STERFTE AAN DE PLAS!!!!!!!!!!!

Youri Hoogstrate
Berichten: 143
Lid geworden op: 22-06-2002 02:00

24-09-2005 15:03

heb je al een steentje uitgezocht?

btw geweldige avatar :)
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

24-09-2005 15:08

neej de stick krijgt geen steen ivm eventuele stekken pezers DIE MEE LEZEN :wink: :D ( maar ik ga wel straxs op joop ze stek vissen hoor peter hahaha :wink: ) Neej ik moet nog wat origenelers vinden maar ik beloof jullie binnekort wel een fotoreportage van de begravenis van de stick dat komt allemaal wel goed.
Ik zelf zat eerst nog te denken om hem met een lawinepijl omhoog te schieten maar dan krijg je weer die aso vissers uit Noord haha Of in de KW een verhaal van pietje puk en de HOOLYGEN :D Neej mensen het komt goed ik beloof het jullie in naam van mij pas overleden trouwe vriend
peter andrae

25-09-2005 14:05

8) komt allemaal goed jullie moeten nog aan elkaar wennen natuurlijk hoop dat ie een beetje goed in de hand ligt :wink:.

Verdikkemu ik moet werken en was gisteren zo moe dat ik maar niet ben gegaan maar ik zat wel op hete kolen ik heb ff die emmertje,s opengemaakt met die mixen maar ziet er goed uit en vers ik zal morgen beginnen met draaien zodat ik er donderdag klaar voor ben,voor die andere toch maar ff een spice flavour halen.

Het zijn 2 mooie weekenden geweest aan dit water en ik heb volop genoten ben er voorlopig ook niet weg te slaan :lol:.


mvg peter.
peter andrae

25-09-2005 14:09

Als ik volgende keer nou bijna weer het water inrol omdat die vis zo zwaar is dan zou het prettig zijn als je mij even vasthield Ruud :wink:,het scheelde maar weinig ik gleed zowat erin maar dat zouden jullie vast niet erg hebben gevonden :lol:.
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

25-09-2005 15:38

Peter : Het net is te klein :o :lol:
Wij: :lol: haha
Peter : Tering wat een bak
Wij : :lol:
Peter : Jullie moeten me ff helpen hoor ( Glijd bijna het water in )
Wij : :lol:

We ziend ie vis Wij: :o

haha Wat kan het leven van een visser toch af en toe leuk