Hengelsportzaak CTE in Almelo gaat sluiten!

Hans-Peter van Ee

19-07-2002 14:21

Ronnie

Dat verwacht ook niemand van jouw, al geef jij wel aan dat jij enige bedenkingen heb bij bepaalde activiteiten van CTE.

Jij geeft echter ook aan dat er een nieuwe eigenaar is, weet jij of ze nog steeds het EK-karperen gaan ondersteunen??

met vragende groet

HPE
Thijs de Weerd
Berichten: 252
Lid geworden op: 12-05-2002 02:00
Locatie: Eefde

21-07-2002 12:44

hun naam wordt om de een of andere vage reden gebruikt maar ze doen er zelf niks mee...
Ik vind dit een beetje vaag en ik vind het absoluut een slechte zaak dat een superwinkel als cte alleen al hun naam hiervoor laat gebruiken.
LINKSOMDRAAIENDE MET RECHTS EFFECT ANDERSOMHAKENDE SIMSALABIMRIG.
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

21-07-2002 22:07

Hoi,

CTE heeft geen enkele relatie meer met het organiseren van welk evenement dan ook. Het doek is definitief gevallen! Blijft voor ons karpervissers in de regio een verlies. Ronnie nu zie ik je niet meer wekelijks om een beetje bij te kletsen.
Bussloo is nu in handen van Raoul Tax ( zoals Ronnie al aangaf). Hij doet dit onder de naam van ECG ( European Carp Group). Weliswaar had Bas Roelfsema ook belangen binnen ECG.... maar dat is ook nu niet meer het geval.
Nu schijnt de wedstrijd georganiseerd te worden door een combinatie van ECG en Carp Connections.
Ook ik was net als Ronnie vaak werkzaam op de beurs in Zwolle ( stand CTE).
Sommige aktiviteiten die CTE voornam hadden ook niet altijd mijn instemming. Maar ja, geld stinkt niet. Maar neem van mij aan dat de fa. Roelfsema nooit nadelig zou handelen t.o.v. de karper.... daar waren het toch teveel karpervissers voor.Maar een graantje mee proberen te pikken.. van al dat wedstrijdgedoe en betaalwatergedoe.. snap ik ook nog.
Dus einde CTE... bij welke aktiviteit dan ook... en dat betreur ik ten zeerste!!!!!!
Een zaak, en een compleet gezin, zo naar de bliksem te zien gaan geeft mij een heel naar gevoel. Ik hoop dan ook het beste voor Wim Ans en Bas en wens hen veel sterkte toe de komende tijd.
Groetjes
Rinus
Gebruikersavatar
Rene Velthuis
Berichten: 55
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00

22-07-2002 10:40

ik ben er zelf nog nooit geweest, maar is het nu nogsteeds dezelfde winkel als eerst maar nu met een andere naam of is het nu een gewone standaard hengelsportzaak?
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

22-07-2002 15:18

'T is wel ff wennen, die nieuwe naam
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

22-07-2002 15:39

Hoi Ronnie,

Zeker weten? Zijn ze weer open?
Nog steeds hetzelfde adres ( voormalig pand CTE)?
Laat het ff weten.
Hebben ze donderdags koopavond?

Groetjes
Rinus

P.S. Ronnie ... het Twentekanaal is erg diep...( ik ben ervaringsdeskundige LOL) dus handrem omhoog.
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

22-07-2002 19:19

Hoi,

We zien elkaar donderdag a.s.!!!!
Groetjes
Rinus
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

23-07-2002 16:28

Vind het fijn voor jullie twentenaren dat de zaak een doorstart maakt, zodat jullie nog steeds terecht kunnen voor jullie spullen!

En heeft er nu ook iemand enig idee wat er nu fout is gegaan met het ‘oorspronkelijke CTE’???

Ik hoop dat die familie de vos dan wat meer na denkt en zich niet gaat inlaten met de sponsering van enduro’s en andere misselijk makende wedstrijden.

Geinig, ik ben eens benieuwd hoe het nu met die giga prijzenslag wedstrijd in Busloo gaat lopen!! Die werd ook dik gesponserd door CTE maar…..No money no prices….. HAHAHAHA! Wie t laatst lacht …..


Met uiterst vriendelijke groet


Tim
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

23-07-2002 16:42

Beste Tim, betreffende Bussloo is dat niet juist, kijk maar eens bij: http://www.eurocarpgroup.com
Hans-Peter van Ee

23-07-2002 17:25

Heren

ECG en CC hebben samen geld zat.
De prijzen blijven zoals ze zijn, en de wedstrijd zal gewoon doorgaan.

Verdiend CC zijn geld niet met 'dubieuze' praktijken??

En zijn het dan niet indirect de Betaalwater-vissers en Endurovissers die de pot spekken??

Zijn zij die aan dit soort weerzinwekkende evenmenten deelnemen, niet even 'schuldig' als de organisatoren??

Commercië moet kunnen maar niet over de rug van 'onze' karpers!!

met vraagstellende groet

HPE
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

23-07-2002 18:46

Beste Aart,

ik heb eens een mail gestuurd naar ECG waarin ik me ongenoegen heb uitgekotst over die misselijkmakende praktijken en daar bleek wel degelijk uit (althans meen ik me te herinneren)dat CTE er ook mee in zat. Maar ja mocht het niet zo zijn, ook van CTE was algemeen bekend dat er wat niet door de beugel kunnende wedstrijden plaats vonden.
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

24-07-2002 23:11

Hoi,

Ach Tim op jouw reaktie zal ik maar niet reageren. Je slaat m.i. volkomen de plank mis.
En heeft het zin hier aan te geven waarom het "mis" ging met CTE. Ik denk het niet...
of je moet kicken op andermans ellende.
HPE.... in de kern heb je volkomen gelijk.
Als een mens bereid is om zeer diep in de buidel te tasten om mee te mogen doen aan zo'n evenement... (voor de prijs...of om winnaar te willen worden voor het vergroten van het ego)... ja dan vindt je ook organisaties die bereid zijn je te verlossen
van een al te volle portemonnee ;>))
Logisch toch... wees blij dat ik het te druk heb op m'n werk... want anders ging ik me toch een megavistatie houden.. wat karpervissend Europa ( ja... KVT.. is de naam) nog nooit heeft meegemaakt. LOL
En daarna met de mercedes naar de waterkant nagenieten van al dat "domme" volk dat het mij per kopppel mogelijk maakte een autootje te leasen van niet te gering allure.
Grapje dus. LOL LOL
HPE...... je hebt gelijk!!
Groetjes
Rinus
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

24-07-2002 23:22

Sorry,

KVT moet natuurlijk zijn KVE( Karpervissend
Europa)
Ja ja.. ik heb gevoel voor detail. ;>))
Heb al een lekker watertje gevonden.
Nog nooit een veertiger gevangen..in de zeik genomen door Uw vrienden... vergroot dan Uw gevoel!!!
Boek nu!!! Sta bij Uw vrienden bekend als de karpervisser!! LA HORROR!@!!!
Boeken kan nu onder http://www.lahorre.mercedeslease.lbs

Dikke knipoog
Rinus
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

24-07-2002 23:24

Hoi Ronnie,

Tuurlijk.. we zien elkaar morgen.
Goh.. toch weer een ontmoetingsplek.
Koffie met alles svp ;>))
Groetjes
Rinus
Jos de Wit
Berichten: 342
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heemskerk

25-07-2002 15:48

Mannen, kopen jullie dan ook nog wat materiaal daar, want alleen van het verstrekken van koffie kan de kachel niet roken!!!

Jos
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

25-07-2002 16:08

Hoi Jos,

Heb daar in het verleden al zoveel geld uitgegeven... dat ik het gevoel heb de rest van mn leven de koffie gratis te mogen drinken. LOL
Groetjes
Rinus
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

25-07-2002 17:19

Dag rinus,

Reageer maar gewoon kerel. Je hoeft je voor mij niet in te houden hoor.Discussies daarvoor is dit bord, of is het soms omdat ik misschien toch de plank raak sla...?

Ik heb me inderdaad vergist met busloo, maar euh.. CTE had wel degelijk wat met enduro's te doen. Neem CarpConnections, Link op de site: Huur uw uitrusting bij....CTE!
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

25-07-2002 23:42

Hoi Tim,

Nee kerel, ik ga geen discussie uit de weg.
Dit blijft een leuk medium om naast het daadwerkelijke karpervissen ook nog eens 's avonds met je hobby bezig te zijn.
Maar ik had het gevoel dat je "ons" wou ontlokken waardoor het mis ging met CTE. En no hard-feelings. Daar doe ik niet aan mee. Daar zijn me de ex. eigenaren te dierbaar voor. Waarom denk je.. dat er op elke karperbeurs... altijd wel 40 "klanten" te vinden waren.. die onbetaald meededen.. bij de stand van CTE. Omdat het niet alleen verkopers waren.. maar ook vrienden! Ja... en soms gaat vriendelijk zijn.. niet te zakelijk.. ten koste van je voortbestaan!!
Dus genoeg hierover.
Het waren en zijn goede karpervissers.. zonder kwade bijbedoelingen t.o.v. onze lievelingen.. maar kiezen soms voor het geld.
En dat stinkt niet.. wij mensen hebben een dunne schil. Veel principes... maar ze gaan helaas vaak, begrijpend, overboord als de inhoud van de portemonee slinkt.
Wij.. en dan heb ik het over veel karpervissers in Twente zijn blij dat de winkel wordt voortgezet. Voor onze Koffie-Koopavond .. gezellig bijkletsen.. over de vangst of het blanken.
Dus Tim wees welkom!!!!!!!!
Genoeg gekletst over de fam. Roelfsema ( ex eigenaren).. de winkel is open!!! Ik hoop dat de nieuwe eigenaar geen Bussloo's nodig heeft.. of moet deelnemen aan andere dubieuse dingen. Maar of ik hen meehelp op Carp 2003..... ik denk het niet!!!!!!!!!!!
Begrijp je mijn( en ons) gevoel?
Groetjes
Rinus

N.B. Tim vangze!!! Een goed seizoen!!!
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

26-07-2002 10:29

De reden over het hoe en waarom hoef ik eigenlijk niet te weten rinus! gaat me ook eigenlijk niets aan!

Maar ik denk dat je wel een heel goed punt maakt: Wij zien sommige dingen mbt de karpervisserij wel altijd als half crimineel maar vergeten daarbij ook altijd dat er gewoon mensen zijn die een boterham moeten verdienen, en ook die lui hebben kinderen te voedden.
Dat is de keerzijde van de medaille waar wij karpervissers eigenlijk NOOIT vermelding van maken.
Je hebt gelijk Rinus, Misschien ben ik inderdaad wel wat te hoog van de toren aan het blazen.

Ik dank je hartelijk voor de uitnodiging, en ga er gebruik van maken. Over een week of twee want ik vertrek morgen richting luxemburg (camping aan een groot meer natuurlijk!)

Maar ik kom dat kopje koffie zeer zeker nuttigen!!!!

Bedankt voor je reactie!

Groetjes Tim