de mooist stukjes

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vincent Kuipers
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-06-2003 02:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

26-01-2004 09:50

Iedereen van dit forum leest ze wel, visbladen (jah jah, het liefst KW natuurlijk!).
Ik lees ze ook, nu reeds een jaar of 14. wat mij is opgevallen is dat er maar een heel klein percentage van alle gelezen verhalen ook werkelijk zo interessant of leuk zijn dat ik ze nu nog voor me kan halen.
Ik vraag me nu af wie dat ook heeft en welke verhalen genoeg indruk hebben geleverd dat ze ook werkelijk onthouden zijn.

Kom op laat het weten: Het mooiste verhaal, interessantste verhaal (mischien leverde het je wel een mooi vis op?), of mischien wel lulligste verhaal ooit gelezen in één van de vele bladen (nee, geen boeken, Engelse bladen kan wel natuurlijk).

Ik zelf vind de stukjes die groothuis in de Visser scheef stuk voor stuk top, het mooiste verhaal dat ik ooit las stond echter in een Engelse serie, a passion for angling (zoals de TV serie), dit gaat over een sessie in 1985 op de seinne, er wordt geen vis geland, echter wel genoeg gehaakt, waarna alle vissen linea recta naar Parijs zwemmen. Na het lezen van dit verhaal heb ik jaren over Frankrijk gedroomd, ik moet echter ng steeds een keer die stek opzoeken......
Laatst gewijzigd door Vincent Kuipers op 26-01-2004 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Beter een strakke maagd dan een karper die al teveel wordt belaagd!!
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

26-01-2004 10:35

Vincent, bij mij zijn de Engelse bladen faforiet.

Al die gekke uitvindingen van die Engelsen vind ik schitterend.
Ik krijg alle Engelse bladen opgestuurd uit Engeland, zit er iets tussen waar ik vertrouwen in zou kunnen hebben, dan zit ik al weer te knopen.

Ik vind het heerlijk om die rigs allemaal uit te proberen, als ik er dan ook nog op vang dan ga ik die rig zelf uitbreiden/verbeteren.

Even tussen haakjes (nou lees ik her en der op het board dat er meer mensen zijn die de Engelse bladen volgen, wat vinden jullie van
"The Mousetrap"?)

VRG

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Vincent Kuipers
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-06-2003 02:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

26-01-2004 11:51

Hoi robert!

Nee, die val ken ik nog niet, helaas lees ik (ook in de buitenlandse bladen) vaak over de rigstukjes heen. Vis al jaren (mischien te?)standaart qua rigs, toen ik afgelopen herfst op een circuit zat te vissen kwam ik erachter dat ik deze stukken toch beter niet links kan laten liggen :wink:

Nog iemand met wat leesvoer?
Beter een strakke maagd dan een karper die al teveel wordt belaagd!!
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

26-01-2004 13:37

Gebruikersavatar
Vincent Kuipers
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-06-2003 02:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

26-01-2004 14:21

oeps, heeft m'n wijfie toch gelijk dat ik met m'n neus zoek.......
:oops:

zal voortaan wat beter zoeken.
Beter een strakke maagd dan een karper die al teveel wordt belaagd!!
Koen de Been

26-01-2004 16:01

ik heb eigenlijk geen favoriet hoofdstuk..... :roll:

Ik lees de Karper, Dé Karperwereld en VBK van begin tot eind met plezier!! :D

Maar er zijn idd schrijvers die eruit springen zoals After Charmes!!! :wink: Daarom zit ik op Dé Karperwereld te wachten :-?


MVG Koen
Plaats reactie