zijn er nog karpergabbers....

tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

15-03-2004 19:26

ik vind hiphop ed. ook niet zo veel aan maar je zult mij dus niet horen zeggen dat het zuigt oid.
het is mooi dat we elkaar begrijpen :wink:

mit grunningse groet'n,
Tim :)

P.S. ik ga binnenkort ook naar M.O.H. zal wel weer een duivels goed feest worden 8)
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
Arjan vd Palen
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

15-03-2004 21:54

Tim,
Feest zelf is niet veel mis mee nee, alleen locatie is minders vind ik zelf.
Ik ga daarom deze x ook niet, ondanks dat het op 15 km afstand gehouden wordt. Ik ga denk ik mooi vissen, en het geld dat ik hiermee bespaar heb ik bewust bij een digitale camera gelegd voor mijn visfoto's.
Ik hoop wel dat er nog een x een MoH v.s. Hellraiser gehouden wordt in Zuidlaren, hier kan het beursgebouw echt niet aan tippen.

Groetjes,
Arjan
Xavier Hacking
Berichten: 336
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: Stein(lb)
Contacteer:

15-03-2004 22:07

trouwens, die skaters en punkers zijn nu ook weer allemaal uit,
ik zie er nog maar enkele extreme bij, de rest is allemaal zich weer normaler gaan kleden enzo, de gabber, sjah dat zijn er helaas ook nietn zoveel op mijn school
op andere scholen/locaties wel weer
nu is het meer die Wannabe nigger (50 cent enzo) beh...
maarja dat raakt wel weer uit, de hardcore komt gelukkig steeds meer in
het is alleen niet leuk dat je met een lonsdale pet/kleding, door iedere marokaan zowat van ik kom nog wel eens langs met familie....nagekeken word en dat iedereen je vraagt of je racist bent?!!!
irritanter kan haast niet
maja
de muziek(hardcore) is toch zeeeeeer goed!
ook op de feesten geeft dit toch de meeste aanspraak, op die r/b kun je haast niet dansen, zo saai en gezeurs...
je moet lekker kunnen stampen!!
uit je dak gaan op echte nederlandse muziek!
en trots zijn dat je nederlander bent, wat weer door velen allochtonen verkeerd opgevat word en wat ook weer nergens op slaat!

amen...
met stampende groet xavier
The Carphack strikes back @ http://www.carp-freaks.com !
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

16-03-2004 06:20

Zo zo. lopen er meer gabbers rond dan ik dacht.
Als jullie wat ouder worden jongens, dan gaan ook jullie wel overlopen.
Doe je niks aan, komt met de leeftijd :D

Wedden dat ik gelijk heb.
Ik wed 20 euro en dan spreek ik jullie over 10 jaar voor de inkasso.

RC

:D :D :D :D :D
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Jos van Dalum
Berichten: 280
Lid geworden op: 21-01-2004 15:20

16-03-2004 10:02

Robert,

wat denk je zelf dat iedereen tot aan zijn veertigste in zij aussie en zijn kale kop alle feesten afgaat, sommige mensen gaan ook zeker binnen een paar jaar aan hun toekomst denken, doe ik nu al maar in mindere mate.

later
Jos :o
Gebruikersavatar
steve davies
Berichten: 72
Lid geworden op: 17-01-2003 01:00
Locatie: Zuid Holland

16-03-2004 19:10

Old Gabbers never die ! ! ! ! ! ! ! they just get married ! ! ! !

gr Steve D :(
Jorne van den Dool
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-06-2003 02:00
Locatie: Lekkerkerk

16-03-2004 21:48

Hallo gabbers en niet gabbers en alles wat er tussen zit,

Is wel weer een hele interessante discussie........?!
Wat me opvalt is dat de "gabbers" hier (over het algemeen) lekker kortzichtig zijn........gabbermuziek is het en de rest is voor homo's etc.
In het verlengde hiervan, gabbers doen alsof ze schijt hebben aan de rest (of aan anderen die gabber shit vinden) en anderen vooral veroordelen.

De meeste ervaringen die ik met gabbervissers (of wat er voor door moet gaan) heb is dat ze er een mooie teringzooi van maken aan de waterkant.
Zoals ik al schreef geldt dit natuurlijk niet voor alle gabberende karperaars, maar waarschijnlijk wel voor een paar die schijt hebben aan anderen en dus ook schijt aan de waterkant/vissen etc.

Komt u maar met uw commentaar!!

Met vriendelijke groeten uit de stad waar de gabber in Nederland zijn oorsprong vindt, Jorne.
»(((('>
coen zwaans
Berichten: 261
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: volkel

16-03-2004 21:52

nou, ik ben zelf geen egte gabber, maar luister hardcore en ga ook de feesten af.

in elke muziek soort heb je mensen die er een puinhoop van maken.
gabbers
r&b
enz. der zijn altijd mensen die er een zooi van maken.
ik denk dat muziek niet te koppelen is met je gedrag aan de waterkant, als je teminste een egte visser bent!!


mzzls coen
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

16-03-2004 22:20

Jezus, wat een stelletje leeghoofden zijn al die wannabee-gabbertjes toch zeg.
Bijna net zo erg als al die irritante skinheads :evil: bij de laatste nightmare in de ahoy. Ooit weleens stilgestaan bij hoe de naam gabber in de wereld is gekomen... En maar stampen bij de the Darkraver :D

Laten we maar hopen dat de wijsheid met de jaren komt...
Jorne van den Dool
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-06-2003 02:00
Locatie: Lekkerkerk

16-03-2004 22:20

Coen,

Zo is dat!
Was ff een uitlokkertje van mijn zijde! (leuk dat er na vier minuten al een reactie is! Erg voorspelbaar ook! (gabbers/hardcore liefhebbers voorspelbaar?))

En ook is het zo dat je R&B (of wat voor muziek dan ook )niet kan koppelen aan de geaardheid van iemand. Zo mijn punt is gemaakt

Tot ziens maar weer!

Jorne
»(((('>
Gebruikersavatar
Jos van Dalum
Berichten: 280
Lid geworden op: 21-01-2004 15:20

17-03-2004 09:39

Niels,

ik was ook op nightmare en ik heb echt niet op darkraver staan stampen, niet omdat hij zwart is, maar gewoon kut draaide om 6 uur 's morgens met zijn oldskool.

Vang ze allemaal,

Jos :wink:
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

17-03-2004 11:06

jorne

met jouw post ben jij toch ff lekker net zo korzichtig als de mensen die jij even over een kam scheert. Ik hou toevallig ook van gabber muziek,maar ik durf een weddenschap aan te gaan met jouw, dat jij nooit rotzooi of lawaai op mijn stek zal vinden!
Weet je waar jij last van hebt aan de waterkant? Van jongeren die er en teringzooi van maken en toevallig (omdat die muziek in is) ook naar gabber muziek luisteren! Alleen door jouw kortzichtigheid verlies je de realiteit uit het oog en kom je met deze ondoordachte posting!

met hakkende groet martijn
Gebruikersavatar
Jos van Dalum
Berichten: 280
Lid geworden op: 21-01-2004 15:20

17-03-2004 12:21

zo is die ff op zijn nummer gezet :wink:
Jorne van den Dool
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-06-2003 02:00
Locatie: Lekkerkerk

17-03-2004 21:16

Ha Martijn en Jos en alle andere al dan niet hakkende (maar natuurlijk niet aan de waterkant) vissers,

Het klopt dat ik in mijn reactie redelijk kortzichtig ben. Dit heb ik zoals ik al uit probeerde te leggen expres gedaan om een aantal anderen, die behoorlijk kortzichtig reageerden even wat tegengas te geven.

Zoals bij veel dingen in het leven (beetje filosofisch....) zitten er tussen de vele goede altijd een paar rotte appels.
Tegen hen is mijn kortzichtige reactie gericht.

Tegen alle andere "goede" vissende gabbers en hardcore liefhebbers zou ik willen zeggen, blijf gewoon vissen zoals je altijd doet en maak je vooral niet druk om wat een ventje uit Rotterdam allemaal schrijft.

En mocht ik jullie erg gekwetst hebben bedenk dan dat het meer over jullie dan over mij zegt.

Met visvriendelijke groeten, Jorne

btw vandaag mijn eerste vis op drijvend aas dit jaar gevangen!
»(((('>
Gebruikersavatar
Simon van Vegchel
Berichten: 427
Lid geworden op: 10-03-2004 14:43
Locatie: Eindhoven

17-03-2004 21:40

Martijn Nederpel schreef:jorne
Weet je waar jij last van hebt aan de waterkant? Van jongeren die er en teringzooi van maken en toevallig (omdat die muziek in is) ook naar gabber muziek luisteren!


Kijk en dit vind ik nu weer kort door de bocht, ik ben zelf 14, vind hardcore leuke muziek, maar zal echt nooit mijn rotzooi laten slingeren, meteen zijn de jongeren die naar hardcore luisteren weer de schuld... kijk eens wat rond en je ziet dat er ook genoeg 20+ers lopen te smijten met blikjes, zakken, frietbakken, lijn enz. Dat zijn echt niet alleen de jongeren hoor... tss.... :-?
Jorne van den Dool
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-06-2003 02:00
Locatie: Lekkerkerk

17-03-2004 21:45

Heel goed Simon!

gr. Jorne
»(((('>
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

18-03-2004 10:25

Mod, gooi hier aub een slot op. Dit gaat over niets en leidt al helemaal tot niets. Bij voorbaat dank.
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

18-03-2004 10:45

jah idd k*t topic ! over gabbers ??? bestaan die nog dan :S

((slotje))
Just another carp fisher.......
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

18-03-2004 10:45

simon..wel es ouderen gezien die naar harcore luisteren? Het was dus totaal niet kortzichtig maar wou ff aangeven dat het niet aan de muziek ligt maar aan personen die toevallig naar die muziek luisteren..wat mij betreft ben ik hier nu klaar..........
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

18-03-2004 14:03

theo,
dit heb ik een week geleden ook al geopperd...
het gaat idd nergens over!

mit grunningse groet'n,
Tim :)
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

18-03-2004 16:14

Hardcore is na hardstyle de populairste muziekstroming in Nederland op dit moment. Of de echte gabbertijd terugkomt zoals vroeger, denk ik zelf niet, maar de muziek 100% zeker van WEL.

Ik werk zelf in de muziekwereld dus mensen die zeggen dat hardcore dood is, weten niet waar ze over praten.

R&B en Hip-hop is ook wel populair, maar zeker niet zo erg als hardcore.

----HARDCORE WILL NEVER DIE---- 8)
Gebruikersavatar
Dennis Toet
Berichten: 42
Lid geworden op: 11-02-2004 21:00

18-03-2004 17:09

ik ben zelf dj en draai alleen maar hardcore en als je ziet hoeveel hardcore platen er elke week aan komen kan je dat al bijna niet meer bekosstigen

en voor mij mogen veel mensen denken dat hardcore dood is ik heb ook liever dat ze dat denken die mensen horen dan zowieso niet thuis op een hardcore feest en het is beter voor de muziek zelf dat niet iedereen weet dat hardcore weer in is

anders krijgen we weer van die toet toet boing boing nummers :(
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

18-03-2004 19:15

hee karpergabbers? :o :o :o :o :o :o

zijn jullie ook van die gastjes die dan vissen met pillen?
dus strakke gabberkarpervissers :o :o

hier in de buurt heb je namelijk van die kale gabbers die ook nog doen vissen...........zijn ook altijd de hele nacht wakker :lol:
vraag me dan af hoe ze dat volhouden?????????hahahahahah :wink:

mvg

viktor
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

19-03-2004 10:53

:roll: de enige pillen die ik gebruik tijdens een nacht sessie zijn op basis van eieren vismeel en een paar andere ingredienten, en ik blijf zo lang wakker omdat ik elk uur een run heb!
(sjeezus wat een onzin post!)
Gebruikersavatar
Jos van Dalum
Berichten: 280
Lid geworden op: 21-01-2004 15:20

19-03-2004 10:59

Viktor,

Harddrugs en vissen gaat niet samen, een jointje kan wel maar die andere troep daar doe ik niet aan.
verder moet ieder dat voor zich weten of ze dat doen of niet. :wink:

later jos