Wellicht loont zich dit wel op het water waar ik komend jaar meer wil gaan vissen.
 Wellicht loont zich dit wel op het water waar ik komend jaar meer wil gaan vissen.
groeten,
karperlimbo
 ). Met eht stalkend vissen met vastlood endergelijke neem je nu eenmaal meer mee. En als je tijdens een sessie van 12 uur de hele tijd een afstandspook in je klauwen moet houden wordt je ook niet vrolijk.
 ). Met eht stalkend vissen met vastlood endergelijke neem je nu eenmaal meer mee. En als je tijdens een sessie van 12 uur de hele tijd een afstandspook in je klauwen moet houden wordt je ook niet vrolijk.Op 2003-08-02 02:32, schreef Martin Nederlof:
dat ben ik met je eens!
ik heb 2 hele dure hengels !! jaa heel duur !
en twee nog duurdere molens !! echt super duur !
heb ook nog eens een super duur schepnet !!
..... etc..(slaat nergens op)
ik denk dat deze topic geopend is om informatie te vragen van iemand die wil vissen maar niet veel te besteden heeft ! en wil gewoon wat informatie om dit probleem op te lossen!
en wat gebeurd er! mensen gaan spontaan hun hele karperuitrustig presenteren ! ? beetje onnodig .... daar heeft diegene toch niks aan ??Op 2002-08-25 10:57, schreef Thijs Tweebeeke:
Hoi karpervissers.
Ik zie langs het water altijd mensen zitten met hele dure spullen.
Ik ben nog maar 14 en moet ongeveer een heel jaar sparen voor een zo'n hengel.Nou vraag ik me af waar andere wat 'jongere vissers'mee vissen.
Gewoon nieuwsgierig
Met Vissende Groet
Thijs
geef hem gewoon een advies over een goedkoop setje hengels ofsow ! ga niet met je eigen spullen showen ! of je nou dure of goedkope spullen hebt ! het vangen ligt niet altijd aan je uitrusting! je kan met een stukje zilver folie op je lijn net zoveel karpers vangen als met een dure fox pieper!en dan zie je het nog beter ook dan met een swinger en pieper((overdag dan)
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Martin Nederlof op 2003-08-02 02:43 ]</font>

grappig dat zooon oude topic van me nog steeds wordt beantwoord... mensen ik denk dat we nu wel ongeveer weten wat iemand onder de 16 heeft.
  grappig dat zooon oude topic van me nog steeds wordt beantwoord... mensen ik denk dat we nu wel ongeveer weten wat iemand onder de 16 heeft. 

is het makkelijk om nog wat geld over te houden..
 is het makkelijk om nog wat geld over te houden..

nathan de hoop schreef:ik ben van plan om dit te gaan aanschaffen:
-2x Slime line handbuild 119.98
-2x Banax helicon 500 119,98
-1x x2 foudraal 59.99
-1x onthaakmatras 29,99
-1x schepnet 50" 45,00
-1x x2 chair 35,00
-1x weegschaal 20,00
-1x foxswinger micro 12,50
en dan losse bansticks en buzzebars en nog losse dingen
totaal ongv 510 euro + 20% korting is dat 408.=