whatzkeburt/ dit is echt bizar

Nick Kerssens
Berichten: 31
Lid geworden op: 17-12-2004 14:49
Locatie: groningen

22-06-2005 23:11

ben zo juist nog wezen kijken en ben er een rondje omheen gelopen. Voor zover niets te zien... Ik hoop dat dat een goed teken is, maar zal alert blijven en vorlopig alle dagen nog eff pols hoogte nemen.
beter een pieper als wekker dan de wekker van maandag ochtend
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

22-06-2005 23:20

is het niet zo dat je eigenlijk na elke sessie,je net moet schoonmaken met schoon water,want je kan natuurlijk het een en ander meenemen (ziektes) van een ander water en helemaal lijken me bewaar en weeg netten,die misschien nog vochtig zijn van de vorige vangsten
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

22-06-2005 23:29

lindsey de boer schreef:is het niet zo dat je eigenlijk na elke sessie,je net moet schoonmaken met schoon water,want je kan natuurlijk het een en ander meenemen (ziektes) van een ander water en helemaal lijken me bewaar en weeg netten,die misschien nog vochtig zijn van de vorige vangsten


officieel wel, maar er zijn heel weinig mensen die dat nog doen

ik ben zelf nameliujk ook 1 van die mensen..
Gebruikersavatar
Jan Wijma-O
Berichten: 200
Lid geworden op: 02-08-2003 02:00
Locatie: Utrecht

22-06-2005 23:39

hey, ik woon er ongeveer naast, maar uit de beschrijving kan ik niet helemaal opmaken waar het is... miss kan iemand me het ff beter uitleggen
Gebruikersavatar
martijn v manen
Berichten: 155
Lid geworden op: 06-01-2005 18:37
Locatie: hoogkarspel
Contacteer:

23-06-2005 10:08

Kunnen van zoiets geen foto's geplaatst worden via de Img-functie?

Zou buitengewoon verhelderend werken, ik wil eventueel mijn webruimte wel ter beschikking willen stellen hiervoor... geef me een Pb als je hier foto's van hebt en ze wilt laten zien op dit forum!

Visziekten zijn bloedlink, dus dit stukje educatie moeten we allemaal meemaken dacht ik zo....

Kom op met die foto's! Dan kan iedereen dat zo spoedig mogelijk herkennen!

Groeten!
er zwemt een karper in mijn hoofd
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

23-06-2005 10:52

Mensen die er wel willen vissen zouden alles moeten ontsmetten, poeh he dat is een uitspraak.
Zodra iemand zonder onthaakmat op de foto gaat of een vis onthaakt in het landingsnet wordt hij bijna afgemaakt en beschuldigd van crimineel gedrag.
Wat zou je dan van iemand zeggen die op dergelijk water gaat vissen, in de wetenschap wat er aan de hand is, die daarna een bezoekje brengt aan een ander water en de daar aanwezige vissen staat te vermoorden met een virus.
Ik zou zeggen mijd het water ga er niet vissen, dat is veel beter dan het ontsmetten.

Verantwoordelijkheid nemen heren is een belangrijk goed.

Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

23-06-2005 14:20

Douwe Bijlsma schreef:Mensen die er wel willen vissen zouden alles moeten ontsmetten, poeh he dat is een uitspraak.


Douwe


Poeh, ja wat een uitspraak, en toch zijn er mensen die het doen. Als je de rest van mijn postings leest dan kun je zien dat ik hetzelfde wat jij aangeeft al minimaal 2x verteld heb.

Tja en sommige mensen worden idd afgemaakt zonder onthaakmat en dergelijke maar das niet mijn stijl. En volgens mij gaat het hier nu niet om. Maar ja we hebben al eerder onze meningsverschillen gehad, dus tja...
Ik kan moeilijk mensen verbieden er te vissen, en zoals ik eerder al schreef kan ik alleen een beroep doen op een ieders gezond verstand.

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

23-06-2005 16:20

Eddy ik begrijp en deel je ongerustheid, ook heb ik respect hoe jij deze zaak verder hebt gebracht dan het board.
Ik gebruik jou zin alleen maar om daarna een statement te maken, helemaal niet om een meningsverschil uit te lokken want die bestaat in dit geval helemaal niet.

Maar net wat je zegt het blijft een heikel punt waar sommigen een hekel aan hebben 8) 8)
Sorry kon het niet laten.

Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

23-06-2005 16:27

Douwe,

Ik begrijp wat je bedoelt, en ik heb ook het liefste dat er niemand gaat vissen de eerste tijd.
Ik heb deze zin dan ook geplaatst met de achterliggende gedachte dat er toch altijd mensen zijn die ondanks de vele waarschuwingen toch gaan zitten vissen, om ze er bewust van te maken dat ze dus wel hun spullen op en top reinigen.

Het gezonde verstand zal zegevieren, zal ik dan maar zeggen! :P

Gr.
sneltyper
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.