Storm?? Nee man...

J van de mortel
Berichten: 22
Lid geworden op: 07-06-2005 22:32
Locatie: Eindhoven

11-09-2005 21:58

Ik heb vrijdagnacht ook gevist ik heb geen wind gevoeld helemaal niks regen een beetje en onweer ook niet alleen een paar flitsen .
wel 3 runs gehad met een punt gave schub van 24,6.

dus als ik het zo hoor heb ik geluk gehad :wink:


ze zeggen toch je krijgt wat je verdient :)

grapje

groetjes Jim.
strakke lijnen!
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

11-09-2005 22:07

Hoi Luuk,
wil het ff weten ,is het de tent die wij geruild hebben?
Ik heb zelf een aantal van deze buien doorgemaakt het enigste wat ik had gedaan is de voorste 2 poten ingeklapt
groet henk
tim de boer
Berichten: 21
Lid geworden op: 03-03-2004 08:54
Locatie: breda

11-09-2005 22:07

Afgelopen vrijdag was het inderdaad pokkeweer met wel heel veel onweer van alle kanten. We zaten er dan ook middenin!
Vrijdagnacht ging mijn fox digitale draadloze sounderbox (op delkim piepers) constant piepen door het onweer.
Het viel op dat mijn maat de niet digitale verssie heeft (op fox piepers) en die ging door het onweer niet af.
TIM
to fish or not to fish, that's the question
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

11-09-2005 22:19

Henk,

Ik heb inderdaad ooit eens een tent geruild. Zal wel met jou zijn dan. Zou het zo niet meer weten.
(tegen een fox easy dome)

MAar vanuit het sprijdblok is nu een poot afgebroken. Dat is al eens vaker gebeurt, en toe ook gerepareerd.
Ondertussen heb ik nog een Nash Hi-Top bij gehaald, Die staat nu ook in de kast met het zelfde probleem. (3!! poten afgebroken.)

Ondertussen heb ik verschillende keren met de vertegenwoordiger van Nash aan de foon gehangen en hij blijft beweren dat hij wat materialen opstuurd zodat ik de tent zelf kan maken. Heb echter nog nooit iets ontvangen.

Ik bel hem morgen gewoon weer..

Maargoed.


Vandaag nog even gaan vissen. Heeft heel even geonweerd in de verte. Wel wat geregend, maar onder het pluutje zat ik lekker droog hoor :D

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

11-09-2005 22:46

Luuk,


De nacht dat jij aan het water zat lag ik in mn bedje...... :)

Wel heb ik het vorig jaar gehad met een enorme stormbui dat ik overdag al 2 runs kreeg........De eerste verspeelde ik(dat was een moddervette vis... :cry: ) en een uurtje later kreeg ik weer een run, die was binnen!!
Een lange,slanke schub van 14 kilo!! Dat was wel de laatste run van de sessie, frappant want de wind was gaan liggen. M´n overwrap moest ik achterna en dan schrik je wel even als je rustig in je tentje zit.

Ik mijdt storm en onweer niet.....Ik ga het liefst met dit weer vissen omdat de kans veel grotere is om met een kromme hengel te staan! Het risico neem ik maar in acht.

Lekkere sessie gehad Luuk......alleen zonde van je materieéle schade.
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Marco Sanders
Berichten: 42
Lid geworden op: 11-04-2002 02:00

11-09-2005 23:06

Afgelopen vrijdag ook wezen vissen.
Echt niet meer normaal die storm, heb het nog nooit zo extreem meegemaakt. Vlakbij inslaande bliksem is zeker geen pretje.
Ik heb ook nog nooit zoveel flitsen in 1 uur tijd gezien.
Er stonden hele diepe plassen in mijn tent, de grond kon de hoeveelheid neerslag gewoon niet aan. Ben blij dat mijn tent deze test goed heeft doorstaan, met zulke windstoten weet je het immers nooit. Gelukkig geen runs gehad tijdens het onweer, maar daarna ging het aardig lopen.