test
- Hans Brinkel
- Contacteer:
test
- Hans Brinkel
- Contacteer:
Ik heb via picturetrail een url adres aangemaakt om deze te plaatsen in mijn profieladres is:
http://www.PictureTrail.com/gid3769808
Helaas werkt het om de een of andere reden niet direct in mijn profiel..iemand een idee?
by the way...er is blijkbaar ook een optie waar ik tien dagen geleden gebruikt van heb gemaakt om de foto direct naar de karperwereld online per email te zenden..dan wordt dit door hun (menno blok?) op de site gezet, dit is nog niet gebeurd of onmogelijk??
Langs deze weg bied ik ook aan om de foto ook op de openingspagina te plaatsen van karperwereld online...weer eens wat anders dan een foto met man en vis..dus bij deze
ik hoor het wel
Groeten
Hans Brinkel
http://www.PictureTrail.com/gid3769808
Helaas werkt het om de een of andere reden niet direct in mijn profiel..iemand een idee?

by the way...er is blijkbaar ook een optie waar ik tien dagen geleden gebruikt van heb gemaakt om de foto direct naar de karperwereld online per email te zenden..dan wordt dit door hun (menno blok?) op de site gezet, dit is nog niet gebeurd of onmogelijk??

Langs deze weg bied ik ook aan om de foto ook op de openingspagina te plaatsen van karperwereld online...weer eens wat anders dan een foto met man en vis..dus bij deze

ik hoor het wel

Groeten
Hans Brinkel
- Hans Brinkel
- Contacteer:
Ronnie...you are my hero!!! Ik sta met open mond
hoe heb je dat nou voor mekaar gekregen??!!
Je bent toch geen hacker
he?!
In elk geval Bedankt..mijn profiel is reeds aangepast
Groeten
Hans Brinkel
by the way..leuk fotootje van mijn verzameling he?

hoe heb je dat nou voor mekaar gekregen??!!

Je bent toch geen hacker

In elk geval Bedankt..mijn profiel is reeds aangepast
Groeten
Hans Brinkel
by the way..leuk fotootje van mijn verzameling he?
dat die op op de foto te gaan staan met je muis en dan rechtklikken en dan naar eigenschappen te gaan.
daar staat adres[url] die link die daar achter staat kopie je en zet je dan als je hem op het forum wil zetten tussen de tags dan is te zien voor het rest van het forum zonder op een link te hoeven klikken
daar staat adres[url] die link die daar achter staat kopie je en zet je dan als je hem op het forum wil zetten tussen de tags dan is te zien voor het rest van het forum zonder op een link te hoeven klikken
behandel een karper zo als je zelf wil worden behandelt
- Hans Brinkel
- Contacteer:
Jawel Raymon
Gr
Hans
Gr
Hans
- Sjoerd Groot
- Contacteer:
Die clown ook uit eigen collectie? Of zelfportret?
vr gr Sjoerd

vr gr Sjoerd