Ksn regio avond

Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

31-12-2004 16:11

Geplaatst: 31-12-2004 00:40 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hans, anderen,

Op zeker is er op 7 januari in een kerk een regiomeeting voor de regio Den Haag. Voor nadere details verwijs ik je naar de KSN website, waarop naar ik hoop e.d.d. de exacte locatie en het programma bekend zal worden gemaakt.

Met vriendelijke groet,


Frank Huisman
_________________
In de karpervisserij bepaal je zelf je grenzen en daarmee je succes.......


Dennis,

Word het toch zeker tijd dat de redactie een uurtje gaat terug-schuiven misschien.? :wink:
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

31-12-2004 16:34

Geplaatst: 30-12-2004 23:40 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hans, anderen,

Op zeker is er op 7 januari in een kerk een regiomeeting voor de regio Den Haag. Voor nadere details verwijs ik je naar de KSN website, waarop naar ik hoop e.d.d. de exacte locatie en het programma bekend zal worden gemaakt.

Met vriendelijke groet,


Frank Huisman
_________________
In de karpervisserij bepaal je zelf je grenzen en daarmee je succes.......


Michel,

Of het wordt tijd dat JIJ je klok goed zet......... :wink:
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

31-12-2004 16:37

Hahahahaha,
gevalletje van struisvogelpolitiek ?
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

31-12-2004 16:43

Dennis,

Zo beter ? :oops:

Dat je hem door had, met die drie nieuwe interesses van je. :o

Even een pauze? :wink:
Frank Huisman
Berichten: 671
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Dwingeloo

01-01-2005 12:46

John,

Je hebt helemaal gelijk. Dom van me.

Inmiddels is er wel meer nieuws: Zoals ik al eerder meldde zal de regio Den Haag aanstaande vrijdag 7 januari haar eerste meeting houden. Nieuw is de info dat deze meeting in Koudekerk aan de Rijn gehouden zal worden én dat alle regioleden maandag of dinsdag de uitnodiging hiervoor per post ontvangen. In de loop van de week komt deze info ook op de KSN website te staan.

Met voorlichtende groeten,

Frank Huisman
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

03-01-2005 09:14

Is het toegestaan om een niet KSN lid mee te nemen?
Ik wil mijn neefje binnenkort lid krijgen...

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

03-01-2005 09:28

Tuurlijk Robert, daar zijn de regioavonden mede ook voor opgezet.
Als regio sta je dichter bij je mensen als op landelijke meetings.
Nieuwe leden kunnen dan kennis maken met het reilen en zeilen van de KSN.

MVG,

Peter
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

03-01-2005 11:01

Top Peter, bedankt voor je snelle reactie!

Vr.gr.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Frank Huisman
Berichten: 671
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Dwingeloo

03-01-2005 18:52

De data, programma's en locaties van de meetings van KSN Regio Den Haag zijn bekend:

Vrijdag avond 7 januari
Nieuwjaarreceptie Koudekerk aan de Rijn. GEEN Introducees. Adres; Dorpstraat13. Zaaltje Honswijck. Aanvang 20.00 uur. Peter Otte zal een film laten zien over wat hem in 2003 is overkomen op visgebied. En dat is heel wat! Daarnaast zal Frank Huisman de KSN Onthaakmat aan de regio presenteren. Bestellen is ook mogelijk. Af te halen op de voorjaarsmeeting in Leerdam op 19 maart as.

Zaterdagavond 5 februari
Oud Adecafe-restaurant Het Lage land. Aanvang 20.00 uur. John Caeyers: echte biggen. Introducees mogelijk.

Vrijdagavond 4 maart
Lokatie volgt nog. Programma: Laurens Maasland en Jeroen Neef uit de regio Rotterdam: twee jonge honden. Aanvang 20.00 uur. Introducees mogelijk.

Zaterdag 8 mei
De penvisdag

Vrijdag/zaterdag/zondag 17/18/19 juni
De Nacht van de Karper in de Mosten te Belgie.
Opgeven voor deze laatste twee zaken zo snel mogelijk bij Lex van Klaveren.

Routebeschrijving Koudekerk aan de Rijn.
Kom je van buiten de directe omgeving neem in alle gevallen de N11. Afslaan Hazerswoude/ Koudekerk. Borden Koudekerk volgen. Direct na de brug over de Oude Rijn linsafslaan. het zaaltje bevindt zich op een paar 100 meter aan je rechterhand met volop parkeergelegenheid.

Routebeschrijving: Oud Ade
Neem de A4 richting Amsterdam. Afslag 6 Leiderdorp/ AC Leiderdorp nemen. De borden "Leiderdorp" volgen zodat je op de weg komt die de A4 over gaat. Net nadat je over de snelweg bent rechtdoor bij de stoplichten richting Rijpwetering 6km/ Oud Ade 5km. Weg rechtdoor blijven volgen tot aan de rotonde. Bij de rotonde bord "Oud Ade 3km" volgen. na het passeren van de dorpsgrens van Oud Ade ligt de lokatie na zo'n 200 meter links van de weg bij de kerk. Amstelbierlampen volgen!

Met vriendelijke groet,

Frank Huisman
Laatst gewijzigd door Frank Huisman op 05-01-2005 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Andre den Heijer
Berichten: 99
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: den haag

03-01-2005 22:31

Wat een klote programma's zeg van de regio Den Haag en ook lekker snel dat het wordt doorgegeven!!!!!!!!!!
Frank Huisman
Berichten: 671
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Dwingeloo

03-01-2005 22:53

Andre,

Uit je woordenkeus begrijp ik dat je niet geheel tevreden bent met het programma wat de vrijwilligers van jou regio hebben samengesteld. Dat is natuurlijk jammer. Ik vraag je hierbij dan ook met een voorstel te komen voor programmapunten in het volgende seizoen, zodat je wat enthousiaster kunt zijn. Wellicht heb je zelf wat informatie om te delen met de regio?

Met vriendelijke groet,

Frank Huisman
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

04-01-2005 10:18

Maar Frank,

Het organiseren van die meetings gaat toch altijd vanzelf? :cry:

Groeten,

Mark
Frank Huisman
Berichten: 671
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Dwingeloo

04-01-2005 10:31

Mark,

Je hebt gelijk! Ik was het glad vergeten. Net zoals de landelijke meetings, het uitgeven van ons clubblad, het in eigen beheer maken van jubileumboeken, het maken van beleid, het geven van voorlichting, het uitvoeren van de talloze spiegelkarperprojecten: Het gaat allemaal vanzelf!
Gelukkig maar trouwens, anders hadden we wel héél veel enthousiaste vrijwilligers nodig!

Met begrijpende groet,

Frank Huisman
erwin schot
Berichten: 66
Lid geworden op: 24-02-2004 13:04
Locatie: scheveningen

04-01-2005 12:30

geef andre wel een beetje gelijk is allemaal weer lekker optijd en de locaties zijn weer ergens in een boerengehucht, maarja de regio vertegenwoordigers zullen ook wel hun best doen en hebben ook nog andere dingen te doen, snap alleen niet waarom het zo moeilijk is om een zaaltje te krijgen dat centraal ligt
stel dat er 30 man komt en je laat ze 4 euro entree betalen =120 euro daar heb je een leuk zaaltje voor de onkosten van de sprekers betaal je van de winst van de drank enz.
en anders betalen we allemaal een eurotje meer als het zaaltje centraal ligt haal je dat er toch weer uit met benzine

gr erwin
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

04-01-2005 12:56

Erwin,

Probleem is, dat als er iemand iets vraagt het grootste deel van de goegemeente naar de punten van zijn schoenen kijkt.

Bijvoorbeeld een oproep voor een zaaltje heeft tot exact 0 reacties geleidt.

Maar perfect. René kan best hulp gebruiken, dus als André en jij je beschikbaar stellen is dat toch geweldig?

MVG

Klaas
erwin schot
Berichten: 66
Lid geworden op: 24-02-2004 13:04
Locatie: scheveningen

04-01-2005 15:33

hoi klaas

ik en een maatje van me hebben al een aantal zaaltjes doorgegeven dit weet rene schuit die spreek ik ook regelmatig alleen er zijn meerdere regio vertegenwoordigers en dus ook meerdere eisen
zo wil men een zaal waar men eigen bardienst kan draaien onder de 50 euro ongeveer waar gerookt mag worden en waar parkeergelegenheid genoeg is voor de hele ksn en moet ook nog centraal gelegen zijn
nou dat is voor die prijs dus heel moeilijk

mijn idee is dat er zaaltjes genoeg zijn, tenminste had al een lijst van 4 zaaltjes in scheveningen
maarja naar mijn idee hoeft het niet centraal gelegen te zijn. als je 5 avonden hebt en je verspreid die over de regio dan zie ik het probleem niet
dus een keer in scheveningen een keer in zoetermeer ofzo en een keer in koudekerk voor iedereen wat wils en ach wat meer entree betalen is het probleem toch niet, alleen moet wel iedereen deze betalen en er moet op toegezien worden dat het betaald wordt .

gr erwin
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

04-01-2005 15:46

erwin schot schreef:hoi klaas

zo wil men een zaal waar men eigen bardienst kan draaien onder de 50 euro ongeveer waar gerookt mag worden
gr erwin


Een openbare ruimte is en blijft toch een openbare ruimte ?
Dus ik neem aan dat er nergens gerookt mag worden ?
Niet roken heeft overigens zoiezo mijn voorkeur !

Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
erwin schot
Berichten: 66
Lid geworden op: 24-02-2004 13:04
Locatie: scheveningen

04-01-2005 15:56

hoi dennis
inderdaad sinds vorig jaar mag er niet meer gerookt worden in openbaren ruimtes maarja in scheveningen hadden we een zaaltje en daar was het geen probleem, wat je anders krijgt is dat de helft buiten gaat staan en daar gezellig gaat praten

denk dat we als regio gewoon genoegen moeten nemen met verschillende nadelen en dat zal schelen per zaaltje
in scheveningen is weinig parkeergelegenheid dus carpolen we toch eff ipv dat we allemaal met onze eigen auto gaan
bij een ander zaaltje is misschien de prijs wat hoog. so what lappen we toch wat bij
bij weer een ander zaaltje mag je geen eigen bardienst draaien. nou en toch weleens lekker kan je tenminste opletten de avond en sta je niet de hele avond achter die bar

ik denk gewoon dat we genoegen moeten nemen met de zaaltjes die beschikbaar zijn en dus ook met de nadelen ja toch

gr erwin
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

04-01-2005 19:29

[quote="erwin schot"]hoi klaas

ik en een maatje van me hebben al een aantal zaaltjes doorgegeven dit weet rene schuit die spreek ik ook regelmatig alleen er zijn meerdere regio vertegenwoordigers en dus ook meerdere eisen
zo wil men een zaal waar men eigen bardienst kan draaien onder de 50 euro ongeveer waar gerookt mag worden en waar parkeergelegenheid genoeg is voor de hele ksn en moet ook nog centraal gelegen zijn
nou dat is voor die prijs dus heel moeilijk
/quote]
Erwin, ik ga met je mee wat betreft de pakket van eisen waar alles aan moet voldoen, zie dit zelf ook als een bijna onmogelijk.
Als je er dan wel een hebt gevonden (kerk Scheveningen bijvoorbeeld), dan moeten we de nadeel wat betreft parkeren maar voor lief nemen. (Of eventuele gastsprekers hier ook zo over denken moet je dan uiteraard maar afwachten).
Vindt de woordkeuze wat betreft programma inhoud van Andre eerlijk gezegd wel zeer ongepast en onvriendelijk richting de personen die een programma samenstellen.
Klaas, een verzoek wat betreft zaalruimte heb ik nooit ontvangen, maar ik ben dan ook pas sinds een klein jaar lid...mischien gemist?, wel heb ik het e.e.a. via dit board opgevangen en zoals je leest het pakket van eisen zoals Erwin dit benoemt is bijna onmogelijk...of niet soms?
Hoe gaat dit dan bij andere regios??, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar..mischien kunnen we deze ervaring dan weer terugkoppelen naar regio Den Haag.
mvg
HB
erwin schot
Berichten: 66
Lid geworden op: 24-02-2004 13:04
Locatie: scheveningen

04-01-2005 22:34

aanstaande vrijdag hebben we een regio avond in koudekerk in de dorpstraat zie ksn site voor meer info
op deze avond kunnen we deze discussie denk ik het beste voortzetten
verder hebben de regiovertegenwoordigers waarschijnlijk druk genoeg
en staan de beste stuurlui weer aan wal. het is een club waar we met zijn allen wat moeten doen. de een helpt op een beurs de ander organiseert de penvis dag enzovoort. dus afkraken van het programma enz. is wel heel makkellijk laten we kijken wat we er zelf aan kunnen doen en laat je niet alleen maar vermaken door elke keer de zelfde mensen. kleine moeite om ook eens met wat voor de club te doen. en het organiseren van zo'n avond voor je rekening te nemen

tot vrijdag groet erwin
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

04-01-2005 22:38

Ik wil voorop stellen dat ik dus niets wil afkraken.

Wel jammer dat de mensen zonder internet niet weten dat er a.s. vrijdag een regiomeeting is.
Frank H. gaf al aan dat er gisteren of vandaag een uitnodiging in de bus zou vallen,maar bij mijn maat en mij dus in ieder geval niet.... :cry:

Dennis
Ps kan dus ook gewoon betekenen dat wij niet welkom zijn 8)
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

04-01-2005 23:22

Dennis,


Met je Scooter veroorzaak je i.i.g. geen parkeeer probleem.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

05-01-2005 08:06

Hardstikke goed Erwin,

Je verplaatst de discussie daar waar die hoort.

He Bogaert, je bent best welkom hoor. wedden? hahahaha

MVG

klaas
Frank Huisman
Berichten: 671
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Dwingeloo

05-01-2005 09:22

Heren,


KSN lid Peter Otte laat zien hoe je een regio die het wat zwaarder heeft het best kan helpen: Hij bood spontaan aan om vrijdag in Koudekerk een videopresentatie te geven over zijn leerzame en zeer succesvolle visjaar 2003. Hier is de regio uiteraard op ingegaan. Hulde aan een dergelijk initiatief!!

Met vriendelijke groet,

Frank Huisman

PS: Het volledige programma kun je een paar berichten eerder lezen
Andre den Heijer
Berichten: 99
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: den haag

05-01-2005 09:35

Misschien iets te hard om het kutprogramma's te noemen maar er wordt maar weinig doorgegeven over de regio alees moet je viavia horen en inderdaad mensen zonder internet weten van niets. En die brief heb ik ook nog niet gehad. Wat Erwin al zei er zijn zaaltjes zat als er een kleine bijdrage gevraagd wordt kan alles. Ik heb nog een cafe in de aanbieding van ongeveer 50 pers. met zat parkeerruimte alleen in Scheveningen!!