Zou het door de koffie komen????

Plaats reactie
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

08-10-2002 23:10

Dat er sinds gisteren niemand meer praat aan deze tafel????????
Wie durft er nog????
Weinig denk ik na bepaalde reacties w.o. die van mij, anderen maar ook die van mensen die dit board beheren, waar ik overigens VEEL respect voor heb zolang ze mij en/of anderen niet als kleuters behandelen . Terwijl ALS diezelfde mensen de moeite zouden hebben genomen om mij om opheldering te vragen omtrent mijn "reply" op "condoleances) er m.i. niets aan de hand zou zijn geweest. Gewoon vragen en je krijgt een eerlijk antwoord. Helaas gebeurde dit niet dus bannen die Pannekoek
Laat ik duidelijk stellen dat ik een opvoeding heb genoten waar waarden en normen hoog in het vaandel stonden. Vandaar dat ik nooit en te nimmer mensen bewust respectloos zal behandelen, mits ze hier een duidelijke aanleiding toe geven en dan nog zal ik m'n woorden in een weegschaal leggen. Naar mijn mening moet je bij een forum als dit en "de discussiehoek" kunnen discussieren over bepaalde zaken (vissen bijv.) en er is altijd een kans dat het e.e.a. wat escaleert. Ik betwijfel echter of het dan de oplossing is om postings zomaar te verwijderen. Tenzij zo'n posting kant nog wal raakt.
Ook denk ik dat velen het met mij eens zijn dat wij er niet op uit zijn jullie (beheerders) je vrijwillige werk te ondermijnen want daar hebben we onszelf uiteindelijk mee.
Mochten er mensen zijn die behoefte hebben aan een toelichting mijnerzijds betreffende mijn posting op "condoleances" wil ik die graag geven.
Met respecterende groet,

John

P.s. Is de "discussiehoek" ook niet wat stilgevallen??????
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

08-10-2002 23:34

Beste John,

Ik zie jouw posting nergens staan. Zou je zo vriendelijk willen zijn even te zeggen waar je psoting staat, iig niet bij 'condoleances' in de discussiehoek (!)

Of heb ik weer wat gemist...

Groetjes, Sjoerd
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

08-10-2002 23:44

Ja Sjoerd,

Je hebt WEER wat gemist maar of dit nou zo betreurenswaardig is begin ik te betwijfelen.
M'n posting is nl. verwijderd en als "niet relevant" en dan druk ik me zachtjes uit gezien. Ik heb hier een prive-bericht-uitleg van Bertil over gekregen die ik weer als "niet relevant" zie. Maar i.i.g. heeft hij in tegenstellling tot anderen WEL gereageerd en dat zegt toch al iets.
Groet,

John
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

09-10-2002 09:34

Jammer, maar 't is niet anders dat ik dat gemist heb. 'T kan me eigenlijk ook niet zo heel veel schelen, ik hoop alleen dat het vanaf nu weer dat gezellige, maar toch ook serieuze board is/wordt...

Met hoopvolle groet,

Sjoerd
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

09-10-2002 09:41

Beste John

Ik wil alles uitleggen en als ik er anders over zou denken dan jou, een discussie met je aangaan. Maar ik denk dat als ik hier mijn medeleven toon (condoleances) ik daar verder geen uitleg bij hoef te geven, en mijzelf daarvoor al helemaal niet hoef te verantwoorden!

Met nog respectvolle groet, zo als jij dat zo mooi schreef.

Bart Janssen
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

09-10-2002 09:42

Beste John en alle andere board gebruikers,

Ik wil eerst even zeggen dat er niemand gebanned is van het Carpboard, want de wildste geruchten doen alweer de ronde.

Ten tweede wil ik Peter Hoogeveen en John Pannekoek gelijk geven dat het verwijderen van discussies of postings niet altijd de beste oplossing is, maar soms hebben we gewoon geen andere keuze, helaas.
Maar natuurlijk zal dit ook maar alleen gebruikt worden als noodoplossing en het liefst hopen wij dat we nooit meer een posting of discussie hoeven verwijderen.

Wat wij nog wel even kwijt willen is dat wij toch best vaak te horen krijgen dat mensen die "alleen lezen" en niet posten omdat ze bang zijn om meteen afgezeken te worden, of omdat ze gewoon geen zin hebben om elk woord te moeten wegen op een gouden weegschaal omdat men anders weer veel gezeik krijgt.

Dit is toch voor niemand positief? Het allerbeste is toch zoveel mogelijk kennis samenbrengen op dit board, dan kunnen we daar allemaal van leren, profiteren. Dit kan alleen als we elkaar respecteren en vooral elkaars mening, wat die ook is. Liefst onderbouwd natuurlijk.

Veel plezier verder met het Carpboard en laten we terugkeren naar de tijd dat iedereen respectvol op elkaar reageerde!

Vr.Gr.

Bertil
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

09-10-2002 16:23

Beste Bart,

Graag zou ik via deze weg toch een toelichting willen geven op m'n (mischien) te felle reply op jouw topic "condoleances".

Ten eerste dat ik je verweet om aandacht verlegen te zitten had te maken met het feit dat je ondanks talloze goed onderbouwde tegenargumenten je poot maar strak bleef houden betreffende de "la horre" discussie. Die nota bene niet eens als discussie bedoeld was.

Ten tweede kon ik "condoleances" niet serieus nemen en vond 'm niet op dit board passen. Dit omdat de persoon in kwestie (waar ik overigens best veel respect voor had) in het verleden actief meedeed aan drijfjachten/slachtpartijen op landgoed "het Loo". Waar wij als dierenliefhebbers (???)niet bepaald achter staan, naar ik meen.

Mischien had ik in m'n vorige postings hierover wat duidelijker moeten zijn i.p.v. m'n cynischme de boventoon te laten voeren.
Ik moet toegeven dat jij je in je postings altijd beheerst gedraagt, iets waar ik mischien wat meer moeite mee heb.
Ik zal hier op proberen te letten.
Groet,

John
peter m hoogeveen
Berichten: 221
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

09-10-2002 19:17

Daar komt nog bij dat 's mans heiligverklaring meer te maken zal hebben met medelijden dan met 's mans verdiensten voor de maatschappij.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

09-10-2002 19:36

John,

deed hij daadwerkelijk actief mee aan die drijfjachten??

Of zou het door......
Kanus en Frunnik lekkere koffie.

Sportieve groeten Henk
peter m hoogeveen
Berichten: 221
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

09-10-2002 19:44

Prins Claus was in zijn jonge jaren een groot liefhebber van de jacht op grootwild (Barend & Van Dorp afgelopen maandag). Ook werd er nog een foto getoond van een trotse Prins bij een kapotgeschoten krokodil, wiens bek werd opengespalkt door een stuk hout. Ook was de prins erg geporteerd van snelle auto's. Zijn schoonvader is al deze hobby's blijven beoefenen en is inmiddels ruim 90. Dus....?

Peter
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

09-10-2002 19:52

Ha ha, wie wil er nu niet op grootwild als Barend en van Dorp jagen?

Jagen op Groot of Klein wild,
't gebeurt toch wel.
Waarvoor zou anders het meeste van dit GEFOKTE wild moeten dienen?
En ja, zo'n snelle auto had ik ook wel liever dan een pak of wat Kanus en Frunnik.

Sportieve groeten Henk
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

09-10-2002 19:58

Henk,

Het is algemeen bekend dat ie dat werkelijk deed. Ik kan dat echter niet met foto's of keiharde bewijzen onderbouwen en heb daar ook helemaal geen zin in.
Dat we de dierenbescherming ook niet kunnen informeren omtrent dergelijke bewijzen was ons inmiddels al duidelijk genoeg dunkt me.
Laten we er maar over ophouden en proberen de wensen van het "carpboard" te respecteren en er vanuit gaan dat het allemaal door de "Frunnik" komt.
Groet,

John
Michael Bouman
Berichten: 517
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

10-10-2002 00:47

Beste John, is dit nou een site over karpervissen of ben je inmiddels lid geworden van de dierenbescherming....

Visvriendelijke groet, MB
Bianca Venema
Berichten: 93
Lid geworden op: 04-09-2002 02:00
Locatie: Borne
Contacteer:

10-10-2002 09:25

Inderdaad Michael, waar hebben ze het over?
Tight Lines!
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

10-10-2002 09:26

Beste Michael,

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik dat idd overwogen heb. Na echter vertrouwelijke "genuanceerde" informatie te hebben ingewonnen bleek dat deze vereniging wat, laat ik zeggen "mensonvriendelijk" was. Dus is het na lang overleg met m'n papagaai uiteindelijk toch maar het "Prins Bernard Anjer fonds" geworden.
Groet,

John

P.s Een weekje wezen vissen Bianca?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: John Pannekoek op 2002-10-10 09:30 ]</font>
Arnold Haandrik

10-10-2002 11:25

John,
hij was heerlijk hoor!

D'r word veel gepraat en weinig gezegd maarja,
hoogmoed voor de val zeggen ze.

met-leutende-groet
Harald
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

12-10-2002 00:58

Oke John

Ik snap nu inderdaad wat meer over de manier waarop jij antwoordde.

No Hard Feelings.

Groet
Bart
Plaats reactie