0605 in de nieuwsgroepen (Theo van Gogh)

Plaats reactie
Marc Schrikkema

21-12-2004 08:13

Allen,

De film 0605 wordt gepost in de nieuwsgroepen op woensdag 21-12-2004.

Dit is de gewraakte film van Theo van Gogh waarin "men" aanleiding zag voor de laffe moord. Gezien de sociale betrokkenheid van dit board bij dit soort gebeurtenissen denk ik dat hier wel animo voor is.

De film zal, door anderen trouwens, gepost worden in svcd formaat waardoor je hem op een gewone cd kunt branden en in je dvd speler kunt afspelen.

Handleiding m.b.t. nieuwsgroepen e.d. volgt later vandaag (althans een linkje) dan kunnen jullie op eigen risico bepalen of je hem wel of niet wilt downloaden en kijken.

Downloaden is niet illegaal, dat mag gewoon in NL, posten is een ander verhaal maar aangezien hij gepost gaat worden in een openbare nieuwsgroep mogen wij hem dus allemaal downloaden.

Groet Marc

Indien geen belangstelling / Verbod moderatoren dan liefst zo snel mogelijk dan hoef ik geen tijd te steken in een handleiding :wink:
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Kees Ouwehand

21-12-2004 10:32

Een kleine correctie, Marc.

Submission was de korte film die Theo samen met Hirshi Ali maakte en die als rechtvaardiging werd genoemd voor zaken die niet te rechtvaardigen zijn.

Theo’s laatste speelfilm 0605 gaat over de moord op Pim Fortuyn en wordt eerst op internet aangeboden en gaat dan de bioscoop in. Kritieken zijn lovend.

Voor de rest wordt hier via de media al publiciteit aan gegeven. Maar het is de koffietafel Praat... :roll:

Groet, Kees
Laatst gewijzigd door Kees Ouwehand op 22-12-2004 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
anton eckhardt

21-12-2004 12:06

ik mocht in deze film figureren op een prominnente plek, ik ga hem dan ook zeker kijken.
Plaats reactie