bbk karpersite laat het afweten

Gesloten
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

06-10-2005 09:31

hallo,

ik heb vorige maand meegedaan met de foto v/d maand aktie op de bbkbiesboschkarpers.nl website...

ik was geselecteerd voor de actie werd mij gemeld door de beheerder van deze site, het doel was dat de bezoekers konden stemmen en de winnaar kreeg een prijs opgestuurd door de sponsor van deze site!!!!
(http://www.karperwinkel.nl)

maar nu is het al oktober en de foto's zijn inmiddels verwijderd, en ik had deze maand gewonnen met de actie.... :lol:

maar ik heb nog helemaal niks gehoord van de beheerders van deze site, :-?

ik vind dat een slechte zaak, niet dat ik perse dat ik die prijs wil hebben! maar ze kunnen op zijn minst een berichtje achterlaten met de eind uitslag van de foto actie, maar ik hoor helemaal niks.

ik vind dit een slechte zaak, want als je iets beloofd moet je het nakomen ook vind ik....

wat vinden jullie hiervan?
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

06-10-2005 09:39

Ruud,

Had gewoon een berichtje gestuurd naar de behjeerders van de site en het niet op deze manier doen... Vind ik best lullig, want ze doen bij BBK erg hun best om een goede site neer te zetten.

Stuur even een mailtje naar Bram of Michael en dan moet het goedkomen.

Succes!
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

06-10-2005 09:46

marijn,

ik heb allebei de beheerders een mailtje gestuurd maar ze laten niks weten.... ik had ook al een berichtje achter gelaten op de site maar die verwijderen ze gewoon....

kijk en dit doe ik niet zomaar.... het is niet de eerste keer dat ze een beloofde prijs niet uitrijken...

en dat ze op geen van alle berichtjes van mijn kant reageren vind ik voor zo'n grote site een zeer slechte zaak...

ze kunnen op zijn minst op mijn berichten reageren waarom dat de prijs niet uitgerijkt kan worden of de totale eind uitslag doorgeven...

dus ik vind dit topic helemaal niet zo gemeen want ik vind het veel gemener dat ze niet reageren, en berichtjes op de site verwijderen zonder enige tekst en uitleg...

dit mag best gedeeld worden met mede karpervissers vind ik....
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

06-10-2005 10:15

OK, dan is het duidelijk..

Het is inderdaad niet best als ze het op deze manier hebben gedaan, maar goed...

Misschien nog een mailtje sturen??
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

06-10-2005 11:11

Ruud, gewoon blijven proberen en een gepeperde mail opstellen. Ik vind ook dat een beloofte nagekomen moet worden ook al win je een doosje sloffe koekjes.
Ik zet mijn huupie in
Gebruikersavatar
Patricia Bos
Berichten: 412
Lid geworden op: 06-01-2005 17:14
Locatie: Assen

06-10-2005 12:08

De aanhouder wint, zegt men toch altijd :roll:

mvg
Patries
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

06-10-2005 12:37

Ruud, je hebt een PB!!
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

06-10-2005 12:55

Ruud,

even lezen bij BBK op de site.....

Ben jij de winnaar, neem dan contact op met onze sponsor!
Dit i.v.m het opsturen of afhalen van de prijs.
Doe dit uiterlijk 1 week na bekendmaking op onze website
anders zijn wij genoodzaakt de prijs te laten vervallen.bbk is niet aansprakelijk voor het verkrijgen van de prijs neem dus ten aller tijden contact op met onze sponsor. Tel: 0318-471565
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

06-10-2005 13:01

Gemak dient de mens. 8) 8) 8) 8).
Laatst gewijzigd door Douwe Bijlsma op 06-10-2005 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Vissen is een hobby, geen religie!
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

06-10-2005 13:12

bel ons niet, 8) 8) 8) 8) 8) !!! :roll: :o
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

06-10-2005 18:20

marijn,

de stemmen waaren niet doorslaggevend, de uitslag werd bepaald door bbk..

die uitslag zou vermeld worden op de bbk site en vanaf dat moment kon je contact opnemen met de sponsor!!!!!

maar aangezien er niks werd vermeld, of gereageerd werd op mijn e-mails kon ik ook niks doen....
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

06-10-2005 18:25

Je staat er toch duidelijk op als winnaar :wink:

maar goed, ik hoorde dat de sponsor was gestopt...??
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

06-10-2005 18:31

jep marijn,

de sponsor is gestopt, dus ik kan fluiten naar mn prijs....

dat vind ik nog niet zo erg, maar de manier waarop het gegaan is wel :-?

en nu sta ik wel op de site ja, waarom moet daar nou eerst een berg #@##@ over komen voordat ze actie ondernemen...

kijk als de sponsor ermee stopt, kunnen ze mij dat toch gewoon laten weten, maar niet negeren...

kijk er staat duidelijk op de site dat je je gegevens duidelijk moet achterlaten zodat ze contact kunnen opnemen met de winnaar voor het uitwisselen van de prijs....

maargoed heb ik dat ook weer eens meegemaakt :wink:
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
bram van helden
Berichten: 7
Lid geworden op: 29-06-2005 11:02

02-12-2005 09:10

Ruud Rustenburg schreef:hallo,

ik heb vorige maand meegedaan met de foto v/d maand aktie op de bbkbiesboschkarpers.nl website...

ik was geselecteerd voor de actie werd mij gemeld door de beheerder van deze site, het doel was dat de bezoekers konden stemmen en de winnaar kreeg een prijs opgestuurd door de sponsor van deze site!!!!
(http://www.karperwinkel.nl)

maar nu is het al oktober en de foto's zijn inmiddels verwijderd, en ik had deze maand gewonnen met de actie.... :lol:

maar ik heb nog helemaal niks gehoord van de beheerders van deze site, :-? ik vind dat een slechte zaak, niet dat ik perse dat ik die prijs wil hebben! maar ze kunnen op zijn minst een berichtje achterlaten met de eind uitslag van de foto actie, maar ik hoor helemaal niks.

ik vind dit een slechte zaak, want als je iets beloofd moet je het nakomen ook vind ik....


hallo ruud hierbij laat ik je weten dat wij van bbk een optie hebben gedaan om je gratis foto,s aan te bieden van die mooie karper van 41 pond waar wij op dat moment bij waren .maar die wilde je niet wij betreuren het dat karperwinkel ook ons niets heb laten weten wat betreft de sponsering voor de fotowedstrijd om jou toch tegemoed te komen wilde wij je gratis de fotosessie aanbieden . wil je die alsnog laat het dan weten want dit is nooit onze bedoeling geweest mvg bbk


wat vinden jullie hiervan?
ik vindt het een eer om karpervisser te zijn
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

02-12-2005 10:42

bram van helden schreef:wat vinden jullie hiervan?


Lijkt wel .......... :lol: :lol: :lol: mosterd na de maaltijd :P :-? :) :D :o

Maar er wordt in ieder geval wat ter compensatie aangeboden en dat spreekt weer in het voordeel.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
bram van helden
Berichten: 7
Lid geworden op: 29-06-2005 11:02

02-12-2005 11:18

Rob Manenschijn schreef:
bram van helden schreef:wat vinden jullie hiervan?


Lijkt wel .......... :lol: :lol: :lol: mosterd na de maaltijd :P :-? :) :D :o

Maar er wordt in ieder geval wat ter compensatie aangeboden en dat spreekt weer in het voordeel.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker

hallo rob ik denk zelf dat dit heel normaal ,is als je iets doet moet je het wel nakomen .wij vinden het jammer dat ruud niet verder reageert wij hebben laten weten dat wij er voor open staan hem tegemoed te komen. hij kan altijd contact met ons opnemen zodat wij tot een overeenkomst kunnen komen , ikzelf betreur het dat karperwinkel het op deze manier liet afweten ook dit ging zonder overleg met ons en zonder sponsor is het onmogelijk om de fotowedstrijd voort te zetten !!
ik vindt het een eer om karpervisser te zijn
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

02-12-2005 20:51

hahaha mooi praten!!!

jij staat helemaal niet open om het onderling te regelen!!!

en uh als beheerder van de site moet jij zorgen dat de winnaar zijn prijs krijgt en niet andersom...

en nogmaals als je het niet meer na kan komen om de een of andere reden, begin er dan ook niet aan, dat voorkomt een hoop teleurstelling...

maar goed ik heb geen prijs gehad en ik wil hem ook niet meer, dit boekje was gesloten open hem dan niet meer, :evil: en als je dat toch wel zo graag wilt, je weet me te wonen dus struur me dan maar de prijs op....
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

02-12-2005 20:59

voor de mensen die het nog niet weten, en de mensen die hem wel kennen die weten het al wel !!!!!!!!!!

Bram heeft dikke duimen , en is een ster in lul verhalen vertellen zo blijkt hier wel weer.....

daarom zei ik al je moet hem met een hele grote korrel zout nemen, maar dat weten diegene die hem kennen al wel :lol:

meer zeg ik niet ik ben weer weg de groeten

houdoe :wink:
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

02-12-2005 21:23

Heren,

Deze topic word gesloten!
Jullie moeten dit maar onderling even regelen.

groetjes Benny
Gesloten