en mag blind blijven of word het nou toch wel tijd voor wat anders i.p.v steeds een andere opstelling

kev zmindah schreef:en de boycot continues... de 50 weggooiers die in het uitvak zaten afgelopen weekend worden hier nog op aangesproken... sparta blijft een leeg uitvak, en wij zijn in rotterdam om een lekker biertje te drinken, ga je ook vinnie??
marcel bertens schreef:kev zmindah schreef:en de boycot continues... de 50 weggooiers die in het uitvak zaten afgelopen weekend worden hier nog op aangesproken... sparta blijft een leeg uitvak, en wij zijn in rotterdam om een lekker biertje te drinken, ga je ook vinnie??
is geluk kevin
er gaan er best een zooitje naar sparta omdat die boycot telaat kwam en veel supporters al een kaartje hebben gehaald
 feyenoord thuis wordt ook boycot! de prijzen moeten weer naar beneden, anders kan ik dalijk ook mijn visspullen op internet zetten om nog een kaartje te kunnen halen, en daar hebben we geen zin in dus... boycot tot de prijzen naar beneden gaan, voetbal is van het volk niet voor de passanten en bobo's!
  feyenoord thuis wordt ook boycot! de prijzen moeten weer naar beneden, anders kan ik dalijk ook mijn visspullen op internet zetten om nog een kaartje te kunnen halen, en daar hebben we geen zin in dus... boycot tot de prijzen naar beneden gaan, voetbal is van het volk niet voor de passanten en bobo's! 

ff wat anders, Ajaxspelers willen de kaartjes gaan bekostigen van de fans voor de komende bekerwedstrijd. Bang dat er anders niemand meer komt?