Carpsex

Arthur Jansen
Berichten: 23
Lid geworden op: 15-12-2003 01:00
Locatie: Nijmegen

19-04-2005 20:09

maar viktor als er dingen zijn die niet overeind komen daar ik weer ander medicijnen voor. :wink: :wink: :wink:
Ik zou een zelfhulpgroep willen oprichten voor mensen met fobieën, Maar ik durf niet...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

20-04-2005 10:21

hey Harnold,

ik zou misschien toch nog een keertje een les qouten willen krijgen van je :wink:

ziet er grappig uit je reply.

eehm,ik kan mij opzich wel vinden in je reactie,en ik blow niet elke ochtend op mn werk ,alleen als de situatie dat zich voordoet.en dat is eigenlijk om de week,en dan nog niet elke dag.

een goed gesprek voeren met de "tegenpartij"is voor mij niet moeilijk want die zijn vaak ook stoned.en als ik een serieus gesprek moet gaan voeren of dingen moet doen waar ik echt mn koppie bij nodig heb,dan rook ik meestal niet.

bij mn bedrijf is een sloot met een plasje langs het gebouw,in de zomer zie je de karpers aan de oppervlakte lucht happen.ik kan het alleen niet maken om in de pauze even een pennetje uit te gooien denk ik. :D

ik heb eerlijk gezegd altijd geblowd bij het vissen en wie weet heb je gelijk , dat die karper groter is als mn ogen groter zijn,ik ga het bij mn eerste buitenland tripje meemaken , want ik ben ook niet zo iemand die wiet mee naar frankrijk of wat dan ook mee ga nemen.dan rook ik liever niet.

en drinken is nou eenmaal niet voor mij weggelegd ,ik vind het ook niet lekker, doe mij maar een blowers drankje ,perensap of zo 8)

daarom zijn er in de randstad denk ik meer coffeeshops dan kroegen
en in het oosten meer kroegen dan coffeeshops . :wink:

groetjes,

michel
Gebruikersavatar
wouter schraal
Berichten: 5
Lid geworden op: 09-01-2005 23:26
Locatie: wormerveer
Contacteer:

20-04-2005 12:24

ikIk vind dat iedereen zelf moet weten of je een biertje drinkt of niet of een stickie of niet maar zeker met mate en als je er niet tegen kan dan moet je het ook niet doen
carpsex rules
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

20-04-2005 14:21

michel Tja schreef:hey Harnold,

ik zou misschien toch nog een keertje een les qouten willen krijgen van je :wink:


michel


En jij werkt nog wel bij een computerbedrijf, ik krijg sterk de indruk dat iedereen daar stoned is :o

En wat betreft de verhouding kroegen , coffeeshops kon je wel eens gelijk in hebben :wink:

gr Harnold
mark res
Berichten: 134
Lid geworden op: 30-05-2004 20:04
Locatie: Castricum

20-04-2005 16:28

Iedereen reageert verschillend op weet of op drank.
Ik persoonlijk zal tijdens het vissen geen jointje roken,omdat ik weet dat ik er heel moe van word,maar drink wel altijd een borreltje voor ik ga slapen omdat ik anders zeker weet dat ik de hele nacht geen oog dicht doe.
Wanneer ik thuis slaap rook ik bijvoorbeeld weer wel een jointje omdat ik zonder zeer slecht in slaap kom.(volgens mij huisarts kan ik beter een jointje roken dan dat ik slaappillen ga slikken of drank ga drinken om in slaap te komen)
Zeer regelmatig lees ik in de bekende karperbladen artikelen van bekende karpervissers,we namen nog een biertje of ik neem nog een borrel voor het slapen gaan en nog nooit heb ik hier iemand over gehoord,maar wel oordelen over mensen die een jointje roken tijdens het vissen!!
Gezien de reakties en meningen van bijv Martijn en Michel 0p dit board zijn dit in mijn ogen behoorlijke serieuse vissers die net zo min als een andere karpervisser een karper willen verspelen omdat ze te stoned waren,en daarom zullen ze best wel weten hoe ver ze hier in kunnen gaan.
Hoe iemand zich gedraagt aan de waterkant hangt in mijn ogen af hoe serieus iemand zijn hobby neemt,en ohja Harnold soms heb ik ook wel eens mijn twijfels over de staat van jou toestand gezien jou reakties hier op dit board.
Gr Mark