En toen was het over?

Michael Bouman
Berichten: 517
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

13-09-2002 02:25

Jammer dat sommige mensen zich in andere discussies totaal anders uiten over hun beleving van het karpervissen en de daarbij behoorende gewichten, en dan hier opeens, roomser als de paus naar voren proberen te komen!

Typisch een voorbeeld van wie de schoen past die trekke.......

Met (gewichtige) schoen niet passende, en absoluut niet roomse groet, MB

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Michael Bouman op 2002-09-13 02:38 ]</font>
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

13-09-2002 23:29

Heren

Wat is nou het probleem. Gaan we nou over op het plaatje afzeiken en afgunst of wat?

Voor degene die nog nooit op zo'n water gevist hebben zeg ik, probeer het maar eens. Kom je toch een hoop problemen tegen voordat je die dergelijke aantallen vangt. Het is gewoon zeer leerzaam om op een water te vissen waar je veel runs krijgt. Daarnaast beleef ik er een hoop plezier aan om af en toe op dergelijke wateren te vissen. En dan komen er hier een paar met antwoorden, A: niet relevant naar mijn vraag en B: gaan ze het e.e.a. lopen afkraken. Ik zou zeggen, ga er zelf maar eens vissen dan praten we daarna wel weer verder!

Tjonge jonge, het valt nog niet mee om een keer een normale reeks antwoorden te kunnen lezen. Overal staan er wel wat van die domme, onrelevante antwoorden tussen. REAGEER DAN NIET!

Bart
Hans-Peter van Ee

13-09-2002 23:43

Bart

Ik ken wel zo'n water.
Een hectare of twintig en naar ik schat zo'n 1500 karpers.
De bodem is er heel schraal, hier en daar een plukje wier, maar dan houdt het wel op.
Het water is er altijd helder en wij klommen altijd in een boom om de plateau's te observeren.

Slechts zelden zagen wij kleine groepjes karper, meestal groepen van vijftig vissen.
Wanneer er een run kwam dan voerden we gelijk flink bij.

Meestal wisten we dan zo'n karper of vier, vijf aan zo'n school te ontrekken.
Daarna was het wachten op de volgende school karpers of verkassen.

met verkassende groet

HPE
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

13-09-2002 23:54

HPE, dank je.

Wat jij zegt wilde ik a.s. dinsdag gaan proberen. Mijn vermoeden ging al uit naar het te weinig bijvoeren. Dat jij het nu ook aangeeft wil zeggen dat het dus best aan het voeren kan liggen.

Voor de heren die niet normaal kunnen reageren, met zo'n antwoord als HPE gaf kan ik wat mee. Dit geld wel voor meerdere discussies waar iemand een vraag steld. Een normaal antwoord voldoet prima.

Bart
Wiek Heck
Berichten: 197
Lid geworden op: 07-09-2002 02:00
Locatie: Uden (Nbr)

16-09-2002 21:51

Bart, trek je niets aan van rottige opmerkingen. Het zijn altijd dezelfde personen, die deze opmerkingen maken.
Lekker gaan vissen, zoals je zelf wilt.
Kijk zo'n antwoord als van Hans-Peter, daar heb je wat aan.

groetjes Wiek
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

17-09-2002 04:11

Inderdaad, lekker laten kletsen en m'n eigen ding doen. Over 12 uurtjes zit ik weer heerlijk te genieten aan de waterkant. Dat is en blijft toch het mooiste vooruitzicht van een karpervisser.

Bart
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

18-09-2002 17:53

HPE

Ter info. Je gedachten gang was goed. Vannacht inderdaad na elke serie aanbeten wat meer bijgevoerd. Aanbeten bleven nu wel komen.

Groet
Bart.