hallo allemaal, beste collega karpervissers,
heb gister enkele fotos gestuurd naar deze mooie site, en hoop dat ze binnenkort online zullen staan. ik wil ze graag met jullie delen omdat er een heel bijzondere vis bijzit, foutje van mij maar tis een grote..... ps normaal ben ik nie zon kilojager maar dit wil ik jullie niet onthouden, omdat het mn eerste dertiger was na 13 jaar karpervissen in nederland. dit houdt dus ook in dat ik in de ogen van sommige mischien helemaal nie kan vissen.....
ik heb al een hele tijd niet meer gereageerd op dit forum maar lees het dagelijks,
ik vis ook nog maar nauwelijks, dit door verschillende redenen.
ps zou willen dat ik enig schrijftalent had want dan had ik er een leuk verhaal omheen geluld net zoals mijn grote voorbeeldjes dhr kwint en barnas maarja.
ps heb de vis in kwestie helemaal nie verdient eigenlijk, want die werd gevangen na een breek van dik half jaar, in een instant 2uur durende sessie op een prutslootje zonder enig bollie gevoerd te hebben. oja tot overmaat van ramp ving ik hem op een ready made (ps wel solar dus heb er wel genoeg voor betaald)
hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk van de onzinige posting en vinden jullie de foto mooi (die is eigenlijk nie mooi want we hebben er maar twee geschoten de andere was helemaal nie aan te zien), maarja ik wou de vis weer terug hebben in het water ivm haar lome toestand.
vr groet
binnenkort enkele fotos??
- Daniel Legrand
- Contacteer:
Gefeliciteerd William!!
Blij voor je !
Greetz Daan
Blij voor je !
Greetz Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
-
William,
Welcome back!!!
En schilder ze nog he!
Welcome back!!!
En schilder ze nog he!

-
jooow Wimke
Goe bezig jonge en nu doorzetten en vaker gaan dan neem je vrouwtje maar mee:)
Groetteeeeee
Goe bezig jonge en nu doorzetten en vaker gaan dan neem je vrouwtje maar mee:)
Groetteeeeee