

(zulke mensen ken ik ook)



stuur deze mail naar personen , die u dierbaar zijn en je zal zien dat er binnen 3 dagen .

geen zak gebeurt , zoals altijd .
Gebruikersavatar
Jeroen Leuven
Berichten: 465
Lid geworden op: 13-06-2005 08:32
Locatie: Amsterdam

11-12-2005 17:26

Mannnn, als ik hier ook nog over moet nadenken kan ik wel een extra stel hersenen aanschaffen......

Pfff,
J.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

11-12-2005 18:35

nou bart, dit was gepost net na je telefoontje..
was dit nou het belangrijke p.c werk wat je ging doen ???
was wel geinig trouwens..
p.s nog bedankt voor je info..

mzl, fred
Gebruikersavatar
Joris van Asteren
Berichten: 109
Lid geworden op: 16-04-2005 15:38
Locatie: Hoevelaken

11-12-2005 21:14

Moraal van het verhaal: over seksualiteit bestaat in veel culturen nog steeds een taboe.

Wees blij dat je in nederland woont!
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

11-12-2005 22:50

*knor* *knor* :lol:
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

11-12-2005 22:56

Vandaar dat mijn vrouw dikwils tegen mij zegt... "jij lijkt net een varken" :roll: CN :lol:
Unicorn Carp Fisching
Plaats reactie