Bart van den Hurk schreef:Heb het dit najaar ook meegemaakt, had 28 september die bewuste vis (geer 40er, foto profiel ) en ving hem 10 oktober weer aan de andere kant van het water.
Hoe gek het ook klinkt, ik was er gewoon niet blij mee. De eerste keer kon de week niet meer stuk en was het eindelijk de voldoening voor de geinvesteerde tijd dat jaar. De tweede keer heb ik er over zitten denken om hen zo terug te zetten, toch maar een 5 tal dia's gemaakt aangezien ik die nog niet had en toen weer terug.
Dubbelvangsten binnen hetzelfde seizoen zie ikzelf ook als 1 vis en niet als 2, maar iedereen kijkt daar trouwens ook anders tegenaan.
mvg
Bart
Ik snap best (en vind zelf ook) dat een vis voor de eerste keer vangen leuker is dan dat je hem voor de tweede keer vangt. Ik zou er echter wel vreselijk blij mee zijn, al helemaal met de vis waar het bij jou om gaat!!
Vind het ook een beetje onzinnig om een dubbelvangst in 1 seizoen als 1 vis te tellen. Je hebt het 2 keer voor elkaar gekrehen om een vis te vangen. Dat het nou toevallig dezelfde is....