okay, het is dan wel geen karper.....

Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

01-07-2005 22:03

Hee Lindsey,

Zo werkt het niet he, kritiek is geen éénrichtingsverkeer. Lees de posting van Mitsz nog maar eens door, als dat je écht koud laat heb ik alleen maar medelijden met je.

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

01-07-2005 22:07

hey mark,neem je de honneurs ook al waar voor mitsz,we moeten idd maar gaan vissen,dit gaat idd nergens meer over,wat je nu krijgt is,dat je op elkaat gaat letten,das niet goed
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

01-07-2005 22:49

Doods verwensingen zijn er niet geweest,nou ja op eentje na dan,die was nog eens veel eerder in de topic dus om het nu te sluiten.
Mwaaa gaat wat ver allemaal met dat sluiten,zo gauw er een iets fellere discussie komt word er geroepen om een slotje.

Vind het tot nu toe wel gaan,voor en tegenstanders,ieder een eigen mening,so what,moet kunnen als er maar niet te veel fatsoens normen worden overtreden.

Nu weer on topic.

De moord op de meerval.

Pfff zogauw iemand hier echt falikant tegen is op het eten van een vis (toevallig een ietsie pietsie groter exemplaar als gemiddeld) om te kunnen overleven heeft hij/zij echt recht van spreken als hij/zij aan de volgende kenmerken voldoet,

1 geen vlees eten (er word namelijk een dier gedood om dat bij jouw op tafel te laten komen,woon je bij mij in de buurt kan het zomaar zijn dat ik dat ook nog voor je doe 8) maar dat terzijde)

2 geen leer of ander dierlijk kledingstuk meer dragen,ook hier weer een beessie dood

3 geen auto rijden(misschien is die geplette vlieg op je voorruit wel een record vlieg,wie zal het weten?heb je wel mooi op je geweten en is heel de site van vliegen minnend huppeldepupland in rep en roer over zoveel onrecht

4 geen vismeel in je bollen verwerken,vismeel groeit echt niet aan bomen hoor.

Een hoop onzin ja hierboven,

wat een onzin zul jezelf denken.

Die Thai zal denken wat een drukte daar in Holland,zorg toch alleen maar voor voedsel.

Nog steeds hoop ik dat die mensen lekker gegeten hebben,vind het zonde van de vis dat wel,begrijpen kan ik het echter heel goed.
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

01-07-2005 22:55

hey wil,ik vind dat je het heel goed verwoord heb,zodra er een beetje wrijving komt,word er idd meteen om een slotje gevraagd.De discussie met piet vogel in de topic rubberboot te koop was ook om te smullen,jammer.Zo kan je elkaars frustraties aanhoren,zo gaat dat ook in de rotary letter,iedereen ze eigen mening op een vraag of stelling
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

02-07-2005 03:03

Het is geen karper maar toch...ik zou zo iets best wel een keer willen vangen,pfffff wat een bakbeest zeg!!! niet normaal gewoon.

Honger,wat is nu echte honger??? ik zou het niet weten eveneens velen onder ons denk ik,mijn mening!!!

Een ander zou zeggen,als ze echte honger hebben zouden ze hun haakaas wel verdelen,zijn mening!!!

Visse,visse,visse onze mening!!!


mvg....ieder zijn eigen mening!!!
laurens v emmerik

02-07-2005 08:53

ze kunnen mij geen honger genoeg hebben joh!!!

k heb me eigen problemen wel,als ik me dan ook nog met dat daar bezig moet houden.....goh,wat zal de wereld er op vooruit gaan zeg!!

en bovendien is er al zoveel hulp gestuurd,dus die honger zal wel meevallen denk ik zo!!

en anders stuur je ze tog wat van je boilies mitsz,lekker bij de koffie..........of zomaar tussen door,nog lekkerder!!

haha,je moet gewoon niet altijd zo sirieus doen man,zonde van je tijd!!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

02-07-2005 09:15

Laurens,

De honger zal wel meevallen? Kijk jij nu nooit naar het nieuws mannetje?

@All,

Ik denk dat de manier van discussieren de zaak geen goed doet. Een heel groot aantal van de bezoekers hier hebben zich tomeloos ingezet voor de hulp NA de Tsunami dan is het wel erg wrang om oop het zelfde board te moeten lezen dat er leden zijn met een dusdanig afwijkende mening zoals in dit topic aan de orde komt.

Ja er is al heel veel geld die kant op gegaan, Ja je betaald met je 24 jaar al een hele hoop belasting (en ook al zo verschrikkelijk lang he :wink: ).
Realiseer je dan wel dat IK waarschijnlijk jouw studie heb betaald, niet allen jouw studie heb IK betaald maar ook alle andere mogelijkheden en leuke zaken waar jij van profiteerd. GODDANK waren er mannen zoals Douwe (qua leeftijd dan he) die voor mijn studie wilden betalen enz.

Er zijn mensen, zoek ze onder je opa's en oma's die mee hebben geholpen het land weer op te bouwen na de oorlog. Die mensen hadden ook dagelijks honger, stonden ettelijke jaren alleen maar puin op te ruimen voor net genoeg eten om niet dood te gaan van de honger.

Misschien heeft zelfs jouw opa wel een karper gegeten in de oorlog, misschien was het wel de grootste die er zwom ..... probeer je eens jouw situatie voor te stellen als jouw opa dat niet had gedaan en gekozen had voor kreperen.

Ik ben het met jullie eens dat er altijd mensen zullen zijn die het geld wat wij sturen op laten gaan aan persoonlijke verrijking etc. exact de reden dat wij het geld niet domweg sturen maar er iets fundamenteels mee proberen te doen.

En JA we betalen redelijk veel belasting, maar daar krijgen we ook redelijk veel voor terug hoor ook al zien we dat niet altijd meteen omdat we denken een gewoonteRECHT te hebben terwijl we eigenlijk onze handen dicht moeten knijpen om wat we wel hebben.

Hoe dan ook, ik ga dadelijk weer lekker verder met mijn verbouwing. Een aantal mensen hier in dit topic hebben mij weer energie gegeven om eens lekker te gaan rammen. Onderwijl ga ik nadenken hoe ik een nuttige bijdrage kan leveren aan een project van een 23 jarige buurjongen van mij. Het heeft weinig met leeftijd te maken denk ik dan maar, het zijn de karakters en wellicht zelfs zijn jullie alleen maar het product van jullie opvoeding.

Mocht je nog iets geld overhebben, denk dan eens aan dit doel:

http://www.weeshuisatjeh.nl

Prettig weekend allen M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

02-07-2005 09:41

Ze kunnen mij geen honger genoeg hebben??
Wat is dat voor walgelijke opmerking?
Ik gun iedereen zijn/haar plek hier op dit forum, maar dit soort figuren mogen wat mij betreft afgevoert worden.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

02-07-2005 09:54

daar ben ik het nu eens roerend mee eens.....
Mark Creyghton
Berichten: 365
Lid geworden op: 28-03-2004 10:53

02-07-2005 10:13

" Een plaat voor je kop hebben " , is een understatement in deze discussie.

Ik ga zo nog ff op Scheveningen een paar harinkjes laten glijden, komt een deel weer in het potje waar de vishandelaren bootjes voor hun thaise collega's van kopen en weer een paar grote jongens mee kunnen vangen om hun bevolking weer aan een lekker visje te helpen. prachtig.

Ik een lekker visje, zij een lekker visje, wat kan een zaterdagochtend toch mooi zijn!

Smakelijk

Mark
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

02-07-2005 10:27

Pffff. Een aantal figuren zetten zich hier mooi in de kijker. Ik laat het gewoon staan. Beter te weten wat voor vlees je in de kuip hebt.

Voor de rest, soms is het wijzer niet te reageren als de grenzen van het betamelijke overschreden worden en men niet voor reden vatbaar lijkt. Het maakt de zaak er niet beter op en de reacties worden alleen maar extremer.

Nu gaat deze moderator vissen. Dat raad ik jullie ook aan.

Met afsluitende groet, Kees