dave troost & ttb van ree

Gebruikersavatar
roy van zwieten
Berichten: 173
Lid geworden op: 23-02-2004 22:04
Locatie: Aalsmeer

01-09-2005 21:50

Beste dave en ttb,
welkom nog op het board.
Ik begrijp uit een gesloten topic dat er nogal wat kritiek was op mijn goede vriend Mitsz.
Deze zou bestaan uit de klacht dat Mitsz zijn beloftes niet nakomt.
Als jullie zijn wie ik denk dat jullie zijn en ik ben vrij zeker dat ik weet wie jullie zijn, heeft mitsz jullie niet kunnen terugbellen vanwege het feit dat hij ttb's nummer kwijt was geraakt.
Het maakt nu toch niet meer uit want jullie vertrekken dit weekend toch?
Anyway "boys" voor jongens met een goede reputatie als jullie hier in amstelveen,
vind ik dit toch op het zachtst gezegd, een wat lage streek om iemand op deze wijze zwart proberen te maken.

En karper-ttb als je wilt dat niemand je herkent schrijf dan ook niet dezelfde dingen als die je eerst nog openlijk vertelt.
En als je echt zo moeilijk bent kom dan op zijn minst met je echte naam!
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

01-09-2005 21:54

Precies ,

Stelletje debielen ja sorry ben er pissig over las helaas te laat de topic !!

Had zo graag willen reageren.

!!!!!!

:evil: :evil: :evil:
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
Rob van Halteren
Berichten: 233
Lid geworden op: 27-01-2005 17:49
Locatie: Den Haag
Contacteer:

01-09-2005 22:05

Mannen,

Ik begrijp jullie reactie op die 2 nitwits maar al te goed, maar door er weer op te reageren krijgen ze wat ze willen, en dat is aandacht..

dit soort figuren nemen ook genoegen met negatieve aandacht dus negeren is de beste optie, dan is de lol er snel vanaf bij de herrieschoppers.
Greetzzz

Rob

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan..ehmmmm laat ook maar.........
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

01-09-2005 22:13

Helemaal mee eens Rob,alhoewel het soms moeilijk is om zomaar over je heen te laten lopen.

Het blijft i.i.g een lage streek !!!


mvg....
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

01-09-2005 22:15

Laag is nog zacht uitgedrukt!!!!

het blijkt maar dat deze mensen geen mensenkennis hebben !!!

Ze lopen slecht te lullen over een persoon die naar mijn weten zoals ik mitsz ken totaal geen slechtheid in zich heeft!!

STILL PIST OFF!!!!!

:evil:
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
Bart Siderius
Berichten: 196
Lid geworden op: 10-08-2005 09:18
Locatie: Waalwijk

01-09-2005 22:23

Daniel Legrand schreef:STILL PIST OFF!!!!!


Afbeelding

[Mierenneukmode]

PISSED

[Mierenneukmode]

:wink:

En nu genoeg erover, ga lekkel slapen :P

Gr.
Bart
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

01-09-2005 22:31

Welteruste
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

02-09-2005 02:24

Ik zal maar niet zeggen, wat ik voor dreigende pb heb gehad van die TTB.

Tot slot: Ze snijden zich zelf in de vingers, jammer... :-?

groetjes Benny
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

02-09-2005 02:43

:o !!!
Dan zullen we hem denk ik niet meer terug zien hier.
terecht ook overigens !!!

mvg.....
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

02-09-2005 07:47

Lang leve het zelfreinigend vermogen van het Carpboard.

Groeten,

Mark
Gerrit Pook
Berichten: 306
Lid geworden op: 12-06-2005 18:12
Locatie: maarsbergen

02-09-2005 09:36

Waar hangt de klepel??

gr Gerrit
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

02-09-2005 11:44

Goedemorgen Roy,

Ik bel hem 2 keer mobiel gebeld met nummerweergave op 2 verschillende dagen. Hij liegt als hij zegt dat hij mijn nummer nooit heeft gehad. Terugbellen zou geen probleem moeten zijn geweest.

Verder heb ik hem vorige week woensdag verteld dat we zaterdag a.s. vertrekken. Als hij de man is die altijd zijn afspraken nakomt zoals iedereen beweert, had hij mij gebeld. Het moet voor een karpervisser duidelijk zijn dat het redelijk dringend is om boilies in bezit te krijgen als er 1,5 week van tevoren gebeld wordt.

Heel simpel. Een klant belt jou op om te vragen wanneer je een pakket kan bezorgen omdat er redelijk haast geboden is en je belooft hem terug te bellen maar doet dat tot 2 keer toe niet. Is jouw klant dan teleurgesteld en waarschijnlijk meer dan teleurgesteld? Ik ben gewend om anders met prospects/klanten om te gaan. Het is mij gisteren duidelijk geworden dat er weinig commerciëel ingestelde mensen dit forum bezoeken.

Als ik tijd over zou hebben gehad, zou ik iedereen die mij niet begrijpt uitnodigen in de showroom om te laten zien wat professioneel met je beroep omgaan inhoudt. Degenen die weten wat ik dagelijks doe en de moeite nemen om te komen, zal ik tonen wat klantvriendelijk gericht werken is.

En voor anderen die slechts inhoudloos commentaar (kunnen) leveren is mijn boodschap : ga lekker vissen. :P
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

02-09-2005 12:02

Dave,

Voor de duidelijkheid;
Mitsz heeft geen bedrijf,
geen showroom,
geen klanten,
geen verkoopadres,

draait dehalve boilies voor vrienden en bekenden.

Jou teleurstelling vind zijn oorsprong in jouw verwachtingspatroon, waaraan (nog) niet voldaan kan worden.
Om binnen anderhalve week boilies in bezit te krijgen was je dus beter naar de reguliere handel gegaan, waarvan verwacht mag worden dat men gewend is om met klanten/prospects om te gaan.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

02-09-2005 12:07

Dave ik kan mij jou wel indenken afspraak is afspraak.

Als jij werkelijk zo commerciëel ingesteld bent kun je ook weten dat tevreden klanten achter hun leverancier gaan staan.
De weerspraak die je krijgt is een gevolg van afspraken nakomen en een klantgerichte instelling.
Ik ken Mitsz ook en het komt mij vreemd over dat hij een afspraak niet na komt.
Maar zo het in de echte wereld gaat "zelfs" commeriëel, klantgericht ingestelde personen kunnen fouten maken.
Jullie. om maar eventjes te chargeren zijn net echte mensen.

Ik hoop dan ook dat jou klanten het ook voor jou opnemen mocht je ooit eens, ( wat ik overigens niet verwacht want jij lijkt welhaast foutloos te kunnen fuctioneren ), slechte recensies krijgen.
MAW commerciëel ingestelde mensen lossen dit als een gentlemen op, niet op een board vuilspuwen.
Dit zal ook wel weer inhoudloos zijn.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

02-09-2005 12:14

Henk toch ben ik het niet met je eens, dat verwachtingspatroon had jij ook gehad.
Je wilt goede boilies hebben, neemt contact op met de leverancier die daaraan kan voldoen gezien de goede reacties op dit board.
Verteld dat je de boilies voor een bepaalde tijd MOET hebben en de leverancier beloofd je terug te bellen.
De verwachting is dus terecht en de teleurstelling ook.
Vissen is een hobby, geen religie!
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

02-09-2005 12:19

douwe/henk

Een beetje persoon die zakelijk ingesteld is,zal heel vlug leren dat afspraken die gemaakt zijn nagekomen dienen te worden,doe je dit niet
zul je vlug merken dat je problemen krijgt zakelijk.

Ik ken Mitz niet persoonlijk,geloof ook niet in kwade opzet ,maar kan me de grieven van Dave wel degelijk voorstellen,als je dan belt met nr herkenning en geen antw krijgt, en je weet dat hij op dit forum vertoefd is het niet zo gek om hier te reageren.

Als je nl iets op wilt starten moet je als eerste weten dat alles wat je opbouwd zakelijk in jaren in 1 klap weg kan zijn door 1 of meer negatieve berichten.

En ook ik ken de ervaringen heb zelf de leiding over meerdere zaken dus kan er een beetje over meepraten en denken.

Gr Paul 8)
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

02-09-2005 12:27

Paul ik verzoek je toch mijn reactie nog eens door te lezen.
Mijn naam is misschien een rode vlag maar wil nog niet zeggen dat je in dit geval mijn naam samen met die van Henk kunt gebruiken om 1 antwoord te geven.
Vissen is een hobby, geen religie!
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

02-09-2005 12:33

Douwe ,

Excuus als je je aangevallen voelt is absoluut niet de bedoeling van deze kant uit.

Had hem goed gelezen ging alleen over laatste stukje met gentlemen,ik bedoelde dave had nr herkenning achtergelaten,en ik kan je verklappen
dat de meeste zakelijke geschillen niet op gentelmenwijze worden opgelost op dit moment :lol: :P .

Gr Paul 8)
TTD VAN BEE

02-09-2005 12:39

Heren ik wil er nog eens aan toe voegen dat er gister op deze site een goede discussie is gevoerd over het uitleveren van boilies.

Vandaag zie ik toch wat meer mensen die begrip hebben voor deze zaak nadat da moderators dit heel laf hebben verwijdert, waarom is het verwijdert? Vriendjespolitiek misschien? Jammer hoor de moderators lieten zichzelf wel heel goed kennen.

De discussie vloeit echter voort.

TTD van Bee
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

02-09-2005 12:42

het houdt ook gewoon niet op he....

doag kinders!!! :(
TTD VAN BEE

02-09-2005 13:35

We voeren hier een serieuze discussie, voeg je bij de downloadgeneratie of ga op een SMS board van TMF zitten keutelen.

Het enige kind ben jij. Leeftijd 21 toch TIM?

Ga weg, gister had je ook alleen maar aanleunteksten.

TTD van Bee
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

02-09-2005 13:43

TTD, door zo belachelijk te reageren laat je zien wie het echte kind is hier. Het lijkt wel of je geen kritiek kunt verdragen, beetje kinderachtig.
Als kinderen kritiek krijgen of niet hun zin krijgen gaan ze weleens huilen...
Alsof leeftijd er iets toe doet. Blijkt wel van niet, meneer van 32.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

02-09-2005 13:47

sorry hoor ,maar waar gaat het hier in godsnaam over ?

ik zie een discussie, maar ik mis een onderwerp. :-?

ik zie dat er een topic was ,maar die is weer pleite. :-?

ik zie dat er mensen een persoonlijk iets hebben,doe dat lekker via PB

ondertussen heb ik nog steeds geen idee waar het overgaat,maar het zal allemaal wel.maar om te zeggen dat dit een boeiende discussie is , vind ik nou ook wel weer meevallen. 8)
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

02-09-2005 13:49

Het over en weer modder gooien is volgens mij ook niet helemaal de oplossing toch mensen????

Gedraag je volwassen en stuur elkaar maar mooie teksten via de pb tjes

Dan blijft dit mooie forum ervan verschoont.

koffietafel praat is toch niet om elkaar een beetje af te zeiken.

en nu maar hopen dat er weer normaal verder kan worden getypt
TTD VAN BEE

02-09-2005 13:51

20 jarigen zitten echt met een zieligheids of medelijsyndroom (ook jij van zwieten).

Rick, voer gewoon discussie en geef je mening eens over het bovenstaande want dat kunnen jullie niet...

Voortaan eerst lezen dan pas bemoeien met grote mensen zaken.

Ga weg man, ga downloaden.