Lake of fake Raduta...

Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

19-12-2004 10:44

...is vuur. Je zou zeggen, aldoende leert men. Daar bij Raduta blijkbaar niet. En wat je zegt herwin. Soms is het wel lachwekkend, maar al te vaak zal het ten koste gaan van de vissen. De commercie he! Tis een jammerlijke zaak, we zullen zien welke kant het op zal gaan.

Laat mij maar lekker aan klooien in de buurt!

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

19-12-2004 10:49

Herwin, om die lui die dergelijke wateren in stand houden door er te gaan vissen kunnen we samen nog lachen. Maar de gevolgen hiervan n.l. de dood van honderden mooie grote karpers zijn diep en diep triest.
Als je al die pipo's ziet lijkt het soms meer op een circus maar de grote massa schijnt nog steeds niet door te hebben dat er maar weinig viskunst voor nodig is om grote karper in een overvol water met grote karper te kunnen vangen. En als er nog een aasmerk bijgenoemd wordt schiet dat qua verkoop, na publicatie van een artikel met grote vissen op een dergelijk water, met stip omhoog.
Niet te geloven maar wel waar, wat een (karper)wereldje...
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

19-12-2004 11:25

Aart,
Hoezo niet te geloven maar wel waar??

Waren het niet HPE en de helaas te vroeg overleden Wilko Bloem die er enkele jaren geleden al voor waarschuwden hoe het zou gaan lopen en welke misstanden eruit zouden voortkomen.

Kijk maar eens wat er destijds door beiden gepost werd, heftige discussie's waarbij beiden ook regelmatig eronder geschoffeld moesten worden..
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
sergio verheij
Berichten: 146
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Locatie: zutphen

19-12-2004 11:37

Het lijkt mij toch, dat als ze het water er af laten lopen die bacterie dan niet verdwenen is. Ze krijgen toch nooit al het water er uit? En dan het water dat zich nog in de bodem bevindt ( modder ) de bacterie blijft toch overleven?

mvg Sergio
wie het grote niet eerd, is het kleine niet weerd.
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

19-12-2004 11:37

Herwin, die hoogvliegers redde het ook al niet meer op de vele BTW waar ze het vandaag de dag van moeten hebben?
Wie is dan zogoed of stelt dat vissen van hun met de meeste (fantasie) verhalen niets voor?
Jullie in het noorden hebben met je nuchtere instelling wel een streepje voor op de Zuiderlingen.

En ik maar duizenden uren per jaar maken om aan die paar armzalige karpertjes te komen. Mijn wijf weg, kinderen, weet niet eens wie dat zijn. De politie wordt gewaarschuwd, er zit een vreemde vent in dat huis. Mijn sponsor is er met mijn wijfie vandoor, kan die daar zijn partikels (zaad) kwijt.
Heb wel weer een Engelskarperblad gehaald met trillende vingers (van de alcohol verslaving) heb ik mijn prachtig stuk (weliswaar met vissen van een ander er op maar dat is niet belangrijk) aan mijn talrijke fans kunnen schenken. Enkel mijn naamsbekendheid holt me vooruit. De prijs die ik moet betalen om met (geleende) vissen op de foto te mogen vliegt omhoog. Onderhand meer dan dat ik van het blad krijg.

Is dat het leven van een hoogvlieger van weleer.

Peter
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

19-12-2004 11:40

Henk, dat sloeg op het aasmerk.
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

19-12-2004 13:59

Herwin Kwint schreef:Ik hoorde trouwens dat men het stuk boven de dam van Raduta gaat 'aanpakken'. Dat stuk was niet geveld door ziektes en daar passen nog wel wat vissen in. Dit zijn louter geruchten, maar waar rook is...


Volgens mij is dat stuk water al 'aangepakt' enkele jaren geleden. Dat was speciaal voor vissers waar het grote meer te moeilijk voor was. Tot die laatste categorie behoorde ook één van de gesponsorde supervissers.

Met goed geïnformeerde groet,

Bas

P.s. stuur maar een PB-tje als je meer wilt weten, Herwin.
jacco noordermeer

19-12-2004 21:16

het enige wat mischien! zou helpen is
leeg laten lopen
en dan 4 maanden-30gr eroverheen
kans ..........................niehiel


raduta over and out
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

20-12-2004 00:36

En dan nóg gaat het heel vaak fout Eddie... kan je nagaan!

vr gr Sjoerd