ziek?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sjoerd Bakker
Berichten: 293
Lid geworden op: 27-02-2003 01:00

28-06-2004 19:42

Stel je bent aan het vissen en je vangt een karper :wink: . je tilt hem uit het schepnet op de onthaakingsmat en daarna eventuaal op de weegzak. en tenslotte maak je foto's. nadat je hem heb teruggezet ga je weer lekker zitten. maar wat nou als je dan bijvoorbeeld een boterham gaat eten kun je dan ziek worden omdat die je die karper vast heb gehouden? want al dat slijm enzo lijkt me niet echt hygenisch. ik maak mijn handen dan altijd wel schoon maar dan nog zou je ziek kunnen worden?
ik ben het in iedergeval nog nooit geweest

mvg sjoerd
Jordi Schoffelen
Berichten: 294
Lid geworden op: 27-06-2004 17:00
Locatie: Hulsberg

28-06-2004 19:49

als ik ergens nooit ziek van zal worden dan is het wel weer zo'n schitterende karper te vangen :wink:
het enige dat je kunt krijgen is (een nog ergere versie van) het KARPERVIRUS

grs Jordi
pieter sikkema
Berichten: 147
Lid geworden op: 20-06-2004 15:06
Locatie: amsterdam en heerenveen

28-06-2004 23:54

tja het karpervirus :lol:

ik krijg altijd halucinaties en het begin te transpireren en kan gewoon niet meer rustig stil zitten :lol:

ff serieus..het lijkt mij niet zo'n probleem
Ik ben er zover ik weet nog nooit ziek van geworden. Je hebt namelijk gewoon een imuum systeem dat goed werkt.
ff je handen afspoelen is wel aan te raden.
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

28-06-2004 23:56

gewoon zeep mee nemen je geen water voor nodig hebt.. doe ik meestal.. en dan voordat je de karper weer aanraakt ff je handen nat maken / afspoelen :P
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

29-06-2004 00:25

het lijkt mij inderdaad ook niet echt gezond, maar zeep gebruiken na de vangst van een karper en je aas weer bevestigen doe ik al helemaal niet. Wat ik eigenlijk altijd doe is als ik brood eet dit uit het broodzakje te eten, heb dus alleen het broodzakje aan de buitenkant vast. (Het broodzakje wel meenemen naar huis hè maar dat hoef ik tegen jullie denk ik niet te vertellen!!)

Maar wat mij eigenlijk ook opviel was dat ik de thermosfles met koffie in het gras neerleg(of hij valt om). Ik drink altijd uit de beker die bovenop de fles zit, dit betekent dus dat de buitenkant van de beker in aanraking komt met het gras, dus ook met hondenpis, rattenpis, en weet ik wat voor een vuiligheid nog meer. Dit vondt ik later ook niet echt een lekker idee.


Groet Mike
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

29-06-2004 10:45

ik ga vrijdag een weekend ! en ik ben er nu al ziek van !

pijn in mn buik van de spanning ! ;)

ghhehe....
Plaats reactie