Masters of Hardcore Duitsland

de vos dominique
Berichten: 7
Lid geworden op: 09-08-2005 11:22
Locatie: Overslag

22-10-2005 14:15

J van der beek, de man die alles beter weet...
Ik ga maar niet verwoorden wat ik van jou denk....

Met hard lachende groet
Do die geen smaak voor muziek heeft
Frank Verstraaten
Berichten: 365
Lid geworden op: 10-01-2002 01:00
Locatie: Leiden

22-10-2005 16:41

He J van beek, dus jij vormt op basis van foto's op partyflock een beeld hoe de sfeer op een hardcorefeest is. :-?
Ik ga trouwens echt niet alleen naar hardcorefeesten, maar ook feesten zoals Dancevalley, Mysteryland, Innercity en een heleboel kleinere trance en techno feesten. De sfeer is daar wel anders, maar vaak niet beter naar mijn mening.
Maar ja, dit was een carpboard toch, laten we daar maar weer over gaan praten .........
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

22-10-2005 19:45

de vos dominique schreef:J van der beek, de man die alles beter weet...
Ik ga maar niet verwoorden wat ik van jou denk....

Met hard lachende groet
Do die geen smaak voor muziek heeft


ik zeg niet dat ik alles beter weet! geef alleen me eigen mening! en als je ballen hebt stuur je ff een pbtje met wat je van mij denkt. als je het persoonlijk gaat spelen doe ik gerust met je mee!
ik geef alleen maar me mening!
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

22-10-2005 19:46

Frank Verstraaten schreef:He J van beek, dus jij vormt op basis van foto's op partyflock een beeld hoe de sfeer op een hardcorefeest is. :-?
Ik ga trouwens echt niet alleen naar hardcorefeesten, maar ook feesten zoals Dancevalley, Mysteryland, Innercity en een heleboel kleinere trance en techno feesten. De sfeer is daar wel anders, maar vaak niet beter naar mijn mening.
Maar ja, dit was een carpboard toch, laten we daar maar weer over gaan praten .........



het is alleen maar me eigen mening. en je hebt gelijk laten we verder met vissen gaan, want dat is iets wat we wel samen delen!

grtz
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

23-10-2005 14:32

j van der beek schreef:a. er zitten geen melodieën in die muziek.
b. ook geen zang.

als je thuis een cd met krassen aanzet hoor je precies hetzelfde als op dat soort groteogen feesten.


Ja, en je hebt helemaal gelijk, echt waar. Geen zang, geen melodieën, echt, niks meer aan doen, helemaal gelijk. :-?
Blaten moet je aan schapen overlaten


j van der beek schreef:
Frank Verstraaten schreef:
j van der beek schreef:a. er zitten geen melodieën in die muziek.
b. ook geen zang.

als je thuis een cd met krassen aanzet hoor je precies hetzelfde als op dat soort groteogen feesten.


Jij snapt er echt helemaal niks van. Geen melodieën en ook nog is geen zang. :-? Zeg dan gewoon niks!
Ben je trouwens wel is op zo'n feest geweest?

hahahahaha!!! zoals je misschien kon zien komt dat stukje uit een qoute van patrick v leur! en die beweert zelfs nog dat mensen mee zingen!!!!!!!!

enja.... ik denk dat ik iets meer in dat wereldje zit als jij. alleen die herry van hardcore daar ga ik niet me geld aan uitgeven! kijk maar eens op partyflock naar die foto's die op dat soort feesten gemaakt zijn, gewoon te triest voor woorden. dus patrick ik hoop dat dit wat duidelijker is voor je?


Te triest?? Waarom dan? Onderbouw eens?? Zit zelf ook in die wereld, en kan er niet tegen als mensen gewoon uit hun nek lullen en alles zwart proberen te maken terwijl ze geen benul hebben waar ze het over hebben


j van der beek schreef:
de vos dominique schreef:J van der beek, de man die alles beter weet...
Ik ga maar niet verwoorden wat ik van jou denk....

Met hard lachende groet
Do die geen smaak voor muziek heeft


ik zeg niet dat ik alles beter weet! geef alleen me eigen mening! en als je ballen hebt stuur je ff een pbtje met wat je van mij denkt. als je het persoonlijk gaat spelen doe ik gerust met je mee!
ik geef alleen maar me mening!


Een mening mag je hebben, maar als je er geen vrklaring of onderbouwing voor hebt, stelt ie ook niet veel voor...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Marco Reurink
Berichten: 426
Lid geworden op: 23-05-2005 20:14
Locatie: Delft

23-10-2005 15:02

Geen zang en melodieen klopt geen ruk van, luister naar http://www.mohradio.com, en 7/10x is het gewoon een gemixte plaat van zang en hardcore in een gemixt. Dus er zit wel degelijk zang in.
Voorbeeld:
-XXX-Rated | Sweet Dreams is de gemixte plaat van: -Eurithmics- | Sweet Dreams.

En dan heb je ook nog remixen van Your als cold as ice enz.
Dus er zijn wel degelijke hardcore platen met zang.
**Arwin Bos**

23-10-2005 16:09

Het valt mij eigenlijk op hoe veel karpervissers hardcore liefhebbers zijn...
Als ik hardcore luister is het allemaal hard ruig en agressieve teksten...
terwijl karpervissen eigenlijk het tegenovergestelde is...

Marco, dat is net iets waar ik een hekel aan heb, dat mixen en remixen... het grootste deel van wat er uit komt is gewoon een cover van een oude plaat... en meestal vind ik het origineel ook veeel mooier..
maaja dat heeft niet specifiek met hardcore te maken maar met muziek in het algemeen.. mij zal je iin iedergeval niet op zon hardcore feest vinden..

met naar "Stairway to heaven" van Led Zeppelin luisterende groet :wink:
killian de bruijne

24-10-2005 00:04

[quote="Patrick van Leur"][quote="martijn van ierland"]Onzin Patrick. Er zitten er wel een aantal tussen, maar veel associeren hardcore niet met racisme.. Ja, oke die kansloze wijfjes en ventjes van 14 of 15.. Maarja, die moeten toch altijd wat speciaals hebben om ergens bij te horen.
[/quote]

http://www.Partyflock.nl

Ga daar maar eens kijken. Daar zie je er heel erg veel!. Wat me wel opvalt is dat het lonsdale gehalte steeds minder word! Beter dus alleen die pogende kut kids die blijven irritant!

Groeten[/list][/quote]

wat is er mis met lonsdale?
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

27-10-2005 08:50

Killian,

Er is niks mis met lonsdale! Wel als je die kleine pogoende kleuters ziet! Die allemaal link lopen met hun kistje´s enzo.

En voor J Van Beek

Jij kan beter gewoon je MUIL houden

groeten
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

27-10-2005 10:33

Iedereen kan maar beter even ophouden, zo komen we toch niet verder...
Rammel rammel,
CarpeR Diem