een meisje...

Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

10-12-2003 12:56

In mijn vorige posting verduidelijk ik mijn punten, ik verbeterde niet jou punten.
Lees dit er maar op na.

Terug naar de kern van dit verhaal.

Sommige reakties in deze topic zijn totaal respektloos, daar kan ik met mijn pet niet bij.
Ik vind dat je als trotse Nederlander een soort van morele waarde moet bezitten tegenover JOU koningshuis.
JOU koningshuis die 24/7 klaar staat om JOU land te vertegenwoordigen.

Of ben jij te nuchter voor morele waarde?

Al die kei harde feiten die jij aanhaalt, wat heeft dat kleine prinsesje daar nou mee te maken.
Om van zo'n gebeurtenis zo iets negatiefs te maken, snap ik niet.

Karpervisser en dromer, dat ben ik.
Mischien zie ik het allemaal wel te positief, ik ben niet zo nuchter als de meeste Nederlanders.
Maar om nou zo negatief tegenover jou eigen koningshuis te staan, iets te nuchter naar mijn mening.

Het is jou (en anderen) goed recht om er zo over te denken Stefan.
Ik blijf wel lekker doordromen dat zij toch het beste voor hebben met de mensen die hier in Nederland wonen.
Het is wel niet mijn koningin maar heb wel diep respekt hoe zij omgingen (gaan) met de dood van prins Claus.
Even hadden ze een korte onderbreking, vervolgens stonden ze weer representatief en smilend jou land te vertegenwoordigen, petje af hoor.

Er word een prinsesje geboren, de een wenst dat kind niks goeds en de ander komt aan met wat iedereen van het koningshuis verdient en wat dat prinsesje wel niet allemaal gaat kosten.

Totaal respektloos, vind ik, de dromer, RC.




_________________
How to catch a carp?
Let me tell you: Be there with youre rods out.
Thats all there is to it.

Have a good one!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Robert Campbell op 2003-12-10 12:59 ]</font>
Willem Sibbing

10-12-2003 17:33

Stefan,

Ik zie dat je negatief tegenover het koningshuis staat. Dan heb ik een vraag:
Hoe zou jij het willen hebben in Nederland?

MVG,

Willem
Anne Hogenkamp

10-12-2003 18:23

een meisie!! haha kwas net sinterklaas aant vieren lkkr veel visspullen erbij:P
marc molanuss
Berichten: 103
Lid geworden op: 01-02-2003 01:00
Locatie: Haarlem

11-12-2003 10:11

Sorry Robert, maar MIJN koningshuis.

Van mij mogen ze zichzelf opheffen en niet net doen alsof ze het zo moeilijk hebben.

Ze hebben een familie kapitaal waar een land in Afrika jaloers op is. Maar Trix strijkt wel pensioen op, toch vreemd ze heeft poen zat.
En dan nog zeuren dat ze geen privacy hebben.

Als ze het opgeven zijn ze van alle gezeur af. Maxima die binne een week geneutraliseerd tot Nederlander, echte asielzoekers worden op een tig-jarige lijst geplaatst en dan afgewezen.

En maar klagen dat ze geen privacy hebben, maar wel iedereen natrekken omdat het toevallig goed uitkomt.

Nee wij zijn de rare vogels.

Marc