vismaat

Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

23-10-2004 22:24

Beste medekarpervissers,
Hierbij even een reaktie op alle mail.
Er was eens iemand die n.a.v.alle nare ervaringen aan de waterkant(agressie,beroving enz)voorstelde om een rubriek op het board te krijgen met als vraag!
Vismaat gezocht/aangeboden.
Nu na vele weken later,is het niet gelukt(of nog niet?)dit op het carpboard geplaatst te krijgen.
Persoonlijke mail van div. personen aan de moderators heeft tot op heden zelfs geen antwoord opgeleverd.Ook niet het aanbod van een visser om deze rubriekals tijdelijk moderator op zich te nemen,heeft geen reaktie opgeleverd.
Mijn vraag is deze!
Weet iemand hoe het mogelijk is,deze rubriek of forum(geef het maar een naam)tot stand te brengen?????????
Het is toch heel vreemd,dat in deze tijd waar alleen vissen aan veel risico verbonden is,het motto,SAMEN VISSEN IS TOCH VEILIGER,niet van de grond te krijgen is!!
Mvgr.Aaron

Ps.Stuur allemaal mail naar de moderators,mischien helpt het!!!
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
jan van kranenburg

24-10-2004 01:42

Daniel,

Blijf even plat, man.
Hoop dat een paracetamolletje helpt.

Zie je graag tegemoet als KSN-lid; zonder hoofdpijn...

Beterschap, en met mvg

jan
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

24-10-2004 01:45

Zo Jan.

ook nog laat bezig.

Ik ga nu ook even plat....
CarpeR Diem
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

25-10-2004 12:41

Hoi Jan, dank je wel!
Met een paracetamolletje gaat het inderdaad wel een stuk beter, hoewel het nog niet alles is :wink:
Ik hoop tot ziens op een KSN-meeting of op de Carp!

Mvg. Daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Vincent Davies
Berichten: 71
Lid geworden op: 01-10-2004 15:21
Locatie: zuid holland

25-10-2004 15:07

Hoi Stefan.

"Quote:"
Tis niet zozeer dat die jongens slecht van wil zijn, zij hebben ook een baan, vriendin (sommigen een vrouw) en een hobby ernaast. Heb geduld, en wacht even de reactie af.

mvg
Stefan
_________________
Stefan ik Denk de jongens hebbben tijd zat gehaad om een antwoord te geven?? of niet zoms

Mvg Steve
Mickey Mousers are OK
Gebruikersavatar
Sander van Capelle
Berichten: 35
Lid geworden op: 17-08-2003 02:00
Locatie: Brabant

25-10-2004 19:59

Goede avond allemaal,

Ik denk dat de redactie denkt, dat het allemaal wel los zal lopen en dat dit idee een stille dood zal sterven... :evil:

Er is gereageerd, maar nog niet zo massaal als bijvoorbeeld de topic "oneindig verhaal", die natuurlijk op zich weinig toegevoegde waarde heeft. Begrijp me goed, ik ben altijd in voor een geintje en kan een dergelijk onderwerp/dergelijke droge humor zeker waarderen. Leuk om de tijd te doden.

Nu ben ik persoonlijk van mening, dat het onderwerp vismaat zoeken wel degelijk een toegevoegde waarde heeft en voor veel mensen een zeer nuttig instrument kan zijn om op een eenvoudige manier in contact te komen met collega karpervissers. Niet iedereen heeft zin en/of is in de gelegenheid om allerlei bijeenkomsten bij te wonen. :-?

Zou het daarom geen fantastisch idee zijn, dat je op karperwereld aan kan geven, dat je openstaat voor het idee om met andere karpervissers in contact te komen, om gezamelijk voor een (of meerdere) sessie(s) af te spreken? En als je hier geen behoefte aan hebt, kun je dit ook aangeven. Simple as that!

Hierbij dus maar weer een oproep aan iedereen die de karpervishobby serieus neemt, om aan dit onderwerp maximale steun te betuigen.

Keep this topic alive!!!!

Groeten,
Sander.
Ron Som
Berichten: 328
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Berkel
Contacteer:

25-10-2004 20:25

En als de aparte rubriek dan toch niet komt, kunnen we deze topic gewoon gebruiken.
Er is i.e.g. genoeg vraag naar vismaten.

[quote]Aaron Fresco:Samen vissen is toch veiliger[/quote] :D

Ron
Is het internet ook op zondag open?????
Gebruikersavatar
Jan van der Starre
Berichten: 161
Lid geworden op: 30-07-2003 02:00
Locatie: Zuid Holland

28-10-2004 21:02

We laten hem toch niet in de vergetelheid raken :D , iemand nog reactie gekregen van de raad van commisarissen???

Groet,
Jan.
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

28-10-2004 21:22

[quote="Jan van der Starre"]We laten hem toch niet in de vergetelheid raken :D , iemand nog reactie gekregen van de raad van commisarissen???

Groet,
Jan.[/quote]
Hoki Jan,
Nee,er is totaal niet op gereageerd door iemand van de redaktie.
Wel reageren de lezers op leuterpraat (oneindig verhaal enz)Maar zelfs op deze toch welkom Forum of hoe het maar mag gaan heten,weet NIEMAND te reageren.Ik vind het zeer onbehoorlijk (gebruik graag nette taal) dat er geen reaktie aan wie dan ook gestuurd is. Nee,onbeschoft is een beter woord.Wat heb je aan veel leuter topics,als aan een serieuse vraag geen aandacht geschonken wordt?
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

28-10-2004 22:16

Bij deze!
Gebruikersavatar
Sander van Capelle
Berichten: 35
Lid geworden op: 17-08-2003 02:00
Locatie: Brabant

29-10-2004 15:16

Aaron,

Misschien is dat juist het probleem, dat je te beleefd bent en blijft. Mensen met een GROTE BEK krijgen meestal wel zaken voor elkaar, maar degenen die netjes op hun beurt wachten en beleefd zijn, delven in deze maatschappij blijkbaar het onderspit...

Persoonlijk vind ik het zeer onbehoorlijk en onbeschoft om niet te reageren, op diverse mails etc. Kleine moeite lijkt me. Maar ja, hiervoor moet je wel opvoeding hebben genoten... :roll:

Misschien moeten we een nieuw topic starten, nl.
Afschaffen van het forum Ideeen voor het Carpboard Forum.

Met vriendelijke en beleefde groet,

Sander.
michel Tat

29-10-2004 15:25

misschien moeten we zorgen dat dit onderwerp elke dag bovenaan staat , wie weet lezen ze het nog ooit eens op een dag ver in de toekomst

dus iedereen die een nieuw topic wil (vismaat)

moet elke dag gewoon een reactie plaatsen in dit onderwerp,al is het "he meneer de moderators,graag een reactie op deze vraag.

groeten,

michel
michel Tat

29-10-2004 16:06

[quote="Aaron Fresco"]Heren karpervissers,

Hierbij een oproep om massaal te reageren,als je interesse hebt in de rubriek;
VISMAAT GEZOCHT/AANGEBODEN

Reageer en dan komt de rubriek er,is mij toegezegd!

Samen vissen! Stukken veiliger!

mvgr.Aaron[/quote]

Hoi Aaron,

wie heeft dat toegezegd dan ?

groeten ,

michel
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

29-10-2004 16:15

Jongens,

heb het topic meermaals gelezen en ook aangegeven aan de redactie van KWO, meer kan ik er helaas niet aan doen. Als je de moderators benaderd zit op de verkeerde deur te kloppen want die hebben alleen de mogelijkheid berichten aan te passen, te verwijderen of te verplaatsen.

Dus;
bertil@karperwereld.nl
menno@karperwereld.nl
gerrit@karperwereld.nl
frank@karperwereld.nl

Succes!

mvg
Stefan
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

29-10-2004 16:42

Hoi Stefan,
Ik heb net Menno een uitgebreide mail gestuurd en hem gevraagd aktie te ondernemen.
Tevens heb ik hem gevraagd om Bertil,Gerrit en Frank ook te wijzen op de topic VISMAAT aangeboden/gezocht.
Er loopt al vanaf 19mrt.een topic van Rinus Zoetebier met dezelfde vraag.
N.a.v.de diverse berovingen ben ik begonnen te wijzen op het samen vissen omdat dat een stuk veiliger is.
Mischien heb ik het tot op heden niet goed geprobeerd,maar ik doe met alle reakties erbij steeds weer m,n best om e.e.a. van de grond te krijgen.Mischien lukt het zo!
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Sander van Capelle
Berichten: 35
Lid geworden op: 17-08-2003 02:00
Locatie: Brabant

29-10-2004 16:53

Stefan,

ALLE heren heb ik een e-mail gestuurd. GEEN EEN van deze heren heeft ook maar de moeite genomen om te reageren. Daarvoor had ik al een mail naar Bertil gestuurd, maar hij heeft toen OOK niet gereageerd.
We worden dus gewoon GENEGEERD, lijkt mij zo.
Sorry voor de hoofdletters, maak ik normaal geen overdreven gebruik van, maar wellicht heeft het dit keer wel het gewenste effect.
Blijkbaar moet de boel dus een beetje WAKKER worden geschud en bereiken we dit enkel door een beetje te PROVOCEREN.

Hou me ten goede, ik heb begrip voor het feit dat de redactie het druk heeft, een gezin/vriendin en ook nog een paar uurtjes aan de waterkant wil doorbrengen. Geen probleem. Het is ze van harte gegund. Ik vind karperwereld.nl overigens verder een topsite! en dit mag ook worden gezegd, bij deze.

Maar het lijkt me toch niet al te veel moeite om de diverse berichten die ze over dit onderwerp hebben ontvangen, met van mijn part een one-liner af te doen, zoals bijvoorbeeld:
"We nemen e.e.a. in behandeling, maar momenteel erg druk, dus aub ff geduld", of
"We vinden dat er te weinig animo is, pas bij 100 positieve reacties gaan we er mee aan de slag" of
"We zien er helemaal niks in, omdat ..."

Wederom met VRIENDELIJKE en BELEEFDE groet,
Sander.

PS: Goed idee overigens om allemaal dagelijks ff te reageren, zodat het onderwerp vers blijft.
michel Tat

29-10-2004 17:05

ik wil verder ook niet klagen ,maar ik ben het wel met sander eens,

ik ben nog niet zo lang op het board, en in het begin had ik een vraag gesteld via pb aan 1 van de heren,over de huisregels

niets terug gekregen.

vorige week had ik een vraag over een artikel van 1 van de heren ivm eventuele ziete van karpers ?

niets terug gekregen

maakt mij verder niet uit hoor, maar nu zal ik nooit weten hoe de vork in de steel zat :cry:

maar ja , hopen dat deze topic iets op gaat leveren.

groetjes,

michel
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

29-10-2004 17:06

Is 'ie er nu nog niet ?

Ik had verwacht dat de nieuwe Topic er inmiddels al lang zou zijn !! ??
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

29-10-2004 17:14

Misschien ga ik nu wat te ver, maar wil naar aanleiding van de klachten over de redactie ook nog even iets kwijt. Ik heb begin vorig jaar een artikel ingestuurd naar een van de redactieleden en dus echt NOOOIT meer wat gehoord of gezien. Ik heb zelfs nog foto's ingestuurd voor dat artikel.
Maar het maakt allemaal niet meer uit. Ik plaats het wel ergens anders of geef gewoon gewoon een boek uit :wink:.

Verder sluit ik me volkomen bij de mening aan dat dit een topsite is waar ik heel graag rondstruin als ik niet ergens anders aan het struinen ben en dat ik verder weinig aan te merken heb.

MVG SS
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

29-10-2004 17:17

Ja,krijg net het voorstel om de moderators niet te mailen,maar de redaktie.
Heb ik nu gedaan en wacht dus maar af.
Er heeft zich iemand aangemeld,om als moderator deze rubriek tot stand te brengen.
Ja,wat moeten ze dan nog meer.
Ja.Marco niet alleen aan de waterkant is het soms blanken,maar op dit board tot op heden ook!!!!
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Vincent Davies
Berichten: 71
Lid geworden op: 01-10-2004 15:21
Locatie: zuid holland

29-10-2004 17:19

redaktie. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geef aub ANTWOORD show a little bit of RESPECT ! ! ! ! ! ! ! !

mvg Steve
Mickey Mousers are OK
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

29-10-2004 17:22

Het gaat er niet om of het een topsite is,maar of de inhoud nog meer kan bieden.
Mischien komt er een tijd,dat iedereen blij is met deze rubriek,als je bijna niet meer alleen kan vissen.Het is niet wat ik hoop,maar zie wel soms de verschijnselen.
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

29-10-2004 17:25

Oke,

Misschien toch tijd voor een nieuwe strategie?

Blijkbaar reageerd men niet op PB's / E-mails / Vragen op het board ..... wellicht moeten "we" stoppen ze te overladen met dezelfde berichten? M.a.w. laat idd dit topic uitgroeien tot de grootste van het board door hier iedere dag allen weer een reactie te plaatsen.

Stop met de andere vormen van aandacht vragen .....

En als dat allemaal ook geen effect heeft, kunnen we overwegen ergens een dependance te maken (lees ander forum) speciaal voor de vismaat gezochte zaken.

zo maar een ideetje .......


P.S.

@Stefan:

Barking at the wrong door?

Tsja dat is het nadeel van het middenkader he ..... de grondtroepen schoppen naar je en de hoge heren laten je hangen. Maar dan nog is dit wel de weg, via de modjes, aangezien die, naar ik mag aannemen, een makkelijkere ingang hebben bij de staf.

Als er ook niet nbaar jullie geluisterd wordt denk ik dat je bezig bent met een ondankbare job, ik waardeer jullie allen hoor :lol:
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

29-10-2004 17:25

Mannen, 1.000 maal sorry!

We hebben dit voorstel intern besproken en er is ook geen belemmering om een subforum mbt het zoeken van een vismaat te starten. Het is geen onwil of iets in de trend van het dood laten bloeden van dit topic.

Menno zal dit zo snel mogelijk regelen. Hij is de technische man van het Carpboard.

Hopelijk staat het er vandaag nog bij en zullen velen van jullie op deze manier een leuke vismaat vinden en vele leuke sessie beleven!

Vr.Gr.,

Bertil
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

29-10-2004 17:28

Heb ik dat!!!!!!! :o :o

Reageer ik eens een keer mider vrolijk, blijkt Bertil gelijk met mij te zitten typen ...... :lol:

Bertil, heeft het erg pijn gedaan deze reactie? :wink:

Greets Marc