Ksn regio avond

Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-01-2005 09:38

Klaas van den Herik schreef:Hardstikke goed Erwin,

Je verplaatst de discussie daar waar die hoort.

MVG

klaas

Klaas,
Daar heb je inderdaad een punt, de zaal-discussie hadden we inderdaad beter kunnen voeren tijdens de meeting..sorry
Hans B.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

05-01-2005 10:16

OK Andre en de rest,

Zal best pittig worden, maar heb er alle vertrouwen in, dat de Haagse regio weer als een tierelier gaat draaien.

MVG

Klaas
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

05-01-2005 10:44

Mannen,

Voor een regio die het wat moeilijk heeft is het vaak terecht om hier over kritiek te spuien, echter wel de makkelijkste. Wil je als regio echt bestaansrecht hebben zal nu moeten blijken, de schouders er onder mannen.
Frank die helemaal niet uit het Haagse komt verdient zeker alle lof.
Ik beloof jullie een boeiende avond, aan jullie de taak om wat telefoontjes te plegen om te zorgen voor een gevulde zaal. Sta anders wel voor (Jan met de korte achter naam) Heb begrepen dat men nog bezig is iedereen op korte termijn schriftelijk te informeren.
Of dit echter lukt kan ik niet beloven daar er helaas veel dingen op dit moment mislopen.

De draagkracht van een water wordt bepaald door hoeveelheid en kg vissen.
Die van een regio DenHaag door jullie.

Tot Vrijdag

Peter
erwin schot
Berichten: 66
Lid geworden op: 24-02-2004 13:04
Locatie: scheveningen

05-01-2005 13:41

de uitnodiging voor de eerste avond is reeds ontvangen,
hopen op een goed gevulde zaal
tot vrijdag

groet erwin
Bernard Holtkamp

05-01-2005 13:43

Zo juist de brief in de bus gehad.

Jammer dat ik er de 7e niet bij kan zijn.
Mijn werkgever(honden hebben een baas!!!) vind dat ik tot 23.00 uur moet werken.
Maar de penvis dag ben ik er zeker bij.

Bagtjuh
jan van kranenburg

08-01-2005 01:35

Heb wat gemist, Peter!!! Lijkt me.
Volgende keer en volgende ontmoeting beter, hoop ik.

Die vergadering in A'dam is prima verlopen.
Informeer je wel via PB.

mvg

Jan
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

08-01-2005 15:00

Peter,

Uitgangspunt van mijn presentatie ‘15 nachten in België ‘ was een film met diepte. De ingrediënten daarvoor waren volop aanwezig, grote karper, hoe om te gaan met karper, en de virus besmetting.
De vraag vanuit de regio Brabant een avond in te vullen met een eigen bijdrage bracht me echt over de streep.
Vond de discussie na afloop zeker zo goed, dat stukje bewustwording dat het allemaal niet zo van zelf sprekend is dat karpervissen van ons vandaag de dag.

De presentatie van Frank Huisman over de onthakingsmat die samen met W Tjoelker ontwikkeld is sloot hier ook prima op aan.

MVG,

Peter