Hoe veilig is het nacht vissen in Nederland?

Rik Schaap

08-07-2002 16:45

Er is voor dit een veel goedkopere oplossing....gebruik ik al jaren en kost gemiddeld 4 euro voor een setje....je moet alleen wel even macGyver spelen!

Er zijn voor vrouwen(en mannen...om discussie te voorkomen) beveiligingsapparaatjes te koop. Wat ze doen is een geluid geven van 130 decibel door er simpelweg een staafje uit te trekken(soort handgranaat idee maar dan anders)ingeval van aanranding etc...om indringers af te schrikken. Je zet het geluid weer af door het staafje er terug in te steken.

Deze zijn bij de Blokker te koop voor 3,99 euro. (officiele naam bij Blokker: SPORTS Personal Alarm, werkt op 2 penlites) Ze zijn waterdicht en heel belangrijk...zwart!

Goed hoe werkt het? Men neme een rol oud visdraad en maakt het touwtje op de gewenste lengte. Aan het ene eind bint men het staafje van het alarm(dit is vrij simpel want er zit een ringetje aan) Pak het alarm ding en tape het aan een haring of stok.

Het andere eind van de draad bind je ook aan een haring/stok. Het enigste wat je hoeft te doen is deze 2 dingen uit elkaar te zetten tot de lijn 20 cm boven de grond strak staat en natuurlijk plaatsen op de plek waar langs men eventueel kan komen(desnoods geheel rondom).

Dit is echt supereffectief! Zodra iemand tegen het touwtje loopt(niet te zien in het donker(en het alarm ook niet want dat is zwart ...) gaat er dus een sirene af(het pinnetje word er uit getrokken) waar het luchtalarm niks bij is(geen grap..koop er eentje en test het zelf).

4 euro..en weer een stukje veiliger!

Om het helemaal compleet te maken kan je ook de tv-tune van McGyver opzetten voor een optimale ervaring!

Onder het motto wie niet rijk is moet slim zijn!

B)
Hans-Peter van Ee

09-07-2002 07:31

Heren

Een flink aantal jaren geleden viste ik veel aan een cultuurwater.
Dit water ligt in een heel groot park.
Het park is met mooi weer een
ontmoetingsplek voor allochtone jongeren.
Nooit heb ik echte problemen gehad met deze jongelui, omdat mij vaak het gevoel bekroop dat zij toch respect hebben voor die vreemde gasten, die toch maar in hun eentje daar s'nachts aan de waterkant vertoeven.

Mocht ik onverhoopt ergens op problemen stuitten dan brengt een speciaal voor dit doel ontwikkelde biljartkeu uitkomst.
Ik weet dat dit fout is, maar als men hier moet gaan vertrouwen op de 'sterke' arm der wet, dan zou het verstandiger zijn om een extra levensverzekering af te gaan sluiten.

Nee, als men de politie erbij haalt dan loopt men zelfs het risico, dat de schuld bij de visser wordt neergelegd, want voor hun is dat hetzelfde als een kortgerokt meisje dat is verkracht.
Men heeft het dan zogenaamd gewoon zelf uitgelokt.

Ja, de mannen die als beroep politieagent hebben, horen thuis in de gay-scene, de enigste plek waar ze nog enigzins respect af kunnen dwingen, puur en alleen door het formaat knuppel dat ze bij zich hebben.

De politie, waar zij voor staan, hebben ze nodig op de Zwaan.

met walgende groet

HPE

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Hans-Peter van Ee op 2002-07-09 07:34 ]</font>
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

09-07-2002 08:57

HPE, ik ben het niet met je eens. Dit generaliseren van politieagenten slaat nergens op. Wat jij doet is ongeveer hetzelfde als b.v. zeggen dat alle karpervissers alleen maar 's nachts gaan vissen om te zuipen en te blowen. Ook onder politieagenten zitten vissers en ik moet zeggen dat ik hiermee alleen maar goede ervaringen heb bij controles, overleg etc.
Persoonlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik in ca. 50 jaar vissen nog nooit bedreigd ben en me ook nog nooit bedreigd gevoeld heb, nog in Nederland, nog elders. Op een enkel incident na neem ik de meeste verhalen dan ook met een korreltje zout...
Lid worden van de KSN of het VBK (indien mogelijk van beide verenigingen) is de beste optie om de belangen van de karpervisserij veilig te stellen / uit te kunnen breiden.
Rik Schaap

09-07-2002 09:01

Met tegenstrijdige gevoelens moeten ik bekennen dat ik mij aansluit bij de heer van EE. Net als bij vele andere (denk ik) is ook mijn vertrouwen in de politie nul. Zeker met nachtvissen...ten eerste zullen ze er een tijd over doen om te komen en ten tweede zullen ze je ook nog eens moeten vinden in het donker aan de waterkant.

Ongeveer 2 jaar geleden zijn bij mij tijdens een vissessie mijn spullen gejat terwijl ik werd bedreigd met een mes. Op zich al genoeg om nooit meer te overwegen om te gaan vissen...dit verwatert echter na een paar weken van rust en bijkomen.
De reactie van de politie was verbijsterend. Te geshockeerd van al het gebeurde ben ik die avond direct naar huis gegaan met het idee volgende dag aangifte te doen. De volgende dag naar het politiebureau gegaan.

.....ik had net zo goed 2 uur lang in een berg stront kunnen gaan zitten voor hetzelfde effect.

1e reactie agante: Oh, dat is niet zo fijn.

2e reactie agente: waarom heeft U gisteren niet gebeld? antwoord: zie boven

3e reactie agente: Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig van geloof.

4e reactie agente: Waren die spullen verzekerd? antwoord: nee agente: dat was dan niet zo slim he?

Om een lang verhaal kort te maken: ik ben het bureau uitgelopen en zet er nooit een stap meer terug in. Deze agente mag bij mij de stront nog niet eens van de plee krabben. Ik walg van dit soort politie-agenten in dit land.

Dit schrijf ik er even extra bij met de edit knop: ik heb de reacties gelzen na dit bericht en moet herstellen dat er inderdaad bij agenten ook niet gegeneraliseerd(leuk woord voor scrabble) mag worden...dus bij deze. Waarschijnlijk trof ik net een rotte appel.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Erik Lambooy op 2002-07-09 09:52 ]</font>
peter m hoogeveen
Berichten: 221
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

09-07-2002 09:36

HPE, het valt mij ontzettend van je tegen dat iemand die voortdurend de woorden respect en verdraagzaamheid in de mond neemt zo plat en grof over de politie schrijft.

Peter
(geen politieman)
Hans-Peter van Ee

09-07-2002 10:04

Peter

De ervaring heeft mij geleerd dat iedere willekeurige persoon in dit land politie-agent kan worden.
Als ik kijk waar de gemiddelde politie-agent voor staat dan walg ik daar soms van.
Lullig bekeuringen uitschrijven zijn ze goed in, maar zodra er daadwerkelijk opgetreden moet worden dan faalt men nadrukkelijk.

Kijk eens naar Amerika wat voor een agenten ze daar hebben, dat zijn geboren agenten.
Die treden pas op zoals het hoort, dat komt ook omdat een agent daar wel ergens voor staat en dat stralen ze ook uit.
En jij hebt gelijk wat mij betreft, als ik ergens geen respect voor heb dan is dat de gemiddelde politie-agent die nadrukkelijk loopt te falen.
Of is het normaal dat in verschillende steden/dorpen de wet wordt bepaald door grote groepen marokanen??
Dat zouden ze eens in hun eigen land moeten doen.

met visvangende groet

HPE

p.s. ik ben opgegroeid in Ede, de eerste
gemeente met camera-toezicht.
En terecht wat ik daar af heb zien spelen tart elke omschrijving.
De politie stond erbij en keek erna, gewoon om dat ze zelf bang waren.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Hans-Peter van Ee op 2002-07-09 12:40 ]</font>
peter m hoogeveen
Berichten: 221
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

09-07-2002 10:57

HPE, ben je soms zelf een afgekeurde politieman? Ik dacht met een linkse idealist van doen te hebben!
Gelukkig hebben we nu een rechts kabinet zodat het snel afgelopen is met die doorgeschoten tolerantie, maar niet heus.
En passant wordt het milieu verkwanseld, maar wat maakt het uit? Je kunt dan tenminste je wagen overal kwijt zonder dat je een parkeerbon krijgt van die lapzwansende politiemannen die nog te rot zijn om die allochtonen bla bla bla

Groeten van een zich over je bewustzijnsvernauwing verbazende

Peter
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

09-07-2002 11:47

Ik vind het inderdaad diep triest, dat in sommige steden, de politie niet eens meer op een 'call' uitgaat,
omdat ze weten dat het een zogenaamde 'probleemwijk' is, of dat er grote groepen marokkanen/turken, zelfs grote groepen nederlanders op ze staan te wachten.
het gaat er niet om of ze turks, irabisch of weet ik veel wat zijn.
het gaat er om dat ze bang zijn om er op af te gaan.
en dan vinden ze het nog raar, dat ze geen respect krijgen.
Vind je het gek als je niet eens ergens op af durft te gaan, zonder een groot M.E. busje ?

Maar net zoals overal, bij de politie zijn ook 'job loving' politie agente(n)(s).
Die overal opaf gaan, omdat ze het 'land willen beschermen'.
En alleen uitrukken voor belanrijke problemen.
En niet als de buurvrouw, de bloempot van de buurman heeft omgestoten.
daar sturen ze de wijkagent, of stadswacht maarvoor op pad.

Ik ben, toen ik een paar weken geleden, gecontrolleerd werd aan de waterkant perfect, proffesioneel, en vriendelijk te woord gestaand.
Ik dacht ook bijmezelf, Man, wat doe je hier om 8uur voor me tent, in het natuurgebied.
Maar hij had wel respect voor ons dat we onze hobby zo 'volledig' uitvoerde.
dat we er niet voor terug deinsde om een paar dagen te blanken.
om met kut weer in je tentje te zitten etc.

de ander die hij bij zich had, die was iets minder vriendelijk, maar die probeerde zich ook zwaar te bewijzen.
(*hij was namelijk 'iets minder' dan de agent die mij aansprak (*bron: zie streepjes op z'n schouder :wink:))
Hij stelde zich erg 'patserig' en 'agressief' tegen me vismaat op.
(*ik had de ietswat 'proffesionelere agent naast me)
dit fokte me aardig op, want ook hij had een beetje normaal kunnen doen, normaal praten, en niet zo minderwaardig.

toen ze weg gingen, werden we ook hartelijk gegroet, door de een.
de ander liep gewoon strak door terug naar de auto, en vertrekte z'n bek niet.


hiermee wil ik alleen zeggen, dat er 'agenten' zijn, en agenten.
Hans-Peter van Ee

09-07-2002 12:55

Peter

Bewustzijnsvernauwing, dacht het niet, ik beschrijf de keiharde werkelijkheid.

En ik een afgekeurde agent, laat me niet lachen, linkse idealist ook fout.
Politiek en politie allebei niet mijn kopje thee.
Vertel mij eens waarom het op bepaalde plaatsen in Nederland in het donker onveilig op straat is??
Ze weten dat notabene maar ze veranderen er niets aan, sterker nog ze kunnen het niet eens.

Peter en jij??
Ben jij soms zo'n paarse rakker die alles gedoogd en ondertussen even een bekeuring uitdeelt aan iemand die vergeet richting aan te geven op de fiets??

met verbaasde groet

HPE
Henrie de Vogel
Berichten: 212
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Gouda

09-07-2002 16:12

HPE,

Ik herken je frustraties. Gouda is net zo`n gemeente als Ede. Daar heeft de politie ook niets in te brengen. Toch wil ik e.e.a. niet aan de indiviuele kwaliteiten van een agent ophangen. Als er in Gouda hard werd opgetreden, dan moesten de betreffende agenten zich verantwoorden voor hun gedrag en enig zicht op promotie (dus meer salaris) zat er dan niet meer voor ze in. Ik zie het zo, flapdrollen in de regering maken slappe wetshandhavers.
Verder vorige week in ons plaatselijke nieuws.
Een opstootje tussen allochtonen en autochtonen. De politie, zo meldt de krant, heeft zich strategisch terug getrokken om escalatie te voorkomen. In de praktijk was dit een laffe vlucht. Dezelfde avond werd elders in het dorp een visser bekeurd met 3 hengels. Ik weet wel, dat mag nu eenmaal niet, maar in kombinatie met zo`n bericht over strategisch terugtrekken als de autochtonen weer een gekoeieneerd worden en je als agent dan afreageren op die zelfde autochtone visser, krijg ik altijd kotsneigingen.


Henrie
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

09-07-2002 16:25

Oke ff over de politie onze grootste 'vrienden'.

Ik ken een water waar het op een zomeravond altijd fout aan toe gaat. Dan is er weer een vuurtje van 2 m hoog door de plaatselijk campingjongeren of dan zitten er weer sigeuners die wat afval op te branden. Ik zit dan te vissen, ik wordt netjes gevraagt naar verguning ect ect. Ik spreek de 'meneer daar op aan waar hij zelf op 200 van af staat en hij zegt "ja maar daar kom ik niet voor ik heb NU de taak om vissers te controleren."'. Nouw daar zakt mijn BROEK dus vanaf

En je hebt agenten die pas na ruim 45 MIN komen als er zondags morgens om 7.00 een cal wordt gedaan.

MVG JoHaN.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

09-07-2002 19:21

Je bedoelt zoals de politie van LA, Hans-Peter? Making the difference...

Met vebaasde groet Kees
Hans-Peter van Ee

10-07-2002 19:05

Kees

Wat de politie betreft van LA, hun optreden ging natuurlijk erg ver, maar zij trekken tenminste wel een grens.
Hier in Nederland verhard de maatschappij zienderogen.
Zie die juwelier in Tilburg die na meerdere overvallen het recht in eigen hand nam.
Dit komt wel voort uit het feit dat deze man zich onbeschermd voelde.
Maar het is natuurlijk niet de oplossing. Wanneer de wetshandhavers eens gaan uitvoeren waar ze echt voor moeten staan keert misschien het respect terug.
Het komt misschien allemaal wel wat generaliserend over maar dat is niet de bedoeling.
Het is echter zo dat men de prioriteiten verkeerd legt, stop eens met het constant bekeuren en werk aan de veiligheid op straat.

En meer blauw op straat, ja dat klopt wel.....

met gekleurde groet

HPE
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-07-2002 21:36

Hans-Peter,

In de grote steden van Amerika trad de verharding die we nu ook hier menen waar te nemen al veel eerder in. Het antwoord daarop is de Amerikaanse politie van nu, met nog merkbare invloeden van een racistisch verleden. Aangezien we achter Amerika aanhollen zal je wel gelijk krijgen. Of het de oplossing is betwijfel ik oprecht. Ondanks alles zijn er nog heel veel Amerikanen die zich heel erg onveilig voelen. Wat het antwoord wel moet zijn, weet ik ook niet.

Zonder de verhalen te kort te willen doen, is het ook vaak een gevoel van onveiligheid zonder een werkelijke persoonlijke belevenis. Daarin deel ik wel een beetje de ervaring van Aart. Maar, ik ontloop wel bepaalde stekken. Bijvoorbeeld waar 's nachts de doorgang is voor kroegbezoekers. Ook mijd ik liever op een mooie zomeravond een stek in een parkdeel met hangjongeren in Amsterdam West. Neem ik liever de stille kant. Ik zoek het dus ook niet op.

Met neutrale groet, Kees.
Wilko Bloem

10-07-2002 23:09

Ja het is te makkelijk, om het handelen van politie te gaan veroordelen, ik ga het ook niet goed praten. We weten niet, wat er wederzijds gezegd en voorgevallen is, waar eventueel je bloed van aan de kook gaat, als politieman zijnde. En deze is ook maar een mens Heren, dus gaarne begrip, en het voordeel van de twijfel, wat men ons in de media dan wil doen geloven.

Die juwelier in Tilburg, die na meerdere overvallen het recht in eigen hand nam.
Komt voort uit het feit dat deze man de dupe werd, van een falend politiek en justitioneel beleid, duidelijk! Waar bij de oorzaak, justitie zijn prioriteiten nogal "commercieel" gesteld heeft staan. En niet in het broodnodige belang van het beveiligen van burgers zoals behoort! Maarr wel het klakkeloos bekeuren, van deze braaf belasting betalende melkkoetjes, voor luttele overtredingen.

Wet handhavers en respect terug? Mmm desnoods met "geweld" wat mij betreft, voordat het helemaal onleefbaar gaat worden, dan de beuk er maar in hoor! Het beginnen zo langzamerhand, op een stelletje welzijnswerkers te gelijken, tjonge jonge dat kan toch niet de bedoeling zijn? Hoogste tijd voor een niet gedogende taakomschrijving mijn inziens!
Met blauw aanlopende groet Wilko!

I kill people :evil:
I kill people for money :evil:
But you are my friend :evil:
I kill you for nothing :evil:
Thijs de Weerd
Berichten: 252
Lid geworden op: 12-05-2002 02:00
Locatie: Eefde

10-07-2002 23:28

Ik heb een keer een vechtpartij moeten aanschouwen waarbij 2 jongens helemaal afgetuigd werden.Snel de politie gebeld..
wat dacht je hoe lang het duurde voor dat die afgekeurde stadswachten er waren.??
40min...ja echt waar en die jongens wisten zelf nie meer of ze nog leefden volgens mij.Het zal je als visser ergens in de rimboe gebeuren...
LINKSOMDRAAIENDE MET RECHTS EFFECT ANDERSOMHAKENDE SIMSALABIMRIG.
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

11-07-2002 10:43

even terug komend op de politie in de US.

er zijn daar ook zat 'ghetto' of 'achterstands' wijken, waar de politie daar zich zeer zeker niet durft te vertonen.
omdat ze anders een paar a.k. kogels in de voorruit krijgen geschoten.
of meer van dat soort ongein.
het is hier niet alleen in nederland zo.
zoals men ziet op de televisie, "cops" etc, word er niet overal gehandeld.
Netzoals de nederlandse aanhanger van "cops", oftewel "de politie", zie je ook mensen die overal binnen 5minuten te plaatsen zijn, en wel direct en ingrijpend optreden.


Maar aan de ene kant kan je het ook zelf een beetje aantrekken.
Als je met je tentje in zo'n 'probleem' wijk gaat zitten, vraag je er een beetje om.
OK Ik weet ook, ze moeten je g*dv*rd*mm* gewoon met rust laten.
ze hebben niets te zoeken bij je tent, aan je tent, en aan jou.
Maar je weet dat het kan gebeuren, dus waarom niet liever ontlopen, dan indeweg gaan staan.

Ik had ook een aantal mooie stekken ingedachten om vorig jaar te gaan bevissen.
legde ze aan me vismaat voor, en ik kreeg het advies om dat maar uit me hoofd te zetten.
er zijn daar namelijk meerdere vissers uit hun tentje getrokken, door de 'rondhangende' jeugd.
want die zoekt dit soort 'problemen' gewoon direct op.


Christiaan.
Wilko Bloem

13-07-2002 09:51

Mmm inderdaad
Wilko Bloem

13-07-2002 10:07

Mmm inderdaad, het moet niet gekker worden Christiaan, met dat zwervende hangtuig! Dat men zelfs al rekening moet gaan houden, van waar te moeten gaan vissen! Oorzaak en gevolg van een "justitioneel" flitsend wanbeleid! Met alleen geld binnen-harkend, gestelde prioriteiten!
Met broek afzakende groet Wilko!

I kill people :evil:
I kill people for money :evil:
But you are my friend :evil:
I kill you for nothing :evil:
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

13-07-2002 17:49

Achja, nobody is perfect. Alles heeft zo z'n goede en slechte dingen. Een helehoop hier zit de politie af te kraken maar wacht maar tot je ze een keer echt nodig hebt. Ik heb ze vaak genoeg echt nodig gehad en toen waren ze er. En dat telt! Tuurlijk zal dit verschillen per stad maar elke stad heeft zo z'n prioriteiten. Jongens, beetje meer respect voor de boys in blue mag wel denk ik.
Wilko Bloem

13-07-2002 21:57

Mmm politie word hier niet afgekraakt, maar het justitioneel beleid! Enne ik heb ze ook wel eens nodig gehad, enne...... toen waren ze er niet...en dat telt zekerrr! Inderdaad,kan dat verschillen per stad omdat men zijn prioriteiten stelt "goed" of het zij fout! Respect krijgt men ook niet zo maar, kan alleen verdiend worden met echte politie taken, en beslist niet metlasertjes!

En hoe justitie, zijn beleidslijnen bepaald en uitzet. En beslist niet, met volksverlakkertjes die in de berm liggen te gluipen met een lasertje! En brave nette burgers, voor een luttele overschrijding, van de toegestane snelheid! Het geld uit de zakken rolt, terwijl bolletjesslikkers retour gestuurd worden richting thuishaven, over "gestelde" prioriteiten gesproken!
Met zeer sceptische groet Wilko!

I kill people :lol:
I kill people for money :lol:
But you are my friend :lol:
I kill you for nothing :lol:
ruud verhoef
Berichten: 6
Lid geworden op: 11-05-2007 15:53
Locatie: zuid Holland

11-05-2007 17:19

heyhey.

leuk topic dit.
dit is mijn eerste post hier en ik zal gelijk een leuk lijstje neerzetten over politie agenten (ben er zelf ook 1).

Vanaf hun geboorte leert u uw kinderen dat ik de boeman ben en zij zijn dan geschokt, omdat ik met mijn traditionele vijand, de crimineel, vergeleken word.



U beschuldigt mij dat ik de jeugd te zacht aanpak, totdat ik op een keer uw kind de les lees.



U neemt waarschijnlijk een uur middagpauze en zo nu en dan een koffiepauzes, maar u beschuldigt mij van luiheid als ik een keer ga zitten.



U bent erg tevreden met uw goede manieren, maar u vindt het normaal om mijn maaltijd met uw problemen te onderbreken.



U windt zich op als iemand u in het verkeer de weg afsnijd, maar als ik u op hetzelfde betrap, voelt u zich onterecht behandeld.



U kent alle verkeersregels, dus u hebt nooit terecht een bekeuring gehad.



U stoort zich eraan dat ik mij met hoge snelheid naar een plaats des onheil spoed, maar u beklaagt zich erover als het meer dan 10 seconden duurt voordat ik bij uw probleem ben.



U ziet het als een deel van mijn werk dat ik geslagen word, maar als ik terugsla, noemt u dat machtsmisbruik.



U zult er niet aan denken om uw tandarts te vertellen hoe hij een kies moet trekken, of een dokter te laten zien hoe hij een blinde

darm moet opereren, maar vindt het heel normaal om mij steeds te vertellen hoe ik mijn werk zou moeten doen.



U praat tegen mij op een manier die u in elke andere situatie een bloedneus zou opleveren, maar verwacht van mij dat ik dat zondermeer accepteer.



U schreeuwt: "Er moet wat tegen de criminaliteit gedaan worden!" maar u wilt niet als getuige optreden of er op een andere wijze mee lastig gevallen worden.



In uw ogen deug ik absoluut niet, maar het is natuurlijk volkomen terecht als ik uw vrouw help bij het verwisselen van een band, haar op weg naar het ziekenhuis voor een bevalling begeleid, uw zoon met mond-op-mondbeademing het leven red of overuren maak om uw weggelopen dochter te vinden.



Welnu, geachte belastingbetaler, beklaag u over de manier waarop ik mijn werk verricht en geef mij alle mogelijke scheldnamen.



Maar vergeet niet dat uw eigendom, uw familie en ook uw leven van mij of mijn collega's af kan hangen...



Jawel, geachte belastingbetaler, dat ben ik, die 'waardeloze politieman'

moeten jullie maar ff lezen.
groeten ruud
be all you can be
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

11-05-2007 17:48

En net als een echte politieman kom je veels te laat. 5 jaar om precies te zijn... :oops:

Maar toch welkom... :D
Gebruikersavatar
Rob van Burik
Berichten: 158
Lid geworden op: 22-07-2002 02:00

11-05-2007 17:57

Mijn god, anders trap je even een topic van 5 jaar omhoog om je gelijk te halen, treurig....... :roll:
Gebruikersavatar
Albert van Benthem
Berichten: 319
Lid geworden op: 07-07-2006 14:38
Locatie: Oosterwolde (Fr)

11-05-2007 18:10

Ik zeg altijd maar zo:

Een politieman is je beste vriend....






Oh, nee.. Dat was een hond :P


Gr. Albert

P.S.: Dit is bedoeld als grapje..
Melk nooit mannetjesgeiten...

http://vimeo.com/9069111