dat zouden meer mensen moeten doen!!!!

Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

19-02-2004 08:41

Laat mij maar 'schuiven' :wink: .. en met m'n mutsje wuiven :D

'k snap je Mark :wink:

Sommige visserijen passen gewoon niet op bepaalde wateren, wie gaat er nou met een skypot op zo'n poeltje vissen? :-? :-?

Bevis het water zoals het bevist dient te worden... in sfeer mensen... in harmonie met de omgeving. je vraagt er gewoon om dat vogelkijkers en wandelaars zich ergeren aan al dat blinkende metaal aan de waterkant. :cry:

En ja zo'n skypot kan op du der wel in harmonie zijn met de omgeving...

De mensen die deze stellingen niet begrijpen, bergijpen zich zelf niet. :(

''Een dwaas vind altijd een nog grotere dwaas die hem bewonderd'' :wink:

gr. RAYlativeer
erwin snaaijer

19-02-2004 10:23

Bevis het water zoals het bevist dient te worden... schreef raymond


is dat nou mensen in hun waarde laten ????
als ze dat nou willen laat hun!!!!


groet erwin
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

19-02-2004 10:40

oke mannen,

die inleiding heb ik geschreven zodat jullie weten hoe ik op het idee kwam eens zonder electronica te vissen.

ik wilde geen discussie over wat beter is. een pieper of een waker.

ik zeik geen mensen af

ik baal ervan dat er altijd mensen zijn die er een sport van maken om een posting geheel uit zijn verband te rukken. en het overlaten komen alsof ik iets tegen electronisch vissen heb.

de bedoeling was dat ik sommige van jullie er aan wil herrineren hoe het was om zo te vissen. of om het eens te proberen.

nogmaals voor de ultra uit zijn verband rukkers. Ik heb niks tegen electronisch vissen!!!

groeten mark

erwin,

mensen in hun waarde laten oke, maar als je overdag in putje van 1 1/2 hectare zit te vissen waar het muisstil is. en je een meter achter je hengel zit. kun je toch je piepers uit zetten? ( in ieder geval je draadloze ontvanger) je krijgt regelmatig een lijnzwemmer, ze trekken om de haverklap even aan de lijn om te kijken of hij het nog doet, af en toe een run, even de swinger wat hoger.constant dat onnodige gepiep irriteert mij wel. dan kunnen ze zich toch aanpassen? zij wijken af van wat normaal zou zijn. ( het is niet nodig om je piepers aan te zetten op volume maximaal! zet hem op zijn minst zo zacht mogelijk)
erwin snaaijer

19-02-2004 10:47

tja mark zo denk jij en nog vele andere mensen ,maar je heb er altijd bij zitte die anders doen en denken en dat je je daar dan aan ergert kan ik me wel indenken ,zo erger ik me aan die mensen die een party rotzooi achter laten en hun afval niet meenemen in een zak of zo maar die zal je ook altijd blijven houden :wink:
Peter Nys
Berichten: 541
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Belgie (Tongeren)
Contacteer:

19-02-2004 11:21

Zo zie je maar hoe een klein beetje nostalgie tot hevige discussies kan leiden...

Hetgeen mij opvalt op dit forum is dat veel van de aangesneden topics vaak uiteinden in een hoop geruzie en geschreeuw... Een groot aantal mensen die hier komen zouden beter af en toe eens wat water bij de wijn doen ipv van blijven te zeuren en te zeveren over van alles en nog wat.

Natuurlijk hier ik jullie nu weer af komen dat iedereen een eigen mening mag hebben en hier dan ook mag voor uitkomen, en je zal mij ook niet horen zeggen dat je dat niet mag, alleen vind ik dat je als je je eigen mening wil verdedigen dat je die niet moet opdringen aan andere mensen. Het geeft vaak meer blijk van verstand dat je gewoon niet meer reageert... Een beetje minder agressiviteit tegen over elkaar en het leven word weer helemaal beter (verdorie, ik lijk wel een vredesacitvist :-? , MAKE LOVE, NOT WAR!! :D )

Hopelijk heeft dit jullie ogen een beetje geopend...

Mvg

Peter
Ron van Setten
Berichten: 466
Lid geworden op: 03-04-2002 02:00
Locatie: Culemborg

19-02-2004 12:08

Peter,

"Make love, not war", daarvoor is het testosterongehalte te hoog in de (karper)visserij. Wat oestrogenen hier en daar zou ik zeker wel op prijs stellen :wink:
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

19-02-2004 12:19

echt een zinlose discussie :lol:
kijk het maakt nie uit hoe je het doet,als je er maar schik in hebt.
wat de rest er dan van vind........is hun zorg.
Ron van Setten
Berichten: 466
Lid geworden op: 03-04-2002 02:00
Locatie: Culemborg

19-02-2004 12:22

Viktor,

Inderdaad, een zinloze discussie. Sterker nog, Mark heeft nooit gepost met de bedoeling het een discussie te laten zijn.
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

19-02-2004 15:04

Daarom ben ik dus "gestopt" met fervent forumbezoek... :wink:
Pieter de Jongh

19-02-2004 19:34

twee enorme zilveren scud lanceer instalatie's staan. twee foxen met een TXR zender. op het tafeltje naast hun liggen 2 TXR ontvangers!! ze zitten 1 meter achter hun hengels[quote]

?? :roll: ?? waar heeft ie het over: zat saddam te vissen met de massavernietigingswapens die george zoekt, met een paar vossen en een sateliet ontvanger??
en piepers moet je toch AAN de haak doen.

ben blij dat ik die moderne jongens niet kan volgen.
Toon Fokkema
Berichten: 569
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00

19-02-2004 20:49

Nee Pieter, jij komt uit Zundert, da's toch anders...
:lol: :lol:
fishing rocks
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

19-02-2004 20:57

denk je alles gehad te hebben..... pieter, ik leg het je nog wel een keer uit. ;-)
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

19-02-2004 21:32

Mark,

Snap je wel hoor. Sterker: ik zou ook in mijn broek pissen. Van het lachen.

MVG

Klaas