Ksn regio Nijmegen

Plaats reactie
Bram Wulterkens
Berichten: 38
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00

15-11-2005 19:39

Sinds december 2004 is, zoals een aantal van jullie misschien al weten, na een aantal jaar afwezigheid de Ksn regio Nijmegen weer actief.
Afgelopen winter zijn er al 2 succesvolle meetings geweest met Piet Vogel en Gerwin Gerlach als gastsprekers. Daarnaast is Frank Huisman geweest om de nieuwe Ksn onthaakmat te promoten.

De insteek van deze meetings was om te zien of er animo was/is in de regio Nijmegen voor het opnieuw opzetten van de Ksn regio Nijmegen. Er blijken binnen de regio genoeg liefhebbers te zijn die graag hun steentje bij willen dragen voor de karpervisserij. Dit is onder andere al gebleken doordat een aantal leden actief bezig zijn geweest met het nachtvisbeleid binnen onze regio.

Ook deze winter zijn wij van plan om weer een aantal meetings te organiseren. De eerste meeting staat inmiddels al vast. Op vrijdag 25 november komt Achiel Stevens als eerst spreker van dit seizoen om de spits af te bijten. Achiel is natuurlijk geen onbekende meer in het karperwereldje, en zeker voor de (Kempissh) kanaal liefhebbers is deze avond niet te missen.

Ik wil dan ook bij deze iedereen die belangstelling heeft binnen en buiten de regio uitnodigen om vrijdag 25 november langs te komen. Laat wel even weten dat je komt. Dan zal ik je de officieele uitnodiging ook toesturen. Kijk voor mijn mailadres in mijn profiel, ook voor eventuele vragen kun je hier terecht.

De meeting wordt gehouden in café - zaal de Vink, Koningin
Julianalaan 20 te Ooij.

Gr,

Bram Wulterkens
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

16-11-2005 18:50

Moet je lid zijn van de KSN???

ik ben het wel hoor, maar mijn maat niet. Om er alleen heen te gaan is ook zo wat....
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Bram Wulterkens
Berichten: 38
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00

16-11-2005 19:55

Hoi Peter,

Je hoeft niet lid te zijn van de ksn, in ieder geval niet de eerste keer. De tweede keer dat je maat wil komen zal hij wel lid moeten worden.
De entree voor leden is 2 euro, voor niet leden 3 euro.

Daarnaast heeft jeugd altijd vrije toegang.


Ik hoop tot volgende week.

Gr,

Bram
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

16-11-2005 21:49

Ik spreek hem erover morgen.

Ik denk dat ik wel kom kijken. Maar voor definitief weet ik het niet!!!

Het is niet zo ver van huis dus, we kunnen met het openbaar vervoer!
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

16-11-2005 22:04

Ik zie nu dat het aanstaande vrijdag regio zwolle is...

Das dichterbij...

Ik zie het nog wel. Je hoort ervan!
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Plaats reactie